Mondjuk ezt még el is hiszem, szerencsére van az is
Ellenben a v4-ben.kellemesen csalodtam.
Ezen már nem.nagyon van hintázás, legalábbis a varaderohoz képest feszesebb a futomüve.
De végülis nem meggyözni.akarunk bármiröl is
Mindenkinek gyártanak motort,ha szerencsés meg is találja a nekivalót
Amúgy nincs ezzel gond. Ha azt akarja valaki hogy az úthibákat kisimítsa ahhoz puha futómű kell. Én ezt nem szeretem. Inkább kiállok a nyeregből ha szar úton megyek, aztán pattogjon a motor.
Tehát más testhelyzetben nem tudsz ezekkel ugyan úgy normálisan túrázni, mert a váz, a picsányi hátsó nyúlvány, a pakolhatóság hiánya ugyan úgy megvan.
A mostani nakedek sokkal inkább a régi sportmotorokból átalakított csupasz "streefighter" motorokra hasonlítanak
185centi vagyok. Nincs gondom ezzel, bringából is eggyel nagyobb vázam van mint amit manapság a boltban kapni lehet.
Inkább az hogy nehézkesen nagyok, túl puha futómű, és nem elég robbanékonyak, a túraendúrók. Hintaló az egész. Mint mondtam nem az én világom.
Lehet hogy van olyan ami jó lenne, de még nem találkoztam vele. Eddig még mindig a saját Hornetem az ami leginkább passzol hozzám.
A márkán lehet vitatkozni, mert vannak hasonló karakterű motorok, de a stílusban nekem ez kell.
A 21 azert nem jó mert nehéz rá jó utcai gumit találni. Van 1-2 de azok nagyon gyorsan fogynak. Bele lehetne menni itt giroszkophatásba meg ilyenekbe de felesleges
Azt én is irigylem hogy kisimítja a futómű az utat, ki is próbáltam egy ilyen emeletes lovat aztán rájöttem gyorsan, hogy ez nem az én világom
Mai nakedek elég szarok tényleg túra szemponból. Semmiben nem különöznek egy sportmotortól, csak nincs (annyi) burkolat rajtuk.
Túrázni, két személyre az emeletes lovak lényegesen jobbak.
Ellenben a v4-ben.kellemesen csalodtam.
Ezen már nem.nagyon van hintázás, legalábbis a varaderohoz képest feszesebb a futomüve.
De végülis nem meggyözni.akarunk bármiröl is
Mindenkinek gyártanak motort,ha szerencsés meg is találja a nekivalót