Nekem sem feltétlen a fejlődéssel van a gondom,hanem ezzel formavilággal,elégé elindultunk a futurisztikus irányba.Minden pici,viszont a kipufogó ordenáré nagy nincs a motornak hátulja és lehetne sorolni.
Alapbol menjen sajat motorral
Amugy szinten szotyi utan szabadon,egy gixxerrel ahol egybe ulnek egymast atkarolva a csaj es a pasi jobb motorozni mint egy nagy lovon kulon egymastol relative szabadon.
Megoldom én is. Mindenre ott a MasterCard, a fogkefe meg elfér mellette
De azért ha nem alkalmanként mennél, hanem asszonnyal, rendszeresen, akkor célszerű lenne inkább egy túraendúró, ami kényelmesebb, nem kell lassítani a felmart aszfalton is mint ezzel meg van kényelmes hely hátul, és rendes dobozrendszer passzol rá.
De mivel én is csak ökörködök motorral, így nincs szükségem a hosszú rugóútra, a jó pakolhatóságra, meg a kényelmes hátsó ülésre.
Mert irigy majd elvesszük töle, mert én is kiváncsi vagyok milyen
Ducati multi felmerült,de olasz mivolta és néhány ducati tulaj beszámoloja elbizonytalanitott
Ha összefutunk valami véletlen folytán odaadom a vfr-t, ha eddig kimaradt
Lehet. V4-et még senki nem adott oda mostanában.
V2 határozottan nem jött be.
A Ducati még csakcsak, az jó kis mókagép, és kellemesen ugrik, de összességében még mindig maradnék a saját motoromnál.
Talán a sor3-as is be tudná lopni a szívembe magát, de Zoli nem adta oda...nem értem miért
Nem hengertaska,bar szerintem ha csak neha megy az ember eleg,pici macera pici ár,elviseli az ember,egy dobozrendszer 2-300eres ara akkor terul meg ha minden nyaron heteket csavarog valaki,ketevete 5 napert kerulgetni a draga cuccot irrealis,ezert jo egy tizenezres hengerszatyor.
Es spec pont a pakolhatatlansag miatt vettem jo cuccot,most 5-15 napig barmit megoldok.
Puha? Ne egy 15+ éves legyengült szar rugós fost nézz
Nekem ha kell be tudom keményíteni hogy a fogadból a tömést kirázza
De az tény hogy nagyobb rugó út nagyobb bólintás fékezéskor
Hintaló helyett inkább egy kényelmes fotel ami jellemző rá
A robbanékonyság többnyire a hosszabb áttétel miatt veszik el, kisebb fordulat kisebb rezonancia kényelmes utazás
Amugy szinten szotyi utan szabadon,egy gixxerrel ahol egybe ulnek egymast atkarolva a csaj es a pasi jobb motorozni mint egy nagy lovon kulon egymastol relative szabadon.
De azért ha nem alkalmanként mennél, hanem asszonnyal, rendszeresen, akkor célszerű lenne inkább egy túraendúró, ami kényelmesebb, nem kell lassítani a felmart aszfalton is mint ezzel meg van kényelmes hely hátul, és rendes dobozrendszer passzol rá.
De mivel én is csak ökörködök motorral, így nincs szükségem a hosszú rugóútra, a jó pakolhatóságra, meg a kényelmes hátsó ülésre.
Ducati multi felmerült,de olasz mivolta és néhány ducati tulaj beszámoloja elbizonytalanitott
Ha összefutunk valami véletlen folytán odaadom a vfr-t, ha eddig kimaradt
Kopadz ota nemigen.
V2 határozottan nem jött be.
A Ducati még csakcsak, az jó kis mókagép, és kellemesen ugrik, de összességében még mindig maradnék a saját motoromnál.
Talán a sor3-as is be tudná lopni a szívembe magát, de Zoli nem adta oda...nem értem miért
Mondjuk egy versys még lehet eltántorithat, de nincs egyenlöre tervben.
Boxer nem lesz
Es spec pont a pakolhatatlansag miatt vettem jo cuccot,most 5-15 napig barmit megoldok.
Nekem ha kell be tudom keményíteni hogy a fogadból a tömést kirázza
De az tény hogy nagyobb rugó út nagyobb bólintás fékezéskor
Hintaló helyett inkább egy kényelmes fotel ami jellemző rá
A robbanékonyság többnyire a hosszabb áttétel miatt veszik el, kisebb fordulat kisebb rezonancia kényelmes utazás