Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vettem egy mocit!
Bárhogy is, ennek bizony egy olyan kosztömb volt a szűrője, hogy megdöglesztette a szivattyút, de akkor is ment...ez van, cseréltem és megy tovább.
Az auchan tisztaságban elég jó helyen van, abba nem.piszkál bele senki. Nem ugy mint a franchise kutakba.....
Nem hát
Meg keveset kell szar uton motorozni
Olyan koszos volt a benzinszűrő, hogy kinyírta a szivattyút...lehet mindig Auchan kúton tankolták.
Japán motorok központi telóját nem csapkodják szét a jó magyar utak?
Nem, de ez nem is kényes motor, szövetes ponyva, felülről fedett helyen azt kész, 5 hónap állás után is azonnal indult, ennyi.
Japánon szinte sose
Nincs jobb helye? Nekem fűtött garázsban telel olyan +25-30 fok között van télen.
Asse tom mikor kell mason ilyet cserelni.
Abroncsokat már vészesen elfogyasztotta, de majd tavaszra cserélek csak, ne a szép új szetten álljon télen a fagyban.
Semmiképpen sem!
Benzin szivattyú 46 ezer, központi teló felújítás 38 ezer, egyelőre csak ennyit csinált, de ezt semelyik másik motoron sem olcsóbb, sőt.
Amikor kiporszívózza a pénztárcádat.
Kiváló. Havi ezres összejön nekem is a kis gyösszel.
Mindjárt átfordul a 60.000 km-en, megy mint a szél.
Jó volt így is Lali! Remélem jól köszörül az olasz lomod.
A Sprint ST 1050 (ha jól írom) az még érdekes is lenne nekem.
Ha adnának érte cserébe egy Triumphot, akkor tuti.
Végülis, jó cserét csináltál, ez legalább egy jó német gép
Francba, az volt a buktató, pedig a sztori adta.
Tudod mikor cserélném el a nagy piros V2-es olasz fenevadamat egy bármi másra...
Szerinted? A nevét sem tudja mit hozott el.
Igen, ez most egy kis szórakozás volt, de nincs harag?