Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Persze kit izgat. 200literes hordó a csomagtartóba, mobilWC az első ülésre és átautózod szibériát megállás nélkül
Olyan soha nem volt. Fele max. Viszont ha lassabban mész akkor duplázol.
Ez a hatékonyság. A szaros dieseled akármit csinálsz mindig olyan szar hatékonyságú és annyit fogyaszt mint a Tesla 250-nél.
Szoval olyan mar nincs hogy ha tolom neki 1/3 lesz a hatotav.
A villanyautósok ott röhögtek a háttérben, hogy a sok benzinbuzi mit össze görcsöl a naftáért
Tesla pont ilyen csak tudom az drága
De most jött ki rá egy frissítés amitől EPA ciklus szerint mérve tud 402mérföldet.

A Leaf a legelső lítiumos generáció volt. Előtte ólom és NiMH akkuval voltak csak villanyautók.
A Leaf konstrukciója már erősen elavult, a hűtés nélküli akkuval, de azért a kezdeti 24-es akkuhoz képest amivel 90-el bénáznak a kamionok mögött, már az is 62kWh-s akkuval van, ami még így is elég jó.
Pedig a motor hatásfoka számít. Azt kerül pénzbe etetni. A pontagyúak mindig a kilóméterekkel jönnek, pedig a mostani 50-75kWh-s akkuk már kényelmesen jók a gyakorlatban.
Ezeknek kell olcsóbbnak lenniük, nem az 1000km-es akkura van szükség 5perces töltéssel, mert az úgy kerül többe, hogy előnye már nincs igazán, hiába hisztek azt.

Máskülönben foglalkoznak új, hatékonyabb, gyorsabban tölthető akkukkal is.
A BMW is ilyet fog használni. CATL fejlesztette NMC811-es akkuk 1millió km élettartamot tudnak és a többi paraméter is jobb lesz mint az eddigieknek.
A Tesla a COVID miatt halogatta a bemutatót, de neki is van most egy nagy dobása. Szeptemberben fogja bemutatni, állítólag durván nagy dobás lesz.
Csak sejteni lehet, de 30%-al nagyobb kapacitás (ezzel 850km-et tudna a Tesla), 1millió mérföld élettartam, és 100$/kWh alatti árat várnak, ami azt jelenti hogy olcsóbb már gyártani mint egy belsőégésűt.

Szóval kezdhetsz gyűjteni mert előbb teljesülnek a feltételeid mint gondolnád
De már megszoktam hogy ezek a feltételek mindig kijjebb tolódnak nálatok amikor bekövetkezik
Igen ugyan úgy, akárhogy vergődsz.
Beül, elindul, néha megáll pihenni és kényelmesen megy tovább.
A madmaxban is nagyfeszkabelert ment a harc?
En megvarnam a kovetkezo generacios akkukat.
Mert a pontagyuak az elekromos motorok hatasfokaval jonnek, de nem is a motor a gyenge pont.
Meg mindig a litium cellak mennyiseget novelik, nem egy uj hatekonyabb,sokkal gyorsabban toltheto akkuval foglalkoznak.
Egy konnyebb, joval nagyobb energiasurusegu, olcsobb akku ami mondjuk negyedora alatt benyel annyi energiat hogy tokmindegy mennyivel, milyen homersekleten, hegyen-volgyon tud 600 km-t es nem hulye leafeskent 90 el benazni a jobb savban a kamionok mogott akkor usse kavics johet az elektromobilitas.
de az nem az en eletemben fog elofordulni.
Szoval hajra dizelpower.
Amúgy te is a benzinkút vonalat követed mindig. Kifogy a kút mi a faszt csinálsz? Én atomtámadás után is rá tudom rakni a napelememre.
Természeti katasztrófák esetén is áram előbb lesz mint benzin vagy gázolaj.
Simán. Hyundai Kona-s ismerős ment Görögországba nyaralni, nem volt semmi probléma, vannak villámtöltők arra is. Ez még európa, nem a tajga.
Michelin Alpin 1-esem van, az van vagy 10 éves teljesen jól működik. Biztos jobban tapadt új korában, de nem volt feltűnően rosszabb mint asszony kocsiján a Conti újonnan.
Ugyan úgy?Hát már a te általad linkelt és a feléd hajló videóból sem ez jött le.700km/8óra?88km/h átlag?De igaz ezektől eltekintve megkaptam a választ hogy hogy jött le Németországból.Pár száz km-enként 40-50perc dekkolás a töltőnél. Végül is én is így szoktam,88-as átlagra szokott kijönni,azt még a 601-es is hozta.
Priusra is felraktam. Ki a szart érdekel hogy néz ki rajta. Benne ülök, nem látom kívülről
Nem valószínű. Nem tudják festeni az áramot, túl könnyű kijátszani.
Inkább km alapú adó lesz, de az minden járműre, a benya jövedéki adója mellé a HuGo mintájára.
Az elektromobilitás kényszerpálya. Az országok kénytelenek ebbe az irányba terelni a népet, klímahisztitől függetlenül, mert rohadt nagy versenyhátrányban lesz az az ország amelyik lemarad a megújulók alkalmazásában, ehhez pedig kell a villanyautó is.
Kb. olyan mintha kockakövesek maradtak volna az utak, és lovaskocsival járna mindenki, mert minek az a berregő hülyeség. Pedig eleinte az út építés is milyen rohadt drága, és az autók sem olcsók a lóhoz képest, de lovaskocsival nem lehet ipari forradalmat csinálni.
Ezért erőltetik. Lehet páran még tiltakoznak, meg nem látják, de pont ezért kell erőltetni.
Ha lehetne kapni akkor 100-as izzót is venne a sok paraszt mert azt szoktam meg. A fénycsövek és LED-ek ellen is volt nagy tiltakozás annak idején, hiába sokkal takarékosabbak, jobb a fényük, és fajlagosan olcsóbbak.
Ez így van. Mire olcsóbb lesz a villanyautó nem lesz rá kedvezmény, mert akkor már minek is kellene?
De akkor már azért fognak (tudom neked ez már elég ami van) ilyet venni, mert más okból rohadt drága lesz üzemeltetni a hagyományost.
Ez pont úgy fog lezajlani mint a amikor megjelentek a digitális fényképezőgépek. Annak is nagyon ellene voltak a fotósok, drága volt, és szarabb 24kocka alatt lemerült az akkuja, de a memóriára sem fért sokkal több.
Azt mondták soha nem fogja a filmet helyettesíteni. Néhány év és már filmet sem lehetett kapni, azt is rohadt drágán, de már senkinek eszébe sem jutna mert lassan már a mobiltelefonokban is jobb az érzékelő mint a filmek voltak.
Az mondjuk nettó faszság volt akkor is hogy nem kell maszk. De ezt mondtam is. Amúgy az is csak a kezdeti stádiumban volt szöveg cecilkétől, akkor meg igazából mindegy is volt még.
A többi meg csak szimplán nettó faszság amit írsz.
Kurva nagy mázlink volt, és nem robbant be annyira mint máshol. A felállított szükségkórházak is üresek maradtak, de volt pár hely ahol megteltek még a folyosók is, meg 1 lélegeztetőre 6 beteget kötöttek. Ehhez mérten készültek lélegeztetőkkel. Ha netán berobban és kevés a lélegeztető, akkor meg azért rinyálnál, hogy erre sem képesek, pedig hát lehetett tudni.
Igazából jó, de már körbeértünk, szóval most az jön megint hogy de úgy is csak a máshol füstöl, aztán meg hogy nem éri meg

Ugye az eredeti felvetés az volt hogy német rendszámos Tesla, meg Angol rendszámos Tesla hogy kerül ide.
A válasz meg az hogy egészen egyszerűen ugyan úgy mint a többi autó.
Azért azt még megtehetnéd hogy csinálsz egy útvonalat egy teslásnak Magyarországról a görög tengerpartra.Én a "szar"olajkályhámmal mindenféle tervezést mellőzve le tudok menni.De elárulom nem fog összejönni.Oda érdekesmód a nagy környezettudatos elektromos tulajok is gázolajjal mennek.Szóval nem kell itt úgy tenni mintha az elektromossal nem lenne nagyobb szívás mint egy olajkályhával.Meg a hülye kérdések hogy hányszor mész meg mekkora távot....stb.tök mindegy,mert egyszer sem tudom megtenni ezt a távot a nagy elektromos csodákkal.
Igazából még csak nem is a hatótávval van a baj,semmi baj nem lenne a 300-400 km-rel ha 30km-ként lenne töltő és nem tartana tovább 5percnél a töltés.De nem,jelenleg ott tartunk hogy úgy közlekedik mint egy vonat,bassza meg,kötött pályán.Ha letérsz akkor elfogy az amper és nincs hol tölteni,semmi meggondolatlan manőver és kitérő,nincs olyan hogy én inkább arra megyek mert arra szebb a táj(mehetek HA van töltő).
Ugyanezt mondom én is. A pár sötétzöldet kivéve, akinek a menőség húzott hályogot a szemére, a tényeket helyesen kezelve csak az vesz MOST MÉG elektromos járgányt, aki valami extra nagy kedvezménnyel teheti ezt meg, második-harmadik autónak kell a mamának helyben forgolódnia. Ja, és nem az átlagjövedelem környékén keres.
Az okosok meg is mondták, az elektromos autók a gyáraknak fontosak a mérgesgáz kvóta miatt, páran meg beszopkodják ezt.
Varázslat és csoda nincs. A-ból-B-be eljutni mindig ugyanannyi energia kell a járgány hatékonysága számít csak, de nem a felére csökken miattuk a szénerőművek kibocsájtása.

Ja, tudom, napelem, persze ilyenkor a technológiában rejlő, az eddigit meghaladó környezetszennyező előállítást is vegyük számításba.
A téli gumi 4-5 éves korára már teljesen xar lesz (megkeményedik). Így jártam anno a Yariséval is, 5 év alatt nem került bele még 8 ezer km sem. Új korában tapadt mint állat, 5 évesen meg csúszkált a sima vizes úton is, pedig a mintázata alapján szinte el lehetett volna adni újnak. Ezért került a Ceed-re végülis nagyon márkás és drága négyévszakos gumi. (Télen alig járok kocsival, tükörjégen, nagy havazásban meg soha egyetlen métert sem).
Nem kell hozza semmit tenni, a nemet adja hozza. Ha ranezel par becsületesnepperes videora lathatod.
ismerős azt mondta hogy amikor hioztak be kocsikat mindig hoztak téli gumikat is gombokért, a német pár évente kidobja még akkor is ha újszerű
aztán ha jó gumi van a kocsi alatt azt is lecserélik télire, plusz pénz szinte ingyen
Mert a nemet ha telen hozza el adja a nyarit felnistol bepakolva, a kupec meg mar eladta kulon valakinek. Es neki mindegy min all a telepen.
Ok, így már rendben.
van egy kurva jó téli rajta, ezek a kupecok szinte mindent télivel adnak el
ezt kellene áttenni a lemezre és venni egy nyárit