Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mondjuk ezt még el is hiszem, szerencsére van az is
Ellenben a v4-ben.kellemesen csalodtam.
Ezen már nem.nagyon van hintázás, legalábbis a varaderohoz képest feszesebb a futomüve.
De végülis nem meggyözni.akarunk bármiröl is
Mindenkinek gyártanak motort,ha szerencsés meg is találja a nekivalót
Amúgy nincs ezzel gond. Ha azt akarja valaki hogy az úthibákat kisimítsa ahhoz puha futómű kell. Én ezt nem szeretem. Inkább kiállok a nyeregből ha szar úton megyek, aztán pattogjon a motor.
Persze, Babettával is lehet túrázni, ahogy sportmotorra is fel lehet dobni hengertáskát, de attól még nem lesz alkalmasabb túrára mint egy túra motor.
Belemehetsz, de nem lesz igazad sor4 a legjobb
CBR
Röhögj, de minden túraendúró amin ültem hintaló volt még az MZhez képest is, pedig az már vázból is rugózik
Hmmmm,pont jo a szurke,en nem hianyolom a sportmotor uleshelyzetet.
Nekem a magas kormany es a saska poz fura.
Simán feldobok az újabbra is egy hengertáskát meg tanktáskat. Az elég is 1hétre.
Tehát más testhelyzetben nem tudsz ezekkel ugyan úgy normálisan túrázni, mert a váz, a picsányi hátsó nyúlvány, a pakolhatóság hiánya ugyan úgy megvan.
A mostani nakedek sokkal inkább a régi sportmotorokból átalakított csupasz "streefighter" motorokra hasonlítanak

Elvileg mindkettő naked:
https://www.motorcyclespecs.co...
https://www.bikedekho.com/kawa...
Nem akartam belemenni ilyenbe mert ismerek olyat aki a 21-gyessel is korbemotorozna itt sokunkat. A gumira egyszerűbb fogni és az egy stabil érv
Én a robbanékonyságba is belemennék a cbvel szemben.
Pedig pont a giroszkophatása a hátránya szerintem meginkább
Na azért most körberöhöglek a puha futómű... mindezt egy cb hondán ülve mondod
185centi vagyok. Nincs gondom ezzel, bringából is eggyel nagyobb vázam van mint amit manapság a boltban kapni lehet.
Inkább az hogy nehézkesen nagyok, túl puha futómű, és nem elég robbanékonyak, a túraendúrók. Hintaló az egész. Mint mondtam nem az én világom.
Lehet hogy van olyan ami jó lenne, de még nem találkoztam vele. Eddig még mindig a saját Hornetem az ami leginkább passzol hozzám.
A márkán lehet vitatkozni, mert vannak hasonló karakterű motorok, de a stílusban nekem ez kell.
"Semmiben nem különöznek egy sportmotortól, csak nincs (annyi) burkolat rajtuk."

Ennek azért nézz utána újra.
Legfőképp más az üléspozíció/testtartás.... és ettől egész más!
A 21 azert nem jó mert nehéz rá jó utcai gumit találni. Van 1-2 de azok nagyon gyorsan fogynak. Bele lehetne menni itt giroszkophatásba meg ilyenekbe de felesleges
akinek nem tetszik a 21es kerék meg a 200+mm rugóút az azért van mert akkora mint a tacskó ülve
Azt én is irigylem hogy kisimítja a futómű az utat, ki is próbáltam egy ilyen emeletes lovat aztán rájöttem gyorsan, hogy ez nem az én világom
Mai nakedek elég szarok tényleg túra szemponból. Semmiben nem különöznek egy sportmotortól, csak nincs (annyi) burkolat rajtuk.
Túrázni, két személyre az emeletes lovak lényegesen jobbak.
Ja egy betű híján.
sok a cigány, ne gyere
Én meg holnap lődörgök egyből meló után, neki való idő lesz...
Tegnap majdnem mentem Kiskőrös felé.
eddig nem vettem észre hogy más lennék
Már előtte az voltál?
én se lettem buzi amikor az asszony corsa kocsijával mentem.......