Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ne gonoszkodj Csak van otthon valami régi tengelsdarab vagy bármi. Végszükség esetén telerakni akkora anyákkal ami még kényelmesen belfér.
lehetőleg jó puha hogy utána még véletlen se jöjjön ki
ez a gond a régi lom dolgokkal hogy ugyanannyi az ilyen alkatrés a 25 éves motorhoz is meg az új motorhoz is
aztán egy 4-5 millás motor értékéhez a 20 ezer másképp viszonyul mint egy 300 ezres motorhoz
mert ugye ezek a dolgok sosem növelik a motor értékét
Kell bele betét akkor. Csak akad valami otthon.
Jah,és üreges a tengely.
Ezt összeszereléskor a tervezőmérnökök nem vették figyelembe.
Akkor is kibirja, huzd le simán, statikus behatással semmi nem sérül, az ütést meg a rezgést nem.szereti a csapágy.annyira nem szoros az illesztés hogy leszakitsd a külső gyűrűt
Majdnem 20 rugó ez a rohadek.
azt ne mond hogy vissza akarod tenni még azt a csapágyat, ennyire nem mehet szarul az üzlet
Pedig nagyon sok csapágyat csakis ugy lehet lehuzni. Rengeteg villanymotort meg hajtást csapágyaztam mig fiatalon cégnél dolgoztam, soknál hozzá se férsz a belsőgyűrűhöz. Mindig külsőt huztunk. Kibirja a csapágy, de ha már szétszedek egy váltót a csapágyakat mondenképp cserélném.
Mert csapágy külsőt nem húzunk,az eretnekseg.Az alatta lévő fogaskerék amit lehetne,de addig nem merem míg 100% biztos vagyok hogy nincs alatta valami biztosítás,de semmi manualt nem láttam.
Nem lehet, mert az törési vonal lesz.
ha csak be nem szúrták...
Ezt a tetején lévőt akarod levenni? Úgy néz ki, mintha már lejjebb jött volna, de biztos nem, mert akkor nem lenne kérdés, lejön-e? Sztem le kell jönnie, de a csapágynak annyi lesz mindenképp - mert lehet, hogy szorulva van rátéve gyárilag (=prés) Én lehúznám, azz újat meg hűtve-melegítve tenném fel.
Zégert meg így képről biztos nem látni, ha te nem látod ott, akkor meg nincs.
Akkor tuti külön van.
Csapágyat mé nem vetted le akkor már?
Ez igaz. Volt már olyan váltótengely a kezemben amin egy fogaskerék a tengely anyagából volt. De azt látni mert mindig rádiusszal megy át a tengely és a fogaskerék között
Ja és minden fogaskerék van külön alkateeszben.
A felső csapagy alatta a két fogaskerék a szinkronig kéne lejutni,az tuti van külön.
3-4 óra aktív agymunkában sztem jobban el lehet fáradni, mint egy műszaknyi térkő lerakásban. Persze a fizikai munka kemény, de beáll rá a test előbb-utóbb, onnantól mechanikus művelet. Én mikor még weboldalt programoztam, pár óra alatt el is fáradtam, és onnantól nem ment a múlt heti tuja kiszedést meg csináltam egész nap - este jól is esett lefeküdni
Csak félő hogy utána kilágyul a nagy hő miatt
Na most akkor melyik nem jön le a képen?
Én mondtam
Ha mindkettő acél is lehet melegiteni, csak nem rezsóval. Az tengelyen évőnek rövid idő alatt sok hőt kell bevinni. Pl dissou-oxygen
Nem akarnám addig letepni csapagylehuzoval míg tuti biztos nem tudom hogy nincs e ott valami furmanyos zeger.