Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Telente már nincsenek havak, 2x2 nap hó van, a többi időben csak hideg és eső. Évek óta nyárival járok télen is, még az sem okoz gondot. A komoly téli gumik nagyjából feleslegesek ide, hacsak nem a hegyen él az ember.
Persze hogy megéri: ha csak egyetlenegy kocsitörést megelőzöl vele sok év alatt - már akkor is többszörösen behozza az árát. De sokaknak teljesen megfelelő a minőségi négyévszakos is, ha annak megfelelő a használat.
kurvára megéri a téli gumi ha télen is kénytelen menni az ember
amíg nem jártam kocsival melózni addig sosem volt téli, hiszen ha szerdán szar idő volt mentünk szombaton vagy kedden shoppingolni
Amit én találtam, a Nokian 23, a Michelin 27 ebben a kategóriában. De ez lényegtelen. 175/65 r14-ben viszont annyival drágább a CC, hogy inkább a Nokian lett. Sokan dicsérik amúgy a CC-t.
Én nagyon szerettem azt a gumit: Transzfogaras, Transzalpina szinte végig szakadó esőben - és nem volt para.
A michelin 205/55r16 méretben sokkal olcsóbb nekem szerintem az lesz.
Én a Nokian Weatherproof-ra szavaztam.
Én imádom a használtat! Simán átveszem a hveroktól amikor vesznek egy motort amin ilyen risszrossz s21 szett van és azzal ugye nem lehet motorozni, kell a supercorsa... aztán Levi kikerüli őket a 20ezerért vett szinte új szett gumijukon
Na ezt jó olvasni én egy picit nehezebb autóra ilyet akarok venni most. Mindig abban mennek tönkre a gumik hogy állnak a fészerben, minta tök jó rajta de már csúszik hóban mert beton kemény pedig Nokian, nem is egy olcsó szar hanem prémium...
Nagyon dicsérik ezt a michelint, feldobom én is rá, kerek 8000-et mentem vele 1év alatt.
én az erdélyi túráim jelentős többségében használt kb 50%-os bütykös gumikkal mentem
azt az egy utat pont bírta
hibátlan volt és olcsó, hiszen ingyen kaptam őket
Csak csórók vagytok, használt gumi.
Szerinted? Abból is azt vesz! Ahogy neked is Orbános a kocsikád.
De ugyanez a Clio szerencsétlen, 195/55 R16 méretében már sokka többe kerülne: https://www.marso.hu/termek/sz...
Köszönöm!
A Ceed-re anno ilyet vettem: https://www.marso.hu/termek/sz...

Ez egy hiper-szuper nyári gumi, és egy olcsó-közepes téligumi hibridje. Hidegben, száraz / nedves úton kitűnő, de a havat/jeget nem szereti. Az én autózási szokásaimhoz tökéletesen megfelelt: télen tükörjégen soha nem ültem autóba, a sózott latyakon meg hibátlanul múködött.
Milyen az a 4évszakos gumi?
Még nem is láttam!
Ennek, ez a Clio gyári gumija:
http://www.gumiabroncs.hu/weba...
Még mindig tart a külföldre nem megyünk mert 2 hét karantén, vagy két teszt?
Két hónap alatt többet mentem az új autómmal pedig nem is nagyon kellett mennem sehova
Ha nem ez a qrva drága (és kitűnő!) nyári gumi lett volna rajta gyárilag hanem valami ócska sz@r, akkor én is 4 évszakost vettem volna most rá.

De a lemezfelni is adott volt, alut meg nagyon szeretnék, így alapból adta magát a 2 garnitúra kerék, még ha nem is igazán gazdaságos nekem.
Amúgy melyik nyárinak van A-A-s besorolása?
Emiatt pazarlás sajnos a nyári-téli. Én éves 20 ezer km-hez is 4 évszakost vettem, mert erősen úri hóbort egy 5 éves gumit eldobni 60-70 %-os állapotban. Így viszont 3 évente elkoptatom a 4 évszakost és jöhet az új, friss abroncs.
Amúgy a nyárinak nagyjából semmi baja nem lesz, ha 10 évig használod akkor sem. A téli az érzékenyebb az öregedésre.
A Ceed-re megvettem anno a legdrágább 4 évszakost, azzal is lett eladva, mindössze 10 ezer km-rel.
A Clio-n gyárilag az egyik legjobb nyári gumi van (A/A osztály vizes tapadás/fogyasztás) így ahhoz ragaszkodom. Megvettem az idei ADAC tesztgyőztes Bridgestone téligumit pár hete, már csak fel kell szereltetni. Egyetlen hibája van (a nyárinak is), hogy erősen kopik, de ez nálam pont nem számít az alacsony éves futás miatt: hamarabb lekerülnek majd a koruk miatt, mintsem elkopjanak.
Nem úgy volt, hogy 4 évszakozol, mert annyira keveset mész, hogy rád öregszenek a nyári-téli szettek?
Most felmennek rá hamarosan a téligumik, aztán tavasszal a nyárihoz megveszem az alufelniket. Azért csak vágyom én is a szebbre, na....