Ma is annyit szövegeltetek, hogy nem olvasom vissza mindet, így csak felületesen látom a témát, de látom a reggeli meg tegnapi akku téma behalt és már gumival foglalatoskodtok
Szerintem egy kicsit átestél a ló túloldalára. En 4évszakost akarok venni mert úgy gondolom hogy az egy jó kompromisszum nekem hiszen sem télen sem nyáron nem vagyok versenyző az autóval.
Te meg már arról beszélsz, hogy jóformán a nyárival majdnem ugyanolyan biztonságosan tudsz közlekedni mint a télivel. És hogy nyáron veszélyesebb a téli mint télen a nyári. Na ez szerintem egy hatalmas nagy baromság. A telünk és az ősz nagyjából az esős körülményekről szól, ezek a körülmények pont hogy nem kedveznek egyetlen nyáriguminak sem, hideg, víz.
Hozhatsz cikkeket, teszteket amiken ilyen körülmények között jobb a nyári, gondolom mennyire lesznek relevánsak, kb mint bármelyik motorgumi teszt vagy az általad régebben belinkelt tc-s összehasonlítás amiben egy igazi hógumit ledaráltak a versenypàlyán, durva aszfalton vagy lehet beton volt.
Na tehát a véleményem továbbra is az hogy inkább egy négyévszakos egész évben mint egy nyári télen.
Simán........ Ebben igaza van kivételesen Kérinek, régen is elvoltunk nélküle, ma is elboldogulnánk. Nyilván könnyít a helyzeten egy téli gumi, de anélkül is van élet a földön
Érdekes, az öregek szokták ezt mantrázni... neked nem sok tapasztalatod lehet azokkal a gumikkal Azok 40 LE-s Skodákon voltak, a mai verdák meg 100+ ugye... meg ma jobban is sietnek az emberek, pont emiatt - azt onnan lehet tudni, hogy ma egy 40 LE-s autóval feltartod a forgalmat de neked ezt, mint villanyautósnak, tudnod kéne
Ezt csak te magyarázod bele.
Mielőtt megszülettél senki nem használt téligumit. Ugyan úgy megvoltunk nélküle, mint ahogy mobiltelefon nélkül is egész jól életben maradtak az emberek
Én vészfékeztem vele 150-ről, elsőrangú volt a kezelhetősége, jól fogta a kocsit, irányítható maradt, szóval nem kell parázni.
A Leaf-hez adtak Bridgeston téligumit, na az elég szarul nézett ki valóban és be volt keményedve, azt cseréltem is, pedig 5-6 éves lehetett, a Michelin viszont újszerűen néz ki, le is döbbentem hogy mikori az évjárata, amikor megnéztem a DOT számot.
SZükségtelen elmelegíteni, simán szar takony az magától is. Legalább is egy rendes téligumi. 0 fokig én nem teszem fel. A nyári nekem az alatt kezd csúszkálni. Víz nem zavarja.
Az olaj a holnapi nap témája lesz.
Ugyhogy bedobom a blökit,napozott.
Menni kell motorozni - bár az egyiket pont ma vittem fel pestre szervizeltetni, de így nem kell gondolkodni sokat
Te meg már arról beszélsz, hogy jóformán a nyárival majdnem ugyanolyan biztonságosan tudsz közlekedni mint a télivel. És hogy nyáron veszélyesebb a téli mint télen a nyári. Na ez szerintem egy hatalmas nagy baromság. A telünk és az ősz nagyjából az esős körülményekről szól, ezek a körülmények pont hogy nem kedveznek egyetlen nyáriguminak sem, hideg, víz.
Hozhatsz cikkeket, teszteket amiken ilyen körülmények között jobb a nyári, gondolom mennyire lesznek relevánsak, kb mint bármelyik motorgumi teszt vagy az általad régebben belinkelt tc-s összehasonlítás amiben egy igazi hógumit ledaráltak a versenypàlyán, durva aszfalton vagy lehet beton volt.
Na tehát a véleményem továbbra is az hogy inkább egy négyévszakos egész évben mint egy nyári télen.
Mielőtt megszülettél senki nem használt téligumit. Ugyan úgy megvoltunk nélküle, mint ahogy mobiltelefon nélkül is egész jól életben maradtak az emberek
http://youtu.be/WFrmapGCuhs
A Leaf-hez adtak Bridgeston téligumit, na az elég szarul nézett ki valóban és be volt keményedve, azt cseréltem is, pedig 5-6 éves lehetett, a Michelin viszont újszerűen néz ki, le is döbbentem hogy mikori az évjárata, amikor megnéztem a DOT számot.