Már próbáltam IMEI keresős oldakat, de ezt konkrétan hogyan? Nem szolgáltatós a telefon. Ha megkapom a számlát és stimmelnek a számok akkor nyugodt lehetek, nem?
Akkor a megoldás hogy vegyél egy több milliós kocsit, és akkor arányaiban olcsóbb lesz
Basszus mit össze tudsz szenvedni. Ilyen lomnál nem az arányokat kell nézni, hanem hogy ha ráköltöd mennyivel nagyobb a használati értéke.
Meg a faszom, az elején még csak a tömítés eresztette a vizet, most meg már komplett szélvédőt akarsz cserélni és nem is akármilyen olcsót, csak a gyári jó?
Döntsd már el hogy fillérbaszni vagy úrizálni akarsz.
De fogadjunk mér arra is lusta voltál hogy kihúzd szaniter szilikonnal kívülről a gumit
Utánanéztél? És mivel indokolják hogy az a gumi kell oda? Hidd el, ha csak azt nézzük hogy a szélvédőd be legyen ragasztva a helyére, akkor az a keret nem kell. Ha vissza akarod ragasztani akkor olyan ragasztot nézz ami alá nem kell primerezni, vagy vegyél primert is.
Utána néztem kell az a gumi baszás.
És mindenhol drága
Szóval mivel úgy is le kell szedni a tető kárpitot mert a sín tartó csavarjánál is beázik megy a neutrális sziloplaszt a szélvédő köré. Az lágyabb mint a szélvédő ragasztó könnyebb kenni
Ini bontószökevény horgászós astrájáról beszélünk és a csávó gyakorlatilag szezonális melóból él.
Szerinted életszerű hogy bekocog a márkakereskedőhöz és vesz 64765 forintért szélvédőt?
Vagy a kocsi értékének 40%-át rákölti szélvédőre mikor purhabozza a rozsdát rajta?
Itt a cél hogy ne ázzon be és ne legyen majomszagú.
Ez nem sznobság kérdése. Ismered a mondást, miszerint olcsó húsnak híg a leve. Nem akarok nagyon belemerülni a szakmába, de van az a szint aminél egyszerűen nem szabad lejjebb menni, leginkább biztonsági okokból.
Basszus mit össze tudsz szenvedni. Ilyen lomnál nem az arányokat kell nézni, hanem hogy ha ráköltöd mennyivel nagyobb a használati értéke.
Meg a faszom, az elején még csak a tömítés eresztette a vizet, most meg már komplett szélvédőt akarsz cserélni és nem is akármilyen olcsót, csak a gyári jó?
Döntsd már el hogy fillérbaszni vagy úrizálni akarsz.
De fogadjunk mér arra is lusta voltál hogy kihúzd szaniter szilikonnal kívülről a gumit
Beidegződés.
Ami egy másfél millás kocsinál nem sok de egy 200 ezresnél Arányaiban már jelentős összeg
Ennyinél a Szélvédő helyére betett csirke háló is biztonságos
És mindenhol drága
Szóval mivel úgy is le kell szedni a tető kárpitot mert a sín tartó csavarjánál is beázik megy a neutrális sziloplaszt a szélvédő köré. Az lágyabb mint a szélvédő ragasztó könnyebb kenni
Szerinted életszerű hogy bekocog a márkakereskedőhöz és vesz 64765 forintért szélvédőt?
Vagy a kocsi értékének 40%-át rákölti szélvédőre mikor purhabozza a rozsdát rajta?
Itt a cél hogy ne ázzon be és ne legyen majomszagú.