Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Dehogynem lehet.Vegyen turant.1,9-et.Mert jó.Értjük.
De ha nem akar?
Pont ezt akartam kérdezni én is. Úgy beszél a 250 ezerről mintha az lenne a motor vége.
Én abban a korban nőttem fel amikor a francia és az olasz kocsi star volt
Nehéz ezen túl lépni
Nem mintha most nem lenne szar de ma már a többi sem jobb
Ha belegondolunk a szoci autóknál a bontóba kerüléskor sem volt ennyi, de az igaz, hogy a mostani motorok jellemzően kisebb javításokkal ki szoktak bírni 500000-et.
Dehogynem lehet sőt remélhetőleg sikerül is rábeszélni Ini-t egy jó kis dieselre csak hát ellenben azzal amit írtál nem volt alapból dieselről szó......az lehet, hogy te elsőre is azt ajánlottad és kár, hogy nem akarja megfogadni.
És a 250ezres futás már soknak számit ? Na ne vicceljünk
Igazatok van, nem is lehet másik szálat kezdeni és általánosságban beszélni...
Ez is igaz.
Azokat a hírük miatt kettőzött igyekezettel rombolják.
Mondjuk van az a pár típus ami bírja azt is sokáig, de nem örökké.
Itt a lényeg, a turbós motorok is sokáig bírják ha megkapják rendesen a tényleg belevaló olajat és minden törődést időben csak hát ugye az első 3-5 évben esetleg szakszervizbe hordják ahol csak névleg kerül bele ami elő van írva utána jó esetben a tulaj maga cserélgeti és tényleg belevalót tesz bele vagy viszi haverhoz, olcsó szerelőhöz vagy bármilyenhez és ott továbbra sem kapja meg amit kell és nem csoda ha a 10 éves 2-300000 km körüli autóknak a bele is kivan csak eladásra felhúzzák némi adalékkal.
Használt köszvényeke néztek,ki tudja hány és milyen tulaj által levetett járgányokat minnél olcsóbban úgy hogy elvárjátok a trehány pipi féle igénytelen tartást.
Ja, akkor neked mégsem.volt, én meg végig csak a véletlen jól sikerülpéldányt vettem.meg.
Nálunk nagyjából évente megy 32ezret,nem tiz év alatt.
De mindenképp a véleményedre, hisz sokszor elmondod.
A személyautók kis dízeleit pár éve még a Peugeot-tól vette a Ford.....
A régi nem turbósokkal csak a rohadás a gond illetve nem több mint mással, de a ford ecoboost engine problems -re rendesen ad ki a gugli találatot, a dieseleik viszont szerintem nagyjából olyanok mint a többi márkáé a saját kategóriájában.
Csakahájesz, mi?

Na most gondolj bele: az én perverzióm meg az, hogy veszek egy ezres turbós benyás Clio-t....
Az én fotós haverom 15 éves 1,6-osában meg legalább 250 ezer.....
ja pont az egyik havernak is van ilyen 10 éves fókusza még újonnan vette Annak sincs semmi baja Van bene 32 ezer km-er
Nem fóbia Ha alapból kiindulunk abból az igazságból, hogy az összes autó szar, na a ford ennek a legalja .sajnos volt a családba én már más kárán tanulva magamat kihagytam ezekből az élvezetekből
Benyásokkal tényleg nincs baj, több ismerősöm is jár tizenéves Focusokkal gond nélkül.
Neked fóbiád az a szar ford. Fuod a baromságod, ami akár igaz is lehet a dizel fordokra, de a benzinesek a világból kimennek. Neked szerintem sose volt, nekem.három is de sose volt egyikkel.se gond a kopó dolgokon kivül.
mondjuk néhány km-ert szaladgálni nem is kell a dízel
Csak baromira nem értem a csávót El kell küldeni az asszonyt dolgozni, azt nem lesz ideje az anyját ide-oda hurcikászni Ha hazaér a munkából még küldeni kell másodállásba is. Na ha onnan hazaér akkor meg a háztartás ugye főzés, mosás takarítás. Hétvége meg alapból ugye a külső körlet a ház körül Fűnyírás, csatornatakarítás, sövényírás, kertészkedés( mert konyhakert remélem van nehogymá a zöldséget drága pénzért kelljen megvenni amikor megterem otthon is
Szerintem Ini végig írta és írja évek óta, hogy diesel nem kell neki.
Mit értsek meg ?! Dízel autóról volt szó alapból.