Azért 2 guriga alatt már lehet jó benzineseket vagy bármit kifogni (na jó, villanyt nem), C4 Picasso is elég nagy vagy amit írt Pipi a Renault Scenic akár 4X4-ben vagy egy halom más amiket szintén írtak. Pl. ilyesmi, de van egy csomó: https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/citroen/grand_c4_picasso/citroen_grand_c4_picasso_c4picasso_1_6_vti_dynamique_5_szemelyes_automata_szervizkonyv_friss_muszaki-15391678
Nem szereti, de kit érdekel mit szeret ? Azért autó hogy szolgáljon. Télen a fűtés miatt elhiszem hogy és tapasztalom is hogy kellemetlenebb. Nekem van működő kályha, igaz ha nemclett volna jóbarát aki megcsinálja akkor sok pénzbe került volna de így -5fokban 5-6km és meleg van az autóban.
Ezek a régebbi dízelek nagyobb baj nélkül mentek el 2-300ezret az órájukban, kitudja mennyi a valós futásuk. Butaság ennyire félni a dízeltől.
1.9pd... 120-140a lendkerék-kuplung szett. Porlasztókkal nem kell foglalkozni fél milla km alatt, vezérlés meg nem drágább mint egy benzinesbe 5-10ezer tökmindegy.
Sharan nal kevertem
Dízel azért nem kell mert a 20km már hosszú táv
Pl a mai menet : anyóst viszi fodrász
5 km anyós ott áll fel óra majd 25 km fodrász ott áll 2 óra majd vissza 15 km ismét áll 1-2 óra azran haza 5 km
Na ezt télen nagyon szereti a dízel
Teljesen igazad van, én már benzinest SEM vennék
Nagyobb baj, hogy se rendes hibrid, se villanyos nincs a piacon egyterűből, megfizethető meg pláne nincs, szóval ha ilyen bajom lenne mint Ini-nek, lehet mégis dieselt kéne választani.
De egy ilyennél kapásból megnézném mennyiért adják a kettős tömegűt, porlasztókat,a nagynyomású szivattyút, mennyi a nagy szerviz, és lehet azt is hozzá venném az árához. Ha ezekkel együtt is megéri, akkor jöhetne.
Hát szerintem semmi köze az alhambrának a touranhoz. Van mind akettő itthon, sharan és touran. A touran sokkal kissebb. Ilyen kis egyterűekből ez a legjobb szerintem, a zafira kisebb kicsit, mondjuk eleve 7személyest ezekből nem is néznék, csak 5öset.
Dízelt nem vennél az már csak megint egy becsípődött hülyeség itt sokaknak, kevesebbet eszik, jobban megy és semmivel sem kell többet rákölteni mint az átlag olajzabáló benzinesekre, védhetitek akàrmennyire a benzinest.
egyébként szép a belseje a 24 éve nem változtatott tojota hájesz belseje sem szarabb
de hát van akinek csak ennyi az igénye ezek közé tartozom én is és még is teljes életet élek
Erre mondják, hogy boldogok a lelki szegények
aha vagy van egy doboz mögöttet vagy még 3 ülés a keddi melós gép egyébként annak meg nem rossz egyébként 5-ösbe az sem család barát de nem is arra tervezték.
furgonba meg egy jó villany vízvezetékszerlős melós autó és nem kell ennél többet erről betudni
Dobd fel neki a caddy-t!Pont valamelyik nap futottam össze egy emberrel,1.6-os benzin+gáz-os caddy-je van,persze rakták másba is ezt a motort,ami a lényeg az a km.,135ezerrel vette,most van benne neki 1millió450ezer km!!!.és nem volt hat motorcseréje,egy motorral tette meg,sokat megy vele pályán,de ettől még az a km belement.
anyós üljön a biciglire oszt mennyen fodrászhoz. Az asszony meg mennyen dolgozni, mert ha nem a végén még neked kell