igazad van minden márkának van mumusa egy alapvetően hibás konstrukciója ezt teljesen jól írod.
De a fordnak baszod csak mumusa van Még csak véletlen sem sikerült egy szervízmentes igénytelen darabot alkotniuk az elmúlt 30 évben
ez a jelenség minden fordra igaz. Az autószerelők és a villamosságszerelők álma és biztos megélhetése Szerintem van a szerelőknek valami országos kamarája ahová pénzt juttatnak vissza a ford reklámokra, hogy a gino félék had vegyék Ez amolyan marketingköltség
ismerem a típust volt ilyen a családban illetve 2-ő is volt 2 meg 2,2 d4d motorral. Az, hogy az 1,8 benzinmotor a 130 lovával mit tud én azt nem tudom. Azért egyet tudni kell a japán benzinmotorokról. Nem pénztárca barátok . Ez a dög 1,8-as benzinmotorral lazán be fogja nyelni a 10 lityát bárki bármit
Én alapvetően sem vagyok híve a benzinmotoroknak különösképp a nagy köbcentis benzinmotoroknak egyszerűen nem hiszek bennük
Úgy vagyok ezzel, ha már benzinmotor akkor kis köbcenti (max 1,3-ig) meg kis kasztni. Ha teljesítménybe e fölé kell akkor már dízel.
Az sem megoldás, hogy ilyen ford kugába meg vitarákba 1 literes turbós benzinmotort raknak az alapvetően halálra van ítélve. Szerintem benzin kis köbcenti kis kasztni mindenféle kihegyezés nélkül. Ezért van nálunk az asszonynak mindig kicsi benzines autója, nekem meg nagy dízel Így a szerelőnek csak messziről integetünk menet közben
valós előélet volt mert ahová haver árut hord annak az embernek a testvére kocsija volt
szóval nem a szokásos olasz negyedére visszatekert
a hátsó ülésen még ember se ült, az anyósülsen is kb 10x ha volt valaki
és ha egy szar akkor szar mind, mert nem lehet egy sem szar
Sorba kellett állnod?
Én azt hittem, hogy nem mertek szólni és előre mentél a sorba?!
Én előre mentem és nem szóltak vissza a cross motorosok
Na jó, vicceltem.
Mindig kivárom a soromat.
Szóval ezt a kocsit ismered (bár a valós előéletét és a valós felhasználási körülményeit nem) és ebből vonod le a világraszóló konzekvenciát?
Hidd el, minden márka, minden típusából lehet találni rossz autót....és akkor onnantól máris szar a márka? Akkor semmilyen autót nem veszel....
Sajnos elkövetem azt a hibát visszatérően, amikor ide írok valamit ahol állandóan jelen van a kontraszelekció.
Nem értem mi a problémátok ezekkel a "disz motorosakkal"?
Ha valaki azt szereti, megteheti, akkor miért ne tegye?
Engem pl kurvára nem érdekel, ha bárhol mellém áll egy saras, igénytelen, ....motoros.
Neki az a motorozás, másnak más.
De nem ítélem el.
Azért mert ismerem azt a híres cukrászdát és mivel a fagylaltra igen kényes vagyok bizton merem mondani, hogy albán vacakhoz erősen hasonlító valamit árulnak.
4 éves volt karcmentes patika gép, ha jól emlékszem 120 ezerrel, szervízkönyv minden szar megvolt, csak vett egy nagyobbat azért adta el
az a poén hogy akitől vette pécsről pestre járt melózni heti pár alkalommal így nem is gondolta volna az ember hogy dpf ennyi idő alatt ilyen felhasználás mellett kihal
a váltó is lett szervizelve majd végül egy teljes generál lett ami miatt állt hónapokat mert kb 2 ember tudja az országban megcsinálni rendesen garanciával
valami hasonló a cél:
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/toyota/corolla_verso/toyota_corolla_verso_1_8_linea_sol_tempomat_tolatoradar_vonohorog-15435988
miket nem mondasz a ford a világ legjobb autója
Sógorom is nagyon szereti szépen meg is él a javításukból
délután jön a névnapomra remélem valami drága ajándékkal állít be
Elég sok fordot csinált a héten is
a c-max ingyen se, havernak volt kb 1.5 milla bukóval szállt ki belőle 3 év használat után
plusz a szerviz költség amit a váltóra+dpf ráköltött a másik 500+ volt
a dvcs-n ilyen 20-25 centis volt eddig a maximum ami dévért fogtam pedig 12 éves koromtól horgászok ott kisebb nagyobb kihagyásokkal
balaton ami adta eddig a nagy 30+ centiseket
De a fordnak baszod csak mumusa van Még csak véletlen sem sikerült egy szervízmentes igénytelen darabot alkotniuk az elmúlt 30 évben