Előbb rozsdállt el a csomagtér ajtó az üveg alatt.Mondjuk F volt,Le lett cserélve G kombira,azt meg ellopták mielőtt baja lett.
Ha felszívom magam kap egy Z20LET blokkot egy LEH csigusszal.
Dehogynem amelyiknél szigorúan betartották a 30e-s csereperiódust azok mára már olajzabálók lettek mind, enyém is csipegeti 3000 - ként egy 3-4 decit azért kér magának
Nem a szelepfedélben a műanyag szívóházban van egy pillangósor osztott csatornás mindegyik torok és 4000 fordulat alatt mindegyik torokban az egyik csatornát elzárja 4000 felett meg kinyitja
Meg akkor amikor a twinport szelep műanyag baszadékai megadják magukat és széttörnek na akkor van csak igazán keverés mizéria meg csörgés zörgés csattogás
Látod látod.... hülyeséget beszélsz megint nem mondtam hogy olajevő....
Azt írtad, hogy nem ecotec.... de az....
a gyári adat meg a maximális megengedett olajfogyasztás, van amelyik kéri, van amelyik nem.... nem állítottam mást, mint hogy de ecotec a motor.... az vagy nem az?
Mondtam én, hogy eszi az olajat? anno mikor vettem akkor márkakereskedésben szóltak első olajcseréig enni fogja után nem. Így is volt.
Összekevered a szezont a f@szommal. Eccer nem írtam, hogy az opelka olajzabáló.
Más az egr,más a vezérlés az okoskerékkel,más olajteknő,kipufogó stb.
Van mindkettő,láttam elől-hátul.alul-felül őket.
És a vicces rész hogy a régebbi ecotech nem eszi az olajat,az újabb classic twinport 2-2,5e km-enként 1 litert,a Hastra twinport ami megint más az meg 30e alatt SEM eszik egy dekát se.
Mindegyik twinport kb 130e körül jár a régi ecotech meg 220e felett.
A magyar ecceri ember meg olyan mint az egybites,höhö.......höhö......ekotek........höhö........olajevő.........höhö.
Tudom hogy ebben IS pro vagy....................de nem,sokmindenben,ebben nem.
Egy halom változás van rajta.Nem részletezem.Nem ecotec,bárhogy bizonygatod.
Ha felszívom magam kap egy Z20LET blokkot egy LEH csigusszal.