Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja, még szerencse, hogy irogattok, van mit olvasni
Agyaltam én is a telo dolgon, de inkább egyszer télen elküldöm hozzád
Azt írtam, h az úgy kókány. És még mindig az a szememben.
Ja. Csak amikor Te beleszóltál, ez még nem volt leírva, tehát Te úgy szoltál hozzá, hogy ezt még nem tudtad. Uh. most se hivatkozz erre. Amit én írtam az ennek hiányában is megáll.
Mert az az a mennyiség, amiből lehet beállítani szintet. Ha 20ml-el kevesebbet adnak meg abból nem lehetne leszívni...
Jaja.
Megjött, igen!
A K1 nél úgy van megadva, hogy 517ml. Pontosan. Nincs +/-. És úgy IS(!) megvan adva, hogy 90mm. Pontosan.
Segítek. Azért van két módon megadva, mert ha a térfogat mérték nem mérhető (mert nem lehet tudni, hogy mennyi maradt benne) akkor a 90mm a mérvadó. De ha teljesen ki volt ürítve, akkor 517ml nyugodtan beletölthető, az 90mm lesz. Legalábbis addig amíg fel nem találod az összenyomható olajat vagy a gumitelót. RC51 nem mondott olyat, hogy nem méri ki pontosan az olajmennyiséget, nem mondott olyat, hogy nem folyatja vagy tisztítja ki, nem mondott olyat hogy nem méri meg a szintet függőlegesben (vagy nem számolja át döntött állapotra teszem azt). Azt mondta, hogy a szárat benthagyva szereli. Te ebből arra következtettél, hogy rossz amit csinál. De ez nem feltétlenül igaz.
Olvastad az elejetol? Koltseghatekonysag miatt nem szedik szét mert a tulaj nem fizeti ki. Nem uto-okoskodok, csak azt irtad hogy gyorsabb ha nem szedi szet, pedig nem gyorsabb es erre irtam a folyamatot.

De nyertel, Te vagy a Cápa :)
Utó-okoskodsz. Én is tudom ezeket. Én is így csinálom. Csak ettől még nem állítok olyat, hogy benthagyott szárakkal nem lehet elégséges minőségben elvégezni az olajcserét. Mert nem igaz. Csak az igaz, hogy nem lehet (vagy nagyon nehéz és esetleg költséges) a szétszedéssel egyenértékű minőségben elvégezni. De ez egy tök más kérdés és Ti ezen lovagoltok.
Ugy szokas megadni, hasrautok most. 498ml+/-10ml es van utana egy olyan hogy 135mm. A ml csak egy megkozelito adat. De nem minden esetben.
Ha a motorban hagyod a telokat, gondolom a kereket ki veszed, persze hogy kiveszed, a befogo felso csavarjait meglazitod hogy a telo tetejen a csavart konnyen fel tudd lazitani, na akkor van meg 2-3csavar(oldalankent) az also befogo. Tehat az a ket csavar mar nem hiszem hogy nagy munka. Ha mar kihuztad, ki lazitva alul felul, akkor holegfuvo es egy kis rantas, maris kint darabokban a telo.

Szerelessel eltoltesz+10percet oldalankent, a mosassal meg sporolsz 20at, nem tudom melyik a jobb.

+a szimering(bar mar ez is kerdojeles, ha benne hagyva nem cserelne akkor igy miert cserelne?)
+latod ha kopottak a csuszogyuruk
Ilyenkor kötekszel. Olyan telónál (pl. GSX-R1000 K1) aminél mérni is lehet - annyira, hogy a mérés módja is közölve van - abban miért van megadva a köbcenti is? És főleg mért van megadva, ha a két megadási mód (szerintetek) nem ekvivalens? Tessék, válaszold meg!
Nekem mindegy, mert én ki szoktam szedni. De RC51 mondott olyat, hogy nem emeli fel? Semmit nem mondott a részletekről csak azt, hogy a szárat bent hagyja. Ti ebből kikövetkeztettétek, hogy biztosan elégtelen, amit csinál. Én meg azt állítom, hogy ezt nem lehet ebből kikövetkeztetni.
Szóval ne a brigéciolon lovagoljatok. Haszáljátok azt a szert, amit Levi ajánlott. Vagy várjatok fél évig amíg kicsöpög. Vagy nyomjatok bele 40 tubus féktisztítót. Tiszta lesz. Tök lényegtelen, mert előbb azt kéne tudni, hogy a használt tisztító megoldás kerül-e többe, vagy a teljes kiszereléshez felhasznált többletmunka díja. Amíg ezt nem tudjuk, addig csak azon lehet vitatkozni, hogy technikaliag melyik módszer mennyire eredményes. Ebben a kérdésben pedig nem látom be, hogy a szárak benthagyása mért ne lehetne eredményes.
Van pl olyan showa telo amiben nem tudsz olajazontet mérni mert egyszeruen nem lehetseges. Ott tenyleg a mennyiseg ami hiteles es szamit
Ezekszerint melózol?
Nem jeleztél vissza. Remélem nálad a pénz, és nem másnak küldtem
Sztem meg igaz. Felemeled a motor hátulját, h függőleges legyen a szár?
Elfogadom. De akkor mért adják meg a köbcenti adatot? Erre várom a választ.
Nincs benne, már 52-nél sem volt mindegyik.
Példát mondtam arra, hogy nem igaz, hogy a kitisztítás hatékonysága és a szétszedés módja között összefüggés van. Nem mondtam, hogy én így csinálom, vagy hogy így megérős. Azt mondtam, hogy semmilyen tényt nem ismerek, ami kizárná azt, hogy a befogott állapotban történő olajcsere minőségileg. Az teljesen más kérdés, hogy ha Nektek más a célotok, másért fizetnek, vagy több időtök van, akkor másképp csináljátok. De az az állítás, hogy bent hagyott szárakkal nem lehet megcsinálni jól, az szerintem nem igaz.
Biztos unatkozik... Jó harcos vagyok...
Ezzel most kirobbantottad a háborút :D
Nem egyezik akkor sem, mivel mindig elmosok mindent. A cartridge-et is...
Csak rosszul...
Hülyeséget beszélsz. 100 liter brigéciollal kimosod a telót, utána persze vízzel is ki kell. Ennek van értelme?
Én is mindig így csinálom. Miért baj, h igényes valaki a munkájára? Akkor minek cserélsz szelepeket? Benne van a tűrésben? Benne! Akkor ennyi, maradhat úgy...
Nincs honnan tudnunk, hogy ott Floridában a költség összetevőnek mekkora része az anyag és mekkora a munkadíj. A tapasztalat pont az, hogy nyugaton a munkabér az, ami jelentős, anyag szaré-hugyé van.
Egyet értek!