Akkor járnak kint a lottó autok télen, amikor süt a nap ne félj, leesik egy kis hó, eltűnnek rögtön én meg kerülgetem a sok nyári gumis autót, akik a lámpánál sem tudnak elindulni
Legalább 100ezer km-et mentem, és ennek felét télen, mármint rendes havas télen, Skodával és Fastrával is nyárigumikon. A vége felé kezdett terjedni a téligumi, meg kezdték tömeggyilkosnak titulálni akinek nincs téligumija. Előtte csak egy luxuscikk volt.
Tökmindegy milyen erős az autó. Annyira megy amennyire nyomod. Télen kevésbé kell nyomni.
A 40LE-s autónak mondjuk valóban megvolt az az előnye, hogy hóban kezelhetőbb volt a kis nyomaték miatt, de igazából bármelyik autónál is csak kuplungon és gázkezelésen múlik a dolog.
És igen. Az elektromos erőátvitelnél meg van az az előny hogy nagyon finoman kezeli a nyomatékot, ezért a 100LE (mindkettő annyi) ellenére simán el lehet indulni, amihez mondjuk Skodánál gépészkedni kellett picit.
Háttt ez olyan közepesen szar...öregnek jó lösz. Itt már csak max a minta fog, nem a puha keverék, ennyit bármelyik jobb nyári is tud, amíg nem esik le az iszonyatos rettttttenetes hóesés, amire mindenki készül.
Nekem az egyik autómon nyári van mind a 4 évszakban a másikon meg téli szintén mind a 4 évszakban és köszönöm szépen jól vagyok
Ugyan van egy zsír új nyári gumi szettem közel egy kiláért amelyiket télivel használom de 1 hónap után levettem mert nem lehetett vele közlekedni valami nokian vagy mi a tököm
Úgy, hogy maradt rajta a téli nyáron is és nem kopott kifejezetten ,Egy nyikk hangja nem volt nagyobb lendületű körforgalomban sem mondjuk én c-s gumikról beszélgetek. A masteron nyári gumi van fent (szintén c-s) a leg olcsóbb, leggagyibb télen is aztán akkora bordák vannak benne, hogy a lapos telefonotokat elnyelné
Úgy, hogy tök mindegy mennyi a víz ezt nem hatja meg Hó nincs, vagy kevés jég szintén Egyébként amikor volt egy kis hó néhány éve akkor sem volt semmi problémám vele Nem tapadt kevésbé, mint amikor téli volt rajta Aztán lehet jönni, hogy mert ilyen olyan keverék a téli meg a nyári Egy nagy faszság az egész humbug
A téli hóba a barázda számít amivel meg tud kapaszkodni a többi mellébeszélés mondhat bárki bármit nekem új gumik szoktak lenni a verdákon van 29 év tapasztalat
Aztán valami guma összehasonlító oldalon olvastam néhány éve, ahol a valóságban is tesztelték ezeket. Tehát egy adott autóra rakták a különböző márkák, különböző szettjeit, téli, nyári, 4 évszakos. Teszteltek zsír új gumival és teszteltek bizonyos kilómétert lefutott gumikkal is. Fékutat vizsgáltak. De benne volt vagy 20 gumimárka. Akkor kapott az asszony egy téli kontit szintén kb. 1 kiláért, mert az lett a legjobb. Nos nem is ez a lényeg A teszt végül is azt mutatta ki, hogy egy használt téli guminál jobb egy új nyári gumi.
Innentől kezdve nincs miről beszélni ez a téli nyári gumis faszság csak egy kulmártás A zsigulis korszakban nem is hallottunk ilyenről Mondjuk arról sem, hogy a váltóban kell olajat cserélni
Minden estre, ha elmégy egy gumishoz és kikéred a véleményét egy 4 évszakos gumiról, azt le fogja hordani a sárga földig, el mond róla minden szart
Persze érthető azt csak egyszer kell szerelnie nem szezononként 2x
Röhöghetsz de a Priusnak 180 a vége, azt kényelmesen tudja is mivel szoftveresen van tiltva, és ehhez a futóműve is kényelmesen stabil.
Én 140-150-es utazót szoktam menni, mert itt még a fogyasztása is jó.
Higgy amit akarsz. Ez a tapasztalat, nem csak a sajátom.
Igen ugyan olyan biztonságosan tudok közlekedni. Egész egyszerűen csak lassabban kell menni és akkor nem hosszabb a fékút
Téligumi fasza, jobban tapad, meg jobban irányítható télen, vízen, hidegben senki nem ezt vitatta. Én is ezért használom mert kényelmesebb autózni vele.
És egészségedre, teljesen jó 4 évszakos ha nem akarod cserélgetni
Már látszik nagyon kicsi változás, gondolom a legfaszkalapabb komcsik az enyészeté lettek. Most még látszólag a "jóoldali újságírás" harcosai vannak ott, nem ilyesztik el a sok balfasz ratyi cigányt, de amikor jön a választás gondolom a passzátszelet fogják fújni.
Ha érted.
Egyébként akkor most végülis mi a hivatalos álláspont? az index megbizható pártatlan hírforrás lett, (mer eddig nem az volt) vagy inkorrekt félrevezető hírportál?
Tökmindegy milyen erős az autó. Annyira megy amennyire nyomod. Télen kevésbé kell nyomni.
A 40LE-s autónak mondjuk valóban megvolt az az előnye, hogy hóban kezelhetőbb volt a kis nyomaték miatt, de igazából bármelyik autónál is csak kuplungon és gázkezelésen múlik a dolog.
És igen. Az elektromos erőátvitelnél meg van az az előny hogy nagyon finoman kezeli a nyomatékot, ezért a 100LE (mindkettő annyi) ellenére simán el lehet indulni, amihez mondjuk Skodánál gépészkedni kellett picit.
Ugyan van egy zsír új nyári gumi szettem közel egy kiláért amelyiket télivel használom de 1 hónap után levettem mert nem lehetett vele közlekedni valami nokian vagy mi a tököm
Úgy, hogy maradt rajta a téli nyáron is és nem kopott kifejezetten ,Egy nyikk hangja nem volt nagyobb lendületű körforgalomban sem mondjuk én c-s gumikról beszélgetek. A masteron nyári gumi van fent (szintén c-s) a leg olcsóbb, leggagyibb télen is aztán akkora bordák vannak benne, hogy a lapos telefonotokat elnyelné
Úgy, hogy tök mindegy mennyi a víz ezt nem hatja meg Hó nincs, vagy kevés jég szintén Egyébként amikor volt egy kis hó néhány éve akkor sem volt semmi problémám vele Nem tapadt kevésbé, mint amikor téli volt rajta Aztán lehet jönni, hogy mert ilyen olyan keverék a téli meg a nyári Egy nagy faszság az egész humbug
A téli hóba a barázda számít amivel meg tud kapaszkodni a többi mellébeszélés mondhat bárki bármit nekem új gumik szoktak lenni a verdákon van 29 év tapasztalat
Aztán valami guma összehasonlító oldalon olvastam néhány éve, ahol a valóságban is tesztelték ezeket. Tehát egy adott autóra rakták a különböző márkák, különböző szettjeit, téli, nyári, 4 évszakos. Teszteltek zsír új gumival és teszteltek bizonyos kilómétert lefutott gumikkal is. Fékutat vizsgáltak. De benne volt vagy 20 gumimárka. Akkor kapott az asszony egy téli kontit szintén kb. 1 kiláért, mert az lett a legjobb. Nos nem is ez a lényeg A teszt végül is azt mutatta ki, hogy egy használt téli guminál jobb egy új nyári gumi.
Innentől kezdve nincs miről beszélni ez a téli nyári gumis faszság csak egy kulmártás A zsigulis korszakban nem is hallottunk ilyenről Mondjuk arról sem, hogy a váltóban kell olajat cserélni
Minden estre, ha elmégy egy gumishoz és kikéred a véleményét egy 4 évszakos gumiról, azt le fogja hordani a sárga földig, el mond róla minden szart
Persze érthető azt csak egyszer kell szerelnie nem szezononként 2x
Én 140-150-es utazót szoktam menni, mert itt még a fogyasztása is jó.
Mondjuk volt miért
Higgy amit akarsz. Ez a tapasztalat, nem csak a sajátom.
Igen ugyan olyan biztonságosan tudok közlekedni. Egész egyszerűen csak lassabban kell menni és akkor nem hosszabb a fékút
Téligumi fasza, jobban tapad, meg jobban irányítható télen, vízen, hidegben senki nem ezt vitatta. Én is ezért használom mert kényelmesebb autózni vele.
És egészségedre, teljesen jó 4 évszakos ha nem akarod cserélgetni
Ha érted.