ez a gond a régi lom dolgokkal hogy ugyanannyi az ilyen alkatrés a 25 éves motorhoz is meg az új motorhoz is
aztán egy 4-5 millás motor értékéhez a 20 ezer másképp viszonyul mint egy 300 ezres motorhoz
mert ugye ezek a dolgok sosem növelik a motor értékét
Akkor is kibirja, huzd le simán, statikus behatással semmi nem sérül, az ütést meg a rezgést nem.szereti a csapágy.annyira nem szoros az illesztés hogy leszakitsd a külső gyűrűt
Pedig nagyon sok csapágyat csakis ugy lehet lehuzni. Rengeteg villanymotort meg hajtást csapágyaztam mig fiatalon cégnél dolgoztam, soknál hozzá se férsz a belsőgyűrűhöz. Mindig külsőt huztunk. Kibirja a csapágy, de ha már szétszedek egy váltót a csapágyakat mondenképp cserélném.
Mert csapágy külsőt nem húzunk,az eretnekseg.Az alatta lévő fogaskerék amit lehetne,de addig nem merem míg 100% biztos vagyok hogy nincs alatta valami biztosítás,de semmi manualt nem láttam.
Ezt a tetején lévőt akarod levenni? Úgy néz ki, mintha már lejjebb jött volna, de biztos nem, mert akkor nem lenne kérdés, lejön-e? Sztem le kell jönnie, de a csapágynak annyi lesz mindenképp - mert lehet, hogy szorulva van rátéve gyárilag (=prés) Én lehúznám, azz újat meg hűtve-melegítve tenném fel.
Zégert meg így képről biztos nem látni, ha te nem látod ott, akkor meg nincs.
Ez igaz. Volt már olyan váltótengely a kezemben amin egy fogaskerék a tengely anyagából volt. De azt látni mert mindig rádiusszal megy át a tengely és a fogaskerék között
3-4 óra aktív agymunkában sztem jobban el lehet fáradni, mint egy műszaknyi térkő lerakásban. Persze a fizikai munka kemény, de beáll rá a test előbb-utóbb, onnantól mechanikus művelet. Én mikor még weboldalt programoztam, pár óra alatt el is fáradtam, és onnantól nem ment a múlt heti tuja kiszedést meg csináltam egész nap - este jól is esett lefeküdni
aztán egy 4-5 millás motor értékéhez a 20 ezer másképp viszonyul mint egy 300 ezres motorhoz
mert ugye ezek a dolgok sosem növelik a motor értékét
Zégert meg így képről biztos nem látni, ha te nem látod ott, akkor meg nincs.