Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mindig ez a nagy teljesítmény hajhászás... nyugodt túrázáshoz nem elég a 2W? csak nem PC-be kéne? hangos lesz, mint a barom...
van még 800ért is itthon is
csak nem mindegy hogy 0,1w vagy 4,5w
de ha tudsz 92x92mm 5w körülit bárhol 2000 alatt gyorsan linkeld
és legyen ott 70x70x25mm is ugyancsak 5w körüli
ezeöccá alatt van az íbéjjrű, itthoni PC boltban is 2 alatt, miért pont ez teccik 4500-ért? de te tudod...
Fordulatszám-visszajelzés a 3. mazzag.
ez a venti 12v, de miért van 3 vezetéke?
https://www.tme.eu/hu/details/...
gondolom ezt is lehet simán +-12v kötni aztán keveri a levegőt
Országúton ez is 4-essel kezdődik, városban meg 7-8 között valahol. 10% város, 90% országúttal eddig 5,2 full totál átlagnál tartok (mért, de a computer is ezt mutatja).
Azt hittem, ilyen kicsi gyösz fogyasztása 4-essel kezdődik... havernak volt hasonló méretű Pizsó D, annak legtöbbx 3-assal kezdődött, normál használatban országúton. A tiéd lesz 5,5, ha majd elmúlik a varázs
...annyira nem tartottam számon, csak emlékeztem, hogy nyári történet - most meg már 10. hónap van...
Az új autóba eleinte pedig mindig szalad a km próbáljuk ki, mutassuk meg, látogassunk el, stb Nekem első évben most nyárig beleugrott 18 ekm, pedig nem is használom, csak ünneplősnek
Június 23-án rendeltem meg, és július 06-án vettem át. Szerintem az pont negyedév. Amúgy mindössze 6-8000 km szokott lenni az éves autózásom, és abba egy 1500-2000 km-es erdélyi út is bele szokott férni - idén ez kimaradt, pedig de mentem volna!
Fél év kellett a 3000 km-hez? Így tényleg hosszú életű lesz
Inkább csak másfél, sőt súlyban minimális a különbség 1327 kg vs. 1178 kg.
de úgy rémlik a szíd az 2x akkora autó nem?
Az első 3000 km-en (tehát még most is) a motorvezérlő nem engedi rá a teljes turbónyomást, és nem engedi 5000 fölé forgatni sem (Így addig csak 85 LE a majdani 100 LE helyett).
Az első ezer km-en belül viszont a tulajnak is vigyáznia kell rá: ne forgassuk 3500 fölé tartósan, és ne lépjük át a 130 km/h sebességet - ezen ugye már 2 hónapja túl vagyunk, most már lehet nyomni neki, nem hagyja magát megölni. De most sem megy rosszul - nem tűnik gyengébbnek (sőt!) mint a Ceed kombi volt az 1.4-es 109 lovas motorjával. Ja, és bő 2,5 literrel kevesebbet kér ugyanolyan hajtás mellett, mint a Kia. Tegnap mentünk már 160-nal is....
ezeket még járatni kell?
nem trabant ez
Imádom!
Bár most már, hogy túl vagyok a bejáratásán és elkezdtem cihopata módon hajtani, jelentősen megemelkedett a fogyasztásom.
https://www.spritmonitor.de/de...
https://www.life.hu/eletmod/20... nagyon durva csakis erős retinával rendelkezőknek!
Ja, csak azt felejtik el említeni, hogy most több mint 5 milláért adnák ugyanazt a Clio-t, ami én 4.059.000,- ért vettem. Egy milla felárba sok minden belefér ám....
Mint mindig.
Elkapkodta?
https://www.renault.hu/uj-auto... nesze neked télikerék.
De a szar kliód se rossz.
Cukorfalat ótó ugyi.
A szín meg a hasmagasság stimmel!