11:30 nál 140 Nm-t emleget a felső 3 csavarnál és lehúzza vele.Majd még a gyári fekete fejjel simán leveszi.Namost ezután emlegeti a gumis hozzátartozóját mert a felső 3-at egyméteres szárral kellett levenni,véleménye szerint 140 Nm-nél több volt benne,az alsó 2 höz nem nyúltak szándékosan.És ezt is levette ,igaz csak a szines fejekkel.
Ezért mertem megvenni.
Na de a videódban is mennyi volt a kopasznak, 126 Nm? és ő is mondta, hogy a gumis által felütöttet nagy szárral vették le... egyébként nekem a levegősöm elvileg 650 Nm, de az is kínai, nem márkás, és biztos nem is tud annyit. Nem próbáltam, de amit a gumis rátett, azt kalapálta vagy 15 mp-ig, mire lejött, és az se lehetett több 200-nál (a legtöbb gumis állat)
Itt a teszt videóban lejött a nagyobb Nm-el lehúzott is.
Amint esedékes a kerékcsere én is letesztelem.
Van egy hasonló de abba csak egy normál bitfej fér,az inkább csavarozónak használom fába,nagy csavarokhoz.
Annak az adapterrel 1/2 " tényleg nem szedte le.
Ilyenünk is van, még nem nyílt ki... mondjuk az ő 400 Nm-ükkel ami ugye 150 A kettő közt nagy különbség van.
De összességében szeretjük, 100+ Nm ritkán kell, az alatt meg kényelmes mindenre.
Érdekes,a tc.-s Papp tibor ugyanezt mondta,de a másik TC.-s meg cáfolta.Érdemes ránézni,simán leszedte a 140-150 Nm-el lehúzott kereket.Meg még többet.
5 éve megvettem a Lidl-ben a Yarishoz, aztán itthon jöttem rá, hogy nincs is két garnitúra felnim. (Tavasszal - ősszel járogattam a gumishoz szereltetni - centríroztatni). A Ceed-en meg 4 évszakos gumi volt....
Nekem az van, de ezt hurcoljuk, ha javítunk valahol (nem kimondottan autót) Múltkor volt kezemben egy ilyen kicsi akkus Milwauke, az vitt mindent, viszont 100 rugó felett van.
Nekem a hátsókerekesre kötelező - egy orrossal el lehet evickélni azt a pár havas napot. Meg aztán az autó árához képest... nem ezen akartam spórolni. Mellesleg járunk külföldre, ott meg kötelező
Jó gép, van nekünk is, hasznos, de sajna olyan, mint a TV vetélkedő: Fele sem igaz 140 Nm-el meghúzott kerékcsavart nem tudtuk vele levenni (direkt erre men ki a próba)
Elég hidegben próbáltuk, akkor az akksi állítólag nem olyan pompás, de telét mutatott.
Nyilván én is használom, de a sok reklám téves biztonsági érzetet ültet el az emberekben. Egyébként látványos elönyei latyakban, hóban illetve száraz hideg aszfalton tünnek ki.
Jégen ónos esöben tökmindegy...'
A három darabos? Az jó. Tavaly vettem én is, elsösorban a youtubos teszt hatására, de a meglévö sima acél dugoval szinte sose lazitottam le ezzel majdnem mindig lazul a kerékanya.
A nap eszi meg a gumit, ill. az UV. Ha zárt helyen van tárolva, semmi baja sem lesz, és nincs is. Nézegethetnéd, nyomogathatnád, meg nem mondanád, hogy 13 éves...
Meg ugye nem Barom, hanem Brigsztón
Pécsett a meredekebb utcákon már nem tudtam felmenni hóban, a jó téli gumival meg könnyedén...
Manapság már olcsó a gumi, és a többség nem fogja fel, hogy nem plusz pénz, mert addig nem kopik a nyári... X ezer km-re tehát nem egymás után veszel 2 garnitúrát, hanem egyszerre, és felváltva használod...
A Yarison volt 7 éves Barum téligumim: az utolsó egy-két évben már veszettül csúszkált, pedig a kinézete miatt el lehetett volna adni újnak. Abban sem volt több 15 ezernél, mégis tönkrement, elöregedett az anyaga....
Hát ez ronda én az említett gumihoz vettem használt felnit, szerencsésen kaptam gyárit kicsi pénzért - mondjuk a BMW-hez van elég nagy választék. Így lett a 3-asomra az 5-ös alap gyári felnije (16") de mégse egy török lágy olcsó fos.
Minden autónkon minden felni alu, a téliek is, nem volt gond velük soha.
Ezért mertem megvenni.