Elég jó már a választék, bár ár érték arányba a Zoe az egyik legjobb. Nem véletlenül az egyik legnépszerűbb.
Főleg azért jó mert 50kWh-s akku van benne, és elég jó a fogyasztása is, így teljesen jól használható a hatótávja.
És igazából nem olyan kicsi a Zoe, csak annak néz ki.
"....Es 5 millio most azonnal kifizetendo arkulonbozetrol..."
Ami nem áll rendelkezésre, de ha állna sem arra lenne fordítva, volnának sokkal fontosabb / sürgősebb költeni valók az életemben.
Itt most ugyanolyan kategorias benzin-villanyrol megyunk.Clio-zoe.Es jo esellyel evente Kb 10-12 e km futasrol.
Ez 20 ev.Es 5 millio most azonnal kifizetendo arkulonbozetrol.
Bogyobol
Nálam soha nem a fillérb@szás a téma: vágytam valamire (nem nagy dologra...) és sikerült megvennem. Örülök neki, és szeretném nagyon sokáig használni. Ennyi.
Igen, tudjuk a dieseled 200-nál is csak 4 litert fogyaszt
Nem, a te életed az olajtársaságok, a benzinkutak meg az olajcsere határozza meg, csak ez már fel sem tűnik
Lehet több időt elcseszel ezekre, mint amit évente 1-2 alkalommal elvesztegetsz a töltőkön.
Huhh,ha a ceed egy nagy,szarul tolatható és parkolható valami nézz meg egy P100D-t.
mindnek legyalulják a felnijeit.
És ha az ini féle fillérbaszás a téma a gumikon simán elúszik az a 2 milla szervíz.
kibaszott drága hozzá és kell.
Évente mindössze 6-8000 km-t autózom, annak is 90%-át lakott területen kívül. Egy mai, kis fogyasztású, EURO 6D-temp környezetvédelmi osztályú autóval nem sokat pusztítok szerintem.... ...kevesebbet, mint a karburátoros, öreg szar motorommal.
Nézd: egy Teslát elfogadnék, ha duzzogva is. De az "emberibb" árú villanyautók (ZOE, egyéb kis gyöszök) még csak nem is vonzóak (hozzá teszem: jelenleg).
Igazándiból nem is neked gyártják ezeket
Villanyos legnagyobb előnye hogy nem a városban füstöl hanem az erőműben
Ha csak fele kocsi villanyos lenne és ezzel egyidejűleg senki sem égetnek szarokat a kályhával Szinte olyan tiszta lenne a városi levegő mint a vidéki
Főleg ha az utcákat is takarítanák sűrűbben
Pl németeknél sok helyen Fasza vizes takarító géppel mossák a járdákat is heti pár alkalommal
Ott csak hétvégén van füst mert mindenki akkor sütöget a kertben
Majd ha a villanynak is lesz a mainál dupla hatótávja akkor majd nekem is tetszeni fog. De amíg olyan tempóban kell közlekedni vele mint egy körlámpás ladával mert ott fogyaszt a legjobban. Az általd linkelt videóban is emlegetik a 200km/h-t,és mennyi is volt a hatótáv? 100x km. Nagy arc volt az ember is! "nehogy chill-be rakd....." aztán csak oda került mégis csak. 1000km,ja,nyilván megállok egy egy budira, nem kell üveg, csak az nem 40perc.ja,és akkor és ott ahol én akarok, nem a villany határozza meg az életem.
Villanyautó még drága. Élettartama alatt visszahozza a különbözetet, de közvetlenül még nem feltétlenül éri meg, ez erősen helyzet függő.
Nagyjából mostanában kezdi elérni az árparitást, de ugye ez hogy erre terelték a témát csak egy védekező reflex, mert a villanyautó más oldaláról volt szó.
A hármas BMW- nélkül kb 10 év és 200e Km alatt visszajött volna a különbözet
Üzemanyag parkolás
Szerviz nincs benne. Szerintem 10 év alatt az is minimum 2 Milla Plusz egy túrbós kis ccm benzinesnél
A vadiúj benyás Clio-mat elhoztam 4 millió forintért a szalonból. A kb. ugyanolyan (bár szerintem csúnyább) vellanyos ZOE meg 9 millió. Akkor miről is beszélünk?
Főleg azért jó mert 50kWh-s akku van benne, és elég jó a fogyasztása is, így teljesen jól használható a hatótávja.
És igazából nem olyan kicsi a Zoe, csak annak néz ki.
Ami nem áll rendelkezésre, de ha állna sem arra lenne fordítva, volnának sokkal fontosabb / sürgősebb költeni valók az életemben.
Ez 20 ev.Es 5 millio most azonnal kifizetendo arkulonbozetrol.
Bogyobol
Nem, a te életed az olajtársaságok, a benzinkutak meg az olajcsere határozza meg, csak ez már fel sem tűnik
Lehet több időt elcseszel ezekre, mint amit évente 1-2 alkalommal elvesztegetsz a töltőkön.
mindnek legyalulják a felnijeit.
És ha az ini féle fillérbaszás a téma a gumikon simán elúszik az a 2 milla szervíz.
kibaszott drága hozzá és kell.
Villanyos legnagyobb előnye hogy nem a városban füstöl hanem az erőműben
Ha csak fele kocsi villanyos lenne és ezzel egyidejűleg senki sem égetnek szarokat a kályhával Szinte olyan tiszta lenne a városi levegő mint a vidéki
Főleg ha az utcákat is takarítanák sűrűbben
Pl németeknél sok helyen Fasza vizes takarító géppel mossák a járdákat is heti pár alkalommal
Ott csak hétvégén van füst mert mindenki akkor sütöget a kertben
Nagyjából mostanában kezdi elérni az árparitást, de ugye ez hogy erre terelték a témát csak egy védekező reflex, mert a villanyautó más oldaláról volt szó.
Üzemanyag parkolás
Szerviz nincs benne. Szerintem 10 év alatt az is minimum 2 Milla Plusz egy túrbós kis ccm benzinesnél
Szóval nem, nem az áráról beszéltünk de szokott módon tereltek.
De a zoe van ebben a narancs szinben?
Legalabb had hasitson a NER.