Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egen, ahol az 1/4 merfoldre optimalizalnak ott az kell.
Amugy siman bele tudnak vagni egy futomuszettet ha kell.
A vasarlo azt kap amit ker, ha 700 lovat akkor azt.
Mindenre van megoldas, es azert fejlodnek.
Basszus eddig azt gondoltam az öreg 3as bájer jól kanyarodik, azt ahhoz képest a tiger egy gokart agylöttyentős körforgóban.
Az összes usák sportkocsi egy fos... azt hiszik, belekúrnak egy feltöltött 7200 ccm-es V8-at, azzal kész is minden
van pólóban is bitang harci gép, egy ismerősnek is van
Az a gond vele, hogy a futóműve meglehetősen instabil, és az intenzív lassítása finoman szólva életveszély...
http://youtu.be/9QSfzRJht0U
De akkor nem vágod, ez nem farok méregetés. Vegyél kb 5ccáz pézér egy valamikori 20 éves V5 benyás golfot azt építsed kb 6 gurigáért ilyenre.
Ez nem akasztható le a vállfáról érted Zoli.
Ez verseny autó nem közúti de ugye ott is használható lábon. Acsiga akkora benne, hogy egy 16 lityis horganyzott vederbe nem fér bele. Fogyasztása 1L/1km ugye dízel a drágám.
Az usakok ezt a 700 lovat belepakoljak egy nagy csirkébe, ez lesz a trackhawk. Fulluxi, 2,5 tonna es letépi a fejed.

http://youtu.be/3wNV0knQ8BM
Hogyne mindig van erősebb, de megnézném a pofid kemerán mikor a jobb egyben ülsz Peti meg kinyomja a szemét a vasnak!
Valami brutál gechi jó ezt nem kapod meg szériában sehol, mondom sehol! Mentem már épített autójával, mikor kicsit elvettem a gázt egyből rákiabált el ne vedd bakker!
Na azt a kanyarodást, kigyorsítást, vagy lassulást... de ez nagyon nem kevés pénz...
... és olyankor a megnyúlt arcok levegőt se kapnak a vastag fekete füstfelhőben Tyunyingolt pumpedűze az általában aggya
Egy dodge hellcat ellen eselye sincs.

https://www.autonavigator.hu/c...
Ekecselek erről tud mesélni neki volt májkülnájt autója feketébe benyás épp olyan csak ugye gyári.
nekem az usás 5000+ ccm kocsik jönnek be igazándiból az sem érdekel ha csak 200 lóerő
Így van. Mikor a 20-30 millás szekrényeket alázza vele a teszkóba menet na akkor nyúlnak az arcok. Bár Az SP rendszámot látva nem feszítenék én sem max motorral mert attól még mindig messze van. De baszott jó na!
akkor is csak 1,9......az már jó nem lehet, a dízel 2,5 alatt semmit sem ér
Ilyen a mi autónk is. De ha már élményautó na akkor a vőm autója az. 1.9 pd 300LE 520 N VR4 a hardy tárcsa potméterrel állítható hajtás, hogy mekkora legyen elól-hátul, verseny közben ugye. ez egy komplett rally autó. Ültem benne brutális. az evo10 teljesítményét hozza.
Kb ez a szitu, csak a szeleken volt meg epoxi rozsdaatalakito is. Ket él egymasnak es hajra.
1,5 volt itthon, az lett belemókolva
de varrtam 0,8as savállót is pálcával, mondjuk az nem lett szép, mert ilyen 2-3 milis pont sorozatokból állt a hegesztés
szerencse engem nem érdekelnek ezek a dolgok, nekem egy valami lényeges egy kocsiban hogy ha beleülök és elfordítom a kulcsot beinduljon és hiba nélkül menjen
a többi biszbasz nem hoz lázba
a toyota meg gombnyomásos indítású szóval nincs kulcs fordítás nincs a kedvencek között
1 milis lemez?
én múltkor talajmaró lánchajtás burkolatba varrtam 2 centis csíkot, pálcával is szebb volt,
Nekem a styling 68 m3 as 17-es van becsípődve már régóta ma is láttunk séta közben egy e46 alatt, mondtam zasszonynak lehet kéne vennem, nem szólt semmit csak mosolygott. 2col széles ugye hátra 255ös gumi való előre meg 225széles. Lehet veszek eccer...
16os alu nem nagy pénz csak kár lenne ennyit költeni rá ami meg olcsó az porlad a festék alatt
amúgy a toyota lemez felni kb duplája mint az opel felni