Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De azért mindig is akartál egyet, valld be
Majd kitalálod, csak a "zasszony " meg ne tudja!
Kéne, kéne csak azt nem tudom mire
Én se bánom. Főleg a múltkori tükörleverés után...
Szerencsémre az én nejem sem ülne motorra soha: az az én privát szórakozásom!
Hát a fiával többet motorozik asszonynak tetszik a motor maga a motorozás nem tetszik neki
Gondolom a fiának is tetszik, csak szegény asszonykának nem.
Lassan úgyis hozza a Tigrist ezt azt kell rajta cserélni
Megmondom
Nagyon faja! Ha látod üdvözlöm, mommeg neki fasza gépet adott el nekem.
Nálunk 23, mióta gázzal fűtünk (egy hete).
Nya: most jöttem haza először tök sötétben a Clio-val, és hát a világítás az valami fenomenális.
Az oldalanként 2 db tompított LED is durva, ha meg felnyomom refire, akkor először is felgyújt még oldalanként egy-egy LED-et pluszban, valamint motorral szépen felemeli a tompítottakat is. Visszaváltáskor meg elalszik a két belső überbrutál, majd szép lassan (1,5-2 másodperc alatt) mennek le a tompítottak, nincs hirtelen váltás. Szemből rohadtul vakíthat....

Ja, egy újabb bónusz, erről nem is tudtam: van kanyarfényszóró is a kis fapados görcsben: ha 70-nél nem mégy többel, akkor kb. 15 foknál nagyobb kormányelfordításra felgyújtja az ívbelső ködlámpát (az is LED). Nagyon tecc, szinte nappali fényességben álltam be az udvarra az előbb.
Vett igen felesége kezdetek kezdete óta ellenzi
nekünk nyáron is ritkán van ennyi
most nálunk ilyen 19-20 fok között van
Akkor tanulj másik szakmát: legyél HIDEGburkoló, azok nem fázósak!
Lakásban 26 van télen azalatt fázok, szerszámkovács a szakmám.
Tényleg vett tájgert, vagy gs-t a srác? Asszonya nagyon ellenezte a motorozást, elég morci volt mikor ott voltunk anno. Atti meg megkönnyezte a motorját.
Másnak lakásban nincs +30 fok nemhogy a garázsban
Télen jó helyen alszik, majd +30 fok a garázsban emelőn letakarva.
Azért lássuk be 100e alatt három olajcsere édes kevés attól rakódik le az a sok olajsár utána meg már késő bánat hiába cserélgeti az ember annak már annyi főleg amelyiket csak városban használták pár kilométeren a motor szinte be se melegedett soha na ott mire összegyűlik a 30e addigra az olaj már háromszor feladta a harcot ezek a motormosók meg több kárt okoznak mint hasznot ilyen folyékony autószerelőkbe én nem hiszek
Gülübe még anno Te cseréltél olajat az Attila már alig ment vele vagy 2ezret oszt én meg megvettem tőle.
Az opelre gondoltam nem gülükére motorba általában gyári könyv szerint is 12e a csereperiódus de én is ha nyüstölve van 6e-ként cserélem
30 ezer nem is vészes
én amikor vettem az astrán fekete volt az olaj mint az éjszaka
tettem bele másikat, kb 50km után ismét olyan lett mint ha egy mtz-ből vettem volna mintát
újra leenged új olaj és ismét volt feketeség
rábeszéltek motormosó adalékra, na utána már hajtókar csapágy csere is lett
de nem ez a lényeg
az olajteknőben kb egy ujjnyi vastagon lerakódott szivacsosan megkeményedett olajsár volt, meg úgy kb mindenhol
abba tuti nem cserélték az olajat 8 évig, csak öntöttek rá
az olajlehúzó gyűrűk között is full teli volt tömődve, a furatok is
furatot kicsit ki is tágítottam azóta nem eszi, csak szórja
De gülüke alig csipegeti pedig van tekerve a nyaka.