Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Es meg eleje sincs,a mai motoroknak csak kozepe van.
Nekem sem feltétlen a fejlődéssel van a gondom,hanem ezzel formavilággal,elégé elindultunk a futurisztikus irányba.Minden pici,viszont a kipufogó ordenáré nagy nincs a motornak hátulja és lehetne sorolni.
A legjobb ha otthon hagyod fuvrt nyirni mint ini.
Nem vagyok én a fejlődés ellen, de a két motor már teljesen más kategória, más célra alkalmas.
Az is már egy igazi kuriózum,abból egy szép patika állapotú,hm.........
Ez a csaj és az együtt megélt évek számának függvénye, ami többnyire exponenciális szokott lenni
Mar akkor megaloman voltam beszippantott a nagy kobcentis 2t.
Az nagyon durva bringa
Alapbol menjen sajat motorral
Amugy szinten szotyi utan szabadon,egy gixxerrel ahol egybe ulnek egymast atkarolva a csaj es a pasi jobb motorozni mint egy nagy lovon kulon egymastol relative szabadon.
Aztán sp2 vtr-t próbáltad-e már?
Pedig kicsi és könnyü
Megoldom én is. Mindenre ott a MasterCard, a fogkefe meg elfér mellette
De azért ha nem alkalmanként mennél, hanem asszonnyal, rendszeresen, akkor célszerű lenne inkább egy túraendúró, ami kényelmesebb, nem kell lassítani a felmart aszfalton is mint ezzel meg van kényelmes hely hátul, és rendes dobozrendszer passzol rá.
De mivel én is csak ökörködök motorral, így nincs szükségem a hosszú rugóútra, a jó pakolhatóságra, meg a kényelmes hátsó ülésre.
Minden ilyenbol kimaradtam,egybol sor3 1000-el kezdtem.
Riga 12-t próbáltad már?
Mert irigy majd elvesszük töle, mert én is kiváncsi vagyok milyen
Ducati multi felmerült,de olasz mivolta és néhány ducati tulaj beszámoloja elbizonytalanitott
Ha összefutunk valami véletlen folytán odaadom a vfr-t, ha eddig kimaradt
Mindig rá kell jönnöm hogy motorok is elindultak a rossz irányba,már ami a külsőt illeti.Lassan elérjük a Dred bírót.

Kopadz ota nemigen.
Szotyi mondta minnel kisebb,konnyebb annál mokasabb elvezetesebb,hajlamos vagyok neki hinni.
Lehet. V4-et még senki nem adott oda mostanában.
V2 határozottan nem jött be.
A Ducati még csakcsak, az jó kis mókagép, és kellemesen ugrik, de összességében még mindig maradnék a saját motoromnál.
Talán a sor3-as is be tudná lopni a szívembe magát, de Zoli nem adta oda...nem értem miért
Assenem.

Mondjuk egy versys még lehet eltántorithat, de nincs egyenlöre tervben.
Peugeot se?
Azt nem tom, de ugy néz ki egy darabig még marad.
Boxer nem lesz
A V4 a jovő?
Nem hengertaska,bar szerintem ha csak neha megy az ember eleg,pici macera pici ár,elviseli az ember,egy dobozrendszer 2-300eres ara akkor terul meg ha minden nyaron heteket csavarog valaki,ketevete 5 napert kerulgetni a draga cuccot irrealis,ezert jo egy tizenezres hengerszatyor.
Es spec pont a pakolhatatlansag miatt vettem jo cuccot,most 5-15 napig barmit megoldok.
Puha? Ne egy 15+ éves legyengült szar rugós fost nézz
Nekem ha kell be tudom keményíteni hogy a fogadból a tömést kirázza
De az tény hogy nagyobb rugó út nagyobb bólintás fékezéskor
Hintaló helyett inkább egy kényelmes fotel ami jellemző rá
A robbanékonyság többnyire a hosszabb áttétel miatt veszik el, kisebb fordulat kisebb rezonancia kényelmes utazás