ilyen 1000nm kulcsokat szoktunk használni az 1000 literes 30 bar-os tartályt percek alatt lefárassza
250 szerintem nem vészesen sok azért, 2 akkuval+töltővel, simán megéri annak aki napi szinten használja
Eddig egy vagy 30kg-os nagy légkulcsot használtak és a kamion pót töltőcsatlakozójához volt kapcsolva, az is jó volt csak kurva nagy, nehéz és ugyanennyibe került 5 éve.
belegondolsz egy fasza légkulcs ami ennek a felét tudja az is 100+ ezer és kell még mellé egy ugyancsak drága kompresszor mert az ilyen 50-10 literes tartályokat kiszippantja 1 pillanat alatt
sokkal nagyobb sokkal nyűgösebb a levegős cucc
bár az az előnye vitathatatlan hogy ha nem is örök élet, de a villanyos cuccokhoz képest nagyságrendekkel hosszabb az élettartama
az akkuk az évek során mindig veszítenek egy kicsit az indítóáramból, érdemes mindig a legnagyobbat venni, legalábbis motoron, kocsinál nem annyira észrevehető, ott azért általában erősen túl van biztosítva hiszem van egy rakat más fogyasztó is
amúgy nekem a yamaha pöccre indult jó akkuval, ha kicsit gyengébb volt hiába tekerte fél percig is be nem indult, abba sokáig egy kis spirál cellás volt, annak az indítóárama elég ütős volt pedig fele akkora volt mint az eredeti 12ah ez meg 6.5 ah volt csak
olyan kicsi volt hogy az akku fölé be kellett tenni az eü pakkot hogy ne zörögjön útközben
Egy Bosch fosrakás 150A-es aksi volt benne vételkor, az melegen alig bírta átforgatni a motort, most Yuasa 180A-es van, ez eddig nagyon jól dolgozott, lehet egy 210-esre kéne cserélnem, az a biztos.
enyém még mindig nem akarja enni pedig 5w40 van benne a legolcsóbb elf
bár én (óra szerint) 80 ezernél adtam neki olajzás "tuningot"
azóta +200 benne van
Ez a tobb mint 6 eves genuine opeles akku van benne,sose csepttoltom,ki se vettem még,lathatoan kisebb mint kene lennie,szerintem corsaba vagy agilaba van ilyen mini cucc,minden telen doglodik,de csak nem leheli ki a lelket,csakazert is kivarom.
El lehet a 6 kerékkel molyolni egy napot.
https://www.google.com/search?...
"Na fogd meg a söröm" alapon?
http://youtu.be/4evnog3EDbc
250 szerintem nem vészesen sok azért, 2 akkuval+töltővel, simán megéri annak aki napi szinten használja
sokkal nagyobb sokkal nyűgösebb a levegős cucc
bár az az előnye vitathatatlan hogy ha nem is örök élet, de a villanyos cuccokhoz képest nagyságrendekkel hosszabb az élettartama
amúgy nekem a yamaha pöccre indult jó akkuval, ha kicsit gyengébb volt hiába tekerte fél percig is be nem indult, abba sokáig egy kis spirál cellás volt, annak az indítóárama elég ütős volt pedig fele akkora volt mint az eredeti 12ah ez meg 6.5 ah volt csak
olyan kicsi volt hogy az akku fölé be kellett tenni az eü pakkot hogy ne zörögjön útközben
Öcsém 20 éves ugyanilyen asztmájába nagyobb van.
bár én (óra szerint) 80 ezernél adtam neki olajzás "tuningot"
azóta +200 benne van
és úgy tölteni rá
Fú mennyi hasznos cuccot harácsolnék össze, ha lenne ingatlanom, fém, fa, műanyag, minden retteghetne tőlem.