Nem látok OR-t. De AND-et sem. Mellesleg AND csak akkor lehet, ha az van amit én mondok. Ugyanis, ha Te betöltesz 517ml-t ami nem lesz 90mm majd rátöltesz még egy kicsit, hogy annyi legyen, akkor már nem 517ml lesz benne, tehát biztos nem ÉS(!). Még mindig úgy gondolom, hogy logikus, ahogy vélekedem.
A te logikádnak nem logikus, mert bal kézzel vakarod épp a jobb füled.
Szervízkönyvet nyisd ki, és olvass. Látod valahol azt a szót benne, h Capacity OR Front fork oil level?
Nem VAGY kapcsolat van, hanem ÉS! Digitális technika...
Én anno a robogó bizgere telóját szedtem szét azzal kínlódtam mint a veszett fene,télen meg a csóri hondáét az érdekes pikpakk szétjött.
Így tényleg nem olyan halálnagy meló a mosás összeszerelés.
Persze megértem azt is hogy valaki belefáradt a harcolásba hogy ha a jó munka 10 dodoval több és az istennek nem hajlandó megérteni a tulaj akkora kisebb ellenállás felé megy a szerelő.Nem harcolni kell a vevővel.
Csak ezt az aki nincs benne nem tudja elképzelni.
Én 2x elmondom hogy nem,nem fog beleférni az aktuális cucc az autócskájába,a 3.-nál beletuszkolom és leverem a kocsit is meg a cuccot is.
És ugyanúgy nem fog beleférni.
Azért nyomom össze a telót, h a cartridge-et is szét tudjam szedni. Onnantól jobban nem lehet szétszedni roncsolás mentesen, mert össze van préselve... És azt is ki szoktam mosni...
Azért szerintem mert nem tudok videó feltölteni róla, vagy mit tudom én. Nem állítok olyat, amit nem tudok biztosan. Csak leírom, ahogy logikusnak látom.
Nem vitatom, hogy Te nem 90-et mértél. (Én gondolkodom, hogy mit mértem, de nem emlékszem.) Azt viszont vitatom, hogy az indoklásban, hogy mért van két adat igazad lenne-e. Azért vitatom, mert nem logikus. Az, hogy beállítanak egy szintet, majd lemérik a gyárban, hogy ezt mennyi térfogattal sikerült majd közlik az adatot, az nekem logikus. Ebből pedig fizikailag következik, hogy a két érték ekvivalens kell legyen. Ellenérvet elfogadok, de csak kellően megindokoltat. Mérési tapasztalatot magyarázat nélkül nem.
Bocsi, de ezt benézted. Öntsd fel a porszáraz telót 517ml-el és mérd le a szintet. Nem 90 lesz. Párszor már csináltam, hidd el... Ezek nem ekvivalens értékek. De fogadhatunk is, csak bukóban leszel...
Használható, elégséges minőségű és szerintem számos típusnál előírásnak meg is felel. (Jawa telóban biztos így lenne, ott az olajcsere és a szétszedés tök külön téma. )
Amúgy hogy hol a kókányság határa abban kicsit érzem az individualitást, ugyanis pl. a cartidget szerintem levi és oszi sem (mindig) szedi szét, holott abban is vannak csúszó elemek, amit ellenőrizni kéne, sőt abban van a teló lelke. Azt is tökéletesen ki kellene tisztítani szétszedéssel. Ha ezt netán levi elmulasztja, akkor szerintem az kókány.
Tényleg a vita kedvéért megy a vita?
Én már belegondolva tudom hogy a cápa mit mond..Kivonatolom hogy ne lehessen félreérteni.
-Meg lehet csinálni a kivétel nélküli cserét?
Meg.
-Jó lesz e a végeredmény?
Fogalmazzunk úgy hogy használható.Nem jó de használható.
Mondjuk olyan társadalomban ahol fordítva kérik rátenni a gumit mint a féktárcsa jelölése,vagy szétgányolt elektromosság az általános nem mindegy hogy 1-2 köbcenti koszos olaj bennemarad?
Persze dokumentálva jogilag helyesen hogy így kérték.
-Én nem így csinálnám de én magamnak ez természetes.
Na jó, de akkor mért nem írtak 500ml-t? Ahoz is ugyanúgy csak egy kicsit kell hozzátölteni, hogy meg legyen a szint.
Nem... A teljesen száraz és üres telóba bele töltöd a pontosan előírt térfogatot, az (szerntem) pontosan szinten lesz. Ahogy a motorblokkban is igaz, hogy a nivo csavar, vagy a pálca jel él és az előírt mennyiség között kapcsolat van. És ahogy a blokknál is a szint még arra is jó, hogy eldöntsd, hogy van-e benne elég. Magyarán egy szervíz pl. meg tudja, határozni, hogy kell-e valamit csinálnia, vagy a szint nem utal pl. hibára. (Ha pl. jó a szint, akkor jó eséllyel nem is folyik.)
A flex itt is segít...
Szervízkönyvet nyisd ki, és olvass. Látod valahol azt a szót benne, h Capacity OR Front fork oil level?
Nem VAGY kapcsolat van, hanem ÉS! Digitális technika...
Így tényleg nem olyan halálnagy meló a mosás összeszerelés.
Persze megértem azt is hogy valaki belefáradt a harcolásba hogy ha a jó munka 10 dodoval több és az istennek nem hajlandó megérteni a tulaj akkora kisebb ellenállás felé megy a szerelő.Nem harcolni kell a vevővel.
Csak ezt az aki nincs benne nem tudja elképzelni.
Én 2x elmondom hogy nem,nem fog beleférni az aktuális cucc az autócskájába,a 3.-nál beletuszkolom és leverem a kocsit is meg a cuccot is.
És ugyanúgy nem fog beleférni.
Folytasssssátok! Kérlek!
Lehet.
-Jó lesz?
Nem, de az amerikaiaknak elmegy.
Amúgy hogy hol a kókányság határa abban kicsit érzem az individualitást, ugyanis pl. a cartidget szerintem levi és oszi sem (mindig) szedi szét, holott abban is vannak csúszó elemek, amit ellenőrizni kéne, sőt abban van a teló lelke. Azt is tökéletesen ki kellene tisztítani szétszedéssel. Ha ezt netán levi elmulasztja, akkor szerintem az kókány.
Én már belegondolva tudom hogy a cápa mit mond..Kivonatolom hogy ne lehessen félreérteni.
-Meg lehet csinálni a kivétel nélküli cserét?
Meg.
-Jó lesz e a végeredmény?
Fogalmazzunk úgy hogy használható.Nem jó de használható.
Mondjuk olyan társadalomban ahol fordítva kérik rátenni a gumit mint a féktárcsa jelölése,vagy szétgányolt elektromosság az általános nem mindegy hogy 1-2 köbcenti koszos olaj bennemarad?
Persze dokumentálva jogilag helyesen hogy így kérték.
-Én nem így csinálnám de én magamnak ez természetes.
Nem... A teljesen száraz és üres telóba bele töltöd a pontosan előírt térfogatot, az (szerntem) pontosan szinten lesz. Ahogy a motorblokkban is igaz, hogy a nivo csavar, vagy a pálca jel él és az előírt mennyiség között kapcsolat van. És ahogy a blokknál is a szint még arra is jó, hogy eldöntsd, hogy van-e benne elég. Magyarán egy szervíz pl. meg tudja, határozni, hogy kell-e valamit csinálnia, vagy a szint nem utal pl. hibára. (Ha pl. jó a szint, akkor jó eséllyel nem is folyik.)