Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Te már írni sem tudsz mi? Biztos sokat kellett tolni a bodegához a motort.
Mit? Hivatalos ratyi? Ezzel a rózsaszín nadrággal.
GP Pilot vagyok!
O legalabb dolgozik...
Volt már ásó a kezedben? http://cdn.delmagyar.hu/common...
Nem hiszem....
Hamar megjártad Makót. Azt hittem, lesz egy kis nyugalmunk....
Feljelentem őket!
Továbbra is sötét vagy! Sötét! Érted ezt, ha nem néz te is tükörbe!
Nem és te? Ja igen, azért szedted le a képed!
Nem fuggoben all a szár a motorban, orra dontod a motort, vagy hoyan ellenorzod a szintet ?
Az összenyomás nekem se szimpatikus. Inkább elküldeném Oszinak, hogy szopjon vele ő. Kerül amibe kerül majd ha rossz lesz a szimmeting. Addig jo ahogy van...
Itt van nalam 2 usd telo szetboritva, igaz hogy cross gepeke de akkor is. Eszembe nem jutna bent a motorban szopni vele. Kereket kiveszed, onnan mar aztan olyan mindegy kihuzod a szarakat vagy benne hagyod, mivel nem kell soha sem a telot satuba fogni, az also csavar lazitasahot megtudod fogni a papucsnal muanyagpofaval a satuban, de nem a szárnal.

Ha bent van a motorban a telo akkor hogyan mosod el ? Ugyanis a telonak nincs olajszuroje...
Persze hogy meg lehet csináln,nem is ez a problem.Hanem amit ini írt.
Plusz Ok megcsinálod,de mivel nem mostad el valamennyi olaj marad benne,és ha még precízen kiméred a mannyiséget akkor sem lesz pont jó és a manual szerint légrést be kell állítani,ezt viszont berakva ferdén nehéz lesz.
Vagyis hogy ha ez nem olyan fontos akkor sima liba.Mehet a gyorscsere.
Bár vettem egy lidlis olajszívót azzal csak a felsőt kell megnyitni ledugom a szilikoncsövet és hajrá.
Ha csak nem cseréled az olajat 8-10 óránként akkor szét kell szedni a telót teljesen és kitakarítani
Ugyanez vonatkozik a fékre is.
Ha már vesz az ember csúnya sok zsetonért motort akkor legyen már annyi maradék hogy csináljon egy fullgenerált 4-5 évente futómű- fék téren
összenyomd a rugót
Igen. A GSX-R-nél ez ahhoz kell, hogy összenyomd a dugót és hozzáférj a felső kontraanyához, ami a felső dugó rész rögzíti a rúdhoz. Ha ezt oldod akkor már tudod mozgatni a rudat és fejjel lefele tartva kifolyathatod az olajat. Azonban, ha a teló alján levő csavart légkulccssal bontod, akkor ott is leengedhető az olaj (a teló alja ilyenkor leeshetne, erre figyelni kell). Utána visszaszereled és úgy tudod betölteni fentről, hogy kitekered a felső dugót, amit a rugó ellenében annyira fel lehet emelni, hogy alatta beférjen egy fecskendő. Tehát szerintem RC51 nem írt olyat amit nem lehet megcsinálni, vagy ami "káros" lenne a telóra nézve. Ez az összenyomósdi az egyik legerőszakosabb művelet.
Ez e?
Azért annyira nem, jó tudni, ha egy szerviz hajlamos elkövetni ilyen komoly hibát. Itt azért nem arról van szó, hogy az 5 kerékcsapágyból 1 nem volt meghúzva rendesen. Bár a számomra gyakorlati jelentősége már nem sok van, az igaz.
Nem is feltétlen kell összenyomó, csak ha olyan a teló. És akkor is csak akkor, ha mindenképpen ki akarod venni a rugót is (valamiért). bigoneoszi erre gondolhatott, azért írtam. Neki van összenyomója, amit én is használtam.
Így utólag nem mindegy?
Most már csak az a kérdés, hogy vajon a rodeorideban kivették-e az enyémet
Ez igaz,kiszedés előtt én is meglazítom a felsőt,majd mikor kész beszerelés után húzom nyomatékra,de akkoris,mivel nincs padom és utálok hajlongani így kiveszem.
Összenyomó meg eddig nem kellett,persze USD-t nem csináltam.
Nem tűnik butaságnak, meg fogom én is próbálni így (hamarosan olajat kell cseréljek az első telókban).
Nem hinném, hogy szívás az, hogy sem összenyomóval nem kell szórakozni, sem satuba nem kell ronggyal befogni és véletlenül sem fordul el, mert a villahíd a legjobb elem, ami egy telót megfogni tud.