Nya: most jöttem haza először tök sötétben a Clio-val, és hát a világítás az valami fenomenális.
Az oldalanként 2 db tompított LED is durva, ha meg felnyomom refire, akkor először is felgyújt még oldalanként egy-egy LED-et pluszban, valamint motorral szépen felemeli a tompítottakat is. Visszaváltáskor meg elalszik a két belső überbrutál, majd szép lassan (1,5-2 másodperc alatt) mennek le a tompítottak, nincs hirtelen váltás. Szemből rohadtul vakíthat....
Ja, egy újabb bónusz, erről nem is tudtam: van kanyarfényszóró is a kis fapados görcsben: ha 70-nél nem mégy többel, akkor kb. 15 foknál nagyobb kormányelfordításra felgyújtja az ívbelső ködlámpát (az is LED). Nagyon tecc, szinte nappali fényességben álltam be az udvarra az előbb.
Tényleg vett tájgert, vagy gs-t a srác? Asszonya nagyon ellenezte a motorozást, elég morci volt mikor ott voltunk anno. Atti meg megkönnyezte a motorját.
Azért lássuk be 100e alatt három olajcsere édes kevés attól rakódik le az a sok olajsár utána meg már késő bánat hiába cserélgeti az ember annak már annyi főleg amelyiket csak városban használták pár kilométeren a motor szinte be se melegedett soha na ott mire összegyűlik a 30e addigra az olaj már háromszor feladta a harcot ezek a motormosók meg több kárt okoznak mint hasznot ilyen folyékony autószerelőkbe én nem hiszek
30 ezer nem is vészes
én amikor vettem az astrán fekete volt az olaj mint az éjszaka
tettem bele másikat, kb 50km után ismét olyan lett mint ha egy mtz-ből vettem volna mintát
újra leenged új olaj és ismét volt feketeség
rábeszéltek motormosó adalékra, na utána már hajtókar csapágy csere is lett
de nem ez a lényeg
az olajteknőben kb egy ujjnyi vastagon lerakódott szivacsosan megkeményedett olajsár volt, meg úgy kb mindenhol
abba tuti nem cserélték az olajat 8 évig, csak öntöttek rá
az olajlehúzó gyűrűk között is full teli volt tömődve, a furatok is
furatot kicsit ki is tágítottam azóta nem eszi, csak szórja
Az oldalanként 2 db tompított LED is durva, ha meg felnyomom refire, akkor először is felgyújt még oldalanként egy-egy LED-et pluszban, valamint motorral szépen felemeli a tompítottakat is. Visszaváltáskor meg elalszik a két belső überbrutál, majd szép lassan (1,5-2 másodperc alatt) mennek le a tompítottak, nincs hirtelen váltás. Szemből rohadtul vakíthat....
Ja, egy újabb bónusz, erről nem is tudtam: van kanyarfényszóró is a kis fapados görcsben: ha 70-nél nem mégy többel, akkor kb. 15 foknál nagyobb kormányelfordításra felgyújtja az ívbelső ködlámpát (az is LED). Nagyon tecc, szinte nappali fényességben álltam be az udvarra az előbb.
most nálunk ilyen 19-20 fok között van
én amikor vettem az astrán fekete volt az olaj mint az éjszaka
tettem bele másikat, kb 50km után ismét olyan lett mint ha egy mtz-ből vettem volna mintát
újra leenged új olaj és ismét volt feketeség
rábeszéltek motormosó adalékra, na utána már hajtókar csapágy csere is lett
de nem ez a lényeg
az olajteknőben kb egy ujjnyi vastagon lerakódott szivacsosan megkeményedett olajsár volt, meg úgy kb mindenhol
abba tuti nem cserélték az olajat 8 évig, csak öntöttek rá
az olajlehúzó gyűrűk között is full teli volt tömődve, a furatok is
furatot kicsit ki is tágítottam azóta nem eszi, csak szórja