Ez így nem feltétlenül jó meglátás. Az előállítás, szállítás, adó az állandó, így a nyersanyagtól függetlenül mindig sok lesz az ára.
Ha egy liter üzemanyag előállítása, szállítása, adóvonzata mondjuk 150 forint, így akkor is 150-et fogsz fizetni, ha ingyen termelnék a nyersanyagot ki.
A tankernak a szállítási díja (most a vita kedvéért hagyjuk a tanker üzemanyagköltségét) akkor is annyi, ha a nyersolaj 1 dodo meg ha 60 dodo.
Nem mindenki lakik az Ósan kút mellett... a rádijó is bemondta, 50 Ft-ot is szórhat az ár... a pálya mellett még lazán 3-assal kezdődik
Ja, mindjárt indulok Pestre, állítólag ott jó bulik vannak bele kakilok a kijárási korlátozásba
Majd este elmesélem, mekkora forgalom volt az utakon.
Télre én is azzal szoktam letenni a GS500-at, de nyáron nem veszek olyat, mert indokolatlanul drágább (nem megy vele jobban, kevesebbet sem kér belőle).
Bár tegnap - 3 hónap állás után - a 95-ös OMV-vel elsőre beindult.
Gondolom a "régi" benzint. Az újra lennék kiváncsi pár hónap tárolás után.
Szerencsére én keveset autózom, így annyira nem érint a dolog, az elmúlt 1 évben 6 ezret haladtam, abból egy ezres volt Horvátország. Fenntartom a véleményem, hogy a benzinnel nincs baj, az etanollal nincs baj, a baj a kettő keverésével, az adalékokkal és és a nem erre tervezett üzemanyagrendszerek házasításával van a baj.
De ezzel szerintem nem írtam újat.
A karburátoros a régit se szerette ha nem inditgatták be néha. A zzr-be eddig is többnyire 100-ast tankoltam, legfeljebb a honda is azt fog kapni már a szezon végétől.
Mi ezen a meglepő? Januárban még 68-on kezdett a Brent, most 22... a benzinnek a 340 helyett 200 alatt kéne lennie, de 290 - szóval még mindig drága. Ha belegondolsz, ezzel az "olcsó" benzinnel épp most fizetünk extra profitot
Te szerintem egy párhuzamos univerzumban éled át ezt a járványt. A szemednek sem hiszel ? A fiatalok vagy az öregek halnak bele ? Na akkor miről beszélünk...
Gyanítom, hogy egy mai (vagy legalábbis 10-15 évnél nem öregebb) injektoros autónál semmi gond nem lesz az E10-zal akkor sem, ha hónapokig áll. Egy öreg, karburátoros motorkerékpárnál ez már nem igaz sajnos (az általad emlegetett spiáter, meg a sárgaréz fúvókák).
Én müanyagban tároltam mig került olcsón de azzal se volt semmi, félig sose hagytam. A többet etanol meg majd eztán derül ki, mindenesetre a benzint bármivel pótolják csak.rosszabb lesz.
Nem az (csak) az etanolra gondolok.
Fémkannában tárolva az olcsó benzin akár jó is lehet.
Az adalékok viselkedését a dupla etanollal, na azt nem láttam még sehol. Pláne ahol mondjuk spiáterből vannak alkatrészek.
Nem gondolnám, az öt százalék se csinált semmit. Ráadásul akkor mi lesz a télire lerakott járművekkel, mindenki leengedi majd, vagy télen is motorozik.
Szerintem ugyanazt.
De.
Lehet kényszerrel, nyilván ez nem gumibotozást jelent.
De amikor egy olyan belső ellenség aknamunkája folyik, ami nálunk van, a kormány bármit tesz, annak az ellenségnek semmi nem jó. Egyszerű a taktika - a rosszindulatúak és a gyogyósok egyetlen taktikája - mindenben ellent kell mondani. Ha bezárom a nyuggereket, az a személyes szabadság megsértése, ha engedem, hogy ha már ekkora az igény a szabadságra, hogy lófráljanak, akkor meg a kormány engedi, hogy az idősek meghaljanak.
Persze ezt ügyesen, szofisztikáltabban teszik, jaaaaj, szegény nyuggerek, a fiatalaokat elüldözte a patás nyugatra, így most szegény nagymamák és nagypapák, a náczi hordák dúlása után felépítették az országot, felnevelték a patás nemzedékét (is), egész életükben dolgoztak, a mára buzinyuggereknek nem engedték a coming outot sem, most azok halnak meg az idősotthonokban rajokban, mert a patás által szándékosan elrontott oktatásban részesülők nem tudják a kézmosás legalapvetőbb szabályait sem és azok "gondozzák" szegény nagymamákat és nagypapákat.
Ez senkinek hiányzik.
Szóval a szöveget ismerem, a jelenlegi kormány nem véletlenül van a sokadszorra is kormányon.
Hadd ajvékoljon, bár az autó üzemanyagrendszerében lehet nem szerencsés hónapikig állva hagyni, de hogy teliezárt edényben semmi baja.nem lesz az biztos.
Megglepő módon még mindig megy lefelé az ára, bár már tettem félre a drágább időkre de még teszek el, lassan a gázolaj is arra az árszintre jut higy tenni kéne el későbbre
Régen (20 éve) nekem is volt kannában benzinem, akár egy évig is.
A mostani "korszerű" E10-ről még a gyártója is azt írja hogy 3 hónapig használható csak gond nélkül.
Honnan tudjam?
Azt tudom, amit látok. Azt is tudom, hogy pont a belső ellenzék miatt nem oldhat meg mindent úgy, ahogyan szeretné. Nyilván ez jó dolog, mert féknek és ellensúlynak kell lennie.
Erőszak meg amúgy egy határon túl tök felesleges, mert az ember általában sokkal jobban kitol magával, mint ahogy egy (bármelyik) kormány tudna vele. tehát ha egy kormány ősgonosz lenne, nem kéne erőszakoskodnia senkivel, elég lenne, ha a lovak közé dobná a gyeplőt. Mondjuk én ezt tenném a helyükben.
Ha egy liter üzemanyag előállítása, szállítása, adóvonzata mondjuk 150 forint, így akkor is 150-et fogsz fizetni, ha ingyen termelnék a nyersanyagot ki.
A tankernak a szállítási díja (most a vita kedvéért hagyjuk a tanker üzemanyagköltségét) akkor is annyi, ha a nyersolaj 1 dodo meg ha 60 dodo.