Várjál,a legjobb az egészben hogy O1G egy kisujját sem kellett hogy mozdítsa.ezek az észlények kavarták a vihart a biliben.
Pedig a képlet nagyon könnyű,a torta adott.Egy fővel nem lett több a blődlire amit összehánytak csak kurvasok ugyanolyan tematikájú portál jelent meg az alfahíről a hírklikken át a mércéig ebben kibaszott diktatórikus nem szabad sajtóban.
És hát mivel nagy volt azindex ellszállt velük a ló.
A pénz meg kevesebb lett.A tulaj megelégelte a baszomnagy szerkesztőség pénzelését.És próbált racionalizálni.
Néztem az ATV-n a félreállós szájú bigével beszélgető új igazgatót.
Aki kínlódva próbálja magyarázni virágnyelven a libának hogy nem a függtlen szabad sajtó van veszélyben,csak nem kéne ennyi hülyeséget hányni komoly pénzekért hanem minőséget leírni.
Azért azt az álmentős sztorit így benézni ennyi balfasznak ahhoz már kell egy beleszarás.
Jogosan elege lett.
Ez a 60 valahány ingyenélő majd jól alapít valami marginális lapot és hónapról hónapra éldegélnek,majd befuccsolnak.
A 24.hu meg simán röhögve betölti az űrt amit hagynak maguk után.
nem kár.
Ugye most a sok kis buzeráns keresi a fogást, hogy a bodolai döntését hogyan fogják a kormányra.
Mivel nehéz, vagyis nem tudják, ezért nemzethalált vizionálnak. Mondjuk nekik talán az, mert ez a sok hazug szarevő tényleg elhiszi saját magáról, hogy ők a letéteményesei az igazság kinyilatkoztatásának.
A szívem repdes most.
Hála a jó Istennek!
A sok faszcibáló komcsi szarrágó bölcsész buzi talán most megismeri a valódi munkát, vagy lopni fognak, ha éhesek lesznek.
(Mondjuk ezt csak remélem, és tudom, elég kicsi a valószínűsége...)
Milyen szar is az amikor a tulaj azt mondja a dolgozóknak hogy dolgozzanak
Független újság írás meg sosem volt és nem is lesz
Hiszen minden egyéni nézőpont szerint kerül leírásra
Pl egy plázacica egész más írást dobna össze a kedvenc műkörmös műhelyről mint egy alkesz birka Pásztor
Pedig az intelligencia Szintjük nem is kirívóan eltérő
Ez a jóember úgy elintézte 10 hónap alatt szeretett kisvárosunk költségvetését, hogy támogatást kelle kérnie ahhoz a kormánytól, hogy ki tudják fizetni a köztisztviselőik MINIMÁLBÉRÉT.
Nade most hogy kirúgták a Dull Szabolcsot a kedvenc indexed hogy fog működni?
Bajban a függetlenség,hisz a tulaj bele mert szólni a működésbe.
hogyképzeli?
"Villanyautón simán lassabban mész és növekszik a hatótáv, a jelentősen jobb hatékonyság miatt."
Igen,és így jött ki a teslásnak Németország-Magyarország 88km/h átlag sebesség.lényegébe egy busz szintjén van menetidőben.Lassan megyek hogy eljussak a töltőig.Aztán lehet menőzni hogy hogy gyorsul 200ra,akkor sem fog vele menni csak 114,5km/h-val mert ott tudok vele megtenni annyi km-t hogy eljussak a következő töltőig.Azért ez a dolog még több sebből vérzik.
Már mielőtt nekiálltál volna rombolni az értékét is egy GTK volt az a gyász,azóta csak rontottál rajta.
És még ronda is.
De,szóval ha mint villanypápa és szószóló szent véleménye szerint a villanyos csak előnyös tulajdonságokkal jár,és gazdaságosabb SOKKAL mint a benzines,miért használsz fosszilis energiát még mindig?
Talán nem jön ki a matek?
Hisz nem túl drága mert MEGTÉRÜL GYORSAN,ezért simán ki lehet égetni a zsetont,konára,zoéra,2 gen leafra,modell x-re meg van még egy halom.
Minek vársz?
Ezzel az álláspontoddal nincs is problémám, ez elég realista felfogás.
Bár szerintem nem kell akkora kapacitás lakótelepre sem.
22kW/beállóval számolhatott a haverod.
2kW/beálló teljesítménnyel is feltöltődik minden autó éjjel, így akkora teljesítménnyel, amit manapság kiépítenek egy AC töltőhöz 10 autót lehet szoptatni.
Igaz hogy 10 óra alatt ez csak 20kWh. Ami ha egy 100kWh-s akkut nézünk szánalmas. De 20kWh 150km-re elég. Napi szinten ennél jóval kevesebbet mennek az emberek.
Akinek meg gyorsabb töltés kell az extra pénzért kérhet nagyobb teljesítményt arra a töltőre amire rádugta a kocsiját.
Szóval szerintem simán szükségtelen még a trafócsere, vagy csak minimálisan kell nagyobb. A töltés éjjel történik amikor más fogyasztó nem működik, vagyis a hálózat felesleges kapacitása mehet a töltőkbe. Ez már nálam is így működik. éjfélkor indítom a töltést időzítve, akkor már legfeljebb az LCD TV fogyasztja a villanyt.
Több töltőre meg vannak már intelligensen szabályozott töltők, amik kommunikálnak egymással meg a hálózati betáppal, és elosztják az energiát, hogy mindenkinek jusson, hiszen mindegy a villanyautónak hogy hajnali 4-re vagy 6-re töltődik fel, ha
Ezt egy társasházban simán a lakóközösség is meg tudja magának csináltatni. Szerintem nem az állam dolga. Legfeljebb annyiból, hogy ha a parkoló közterület, akkor biztosítsa a jogi lehetőséget az ott lakóknak.
De igazából ha az elektromos művek az áram eladásból él(ne), akkor az ő érdeke hogy lerakjon töltőket, és így több áramot tudjon eladni.
Norvégoknál ezért is van ekkora népszerűsége a villanyautóknak, mert náluk szinte mindenhol ott volt már a konnektor a parkolókban, hogy reggelre ne fagyjon szét a kocsi.
Csak tudnám hogy a parkod miért egy lekoszlott leafből,egy elfolyt tojás benzin-villany priusból és egy virágosláda hornetből ál?
Ahhelyett hogy két kona és egy energica ego állna nálad.
Azért az alföldön Hortobágy irányában nincs olyan sűrűn, és ami volt az sem 24 órában volt nyitva.
Egyszer a szintjelző akadt ki.
Egyszer csak jobban húztam a gázt, a tartalék meg nem volt elég hazáig, a kút után 300 méterrel állt le, 3km-re otthontól.
Egyszer meg simán nem akartam megállni tankolni, meg kerülőt tenni, mert hazáig elvileg elég lett volna, ekkor lendületből gurultam be a parkolóba, még szerencse hogy leejtett az utca.
Meg fiatalon amikor az utolsó 2000forintért tankolsz, akkor hiába van 25km-enként kút.
Villanyautón simán lassabban mész és növekszik a hatótáv, a jelentősen jobb hatékonyság miatt.
Ezért is van az a villanyautós mondás hogy "Mennyi a hatótáv? Amennyi kell!" füstösöknél nincs lehetőség nagyon játszani ezzel.
Ezért ez elég jó dolog a villanyosban.
Én imádnék villanyozni főleg a napi bejárásra, kettő is kéne és majd ha elérhető lesz nekünk veszek is, de szerencsém van mert kertes házban lakunk, épp voltam kollégánál lakótelepen a héten aki szintén villanyhívő, de tegnap vett egy benyás 4 éves K Astra-t mert sajnálkozva mondta, hogy a telepen a pennynél van töltő 2 állással meg még valahol szintén 2 állással és mindig tele vannak, alig várja, hogy a telepen minden parkolóhelyre építsenek töltőt bár a villanyszerelő bátyja erre annyit mondott, hogy ahhoz akkor hálózatot kéne kiépíteni olyan nagy teljesítménnyel, hogy nem nagyon lehet tudni, hogy ki lenne hajlandó ilyet finanszírozni? Persze ha az állam megteszi akkor majd igen csakhogy ha már ez lesz a villany ára is lehet olyan drága mint a fossziliseké akkor meg minek? A környezetvédelmet mindenki magasról leszarja csak az ár és a kényelem számít.
Pedig a képlet nagyon könnyű,a torta adott.Egy fővel nem lett több a blődlire amit összehánytak csak kurvasok ugyanolyan tematikájú portál jelent meg az alfahíről a hírklikken át a mércéig ebben kibaszott diktatórikus nem szabad sajtóban.
És hát mivel nagy volt azindex ellszállt velük a ló.
A pénz meg kevesebb lett.A tulaj megelégelte a baszomnagy szerkesztőség pénzelését.És próbált racionalizálni.
Néztem az ATV-n a félreállós szájú bigével beszélgető új igazgatót.
Aki kínlódva próbálja magyarázni virágnyelven a libának hogy nem a függtlen szabad sajtó van veszélyben,csak nem kéne ennyi hülyeséget hányni komoly pénzekért hanem minőséget leírni.
Azért azt az álmentős sztorit így benézni ennyi balfasznak ahhoz már kell egy beleszarás.
Jogosan elege lett.
Ez a 60 valahány ingyenélő majd jól alapít valami marginális lapot és hónapról hónapra éldegélnek,majd befuccsolnak.
A 24.hu meg simán röhögve betölti az űrt amit hagynak maguk után.
nem kár.