Az összenyomás nekem se szimpatikus. Inkább elküldeném Oszinak, hogy szopjon vele ő. Kerül amibe kerül majd ha rossz lesz a szimmeting. Addig jo ahogy van...
Itt van nalam 2 usd telo szetboritva, igaz hogy cross gepeke de akkor is. Eszembe nem jutna bent a motorban szopni vele. Kereket kiveszed, onnan mar aztan olyan mindegy kihuzod a szarakat vagy benne hagyod, mivel nem kell soha sem a telot satuba fogni, az also csavar lazitasahot megtudod fogni a papucsnal muanyagpofaval a satuban, de nem a szárnal.
Ha bent van a motorban a telo akkor hogyan mosod el ? Ugyanis a telonak nincs olajszuroje...
Persze hogy meg lehet csináln,nem is ez a problem.Hanem amit ini írt.
Plusz Ok megcsinálod,de mivel nem mostad el valamennyi olaj marad benne,és ha még precízen kiméred a mannyiséget akkor sem lesz pont jó és a manual szerint légrést be kell állítani,ezt viszont berakva ferdén nehéz lesz.
Vagyis hogy ha ez nem olyan fontos akkor sima liba.Mehet a gyorscsere.
Bár vettem egy lidlis olajszívót azzal csak a felsőt kell megnyitni ledugom a szilikoncsövet és hajrá.
Ha csak nem cseréled az olajat 8-10 óránként akkor szét kell szedni a telót teljesen és kitakarítani
Ugyanez vonatkozik a fékre is.
Ha már vesz az ember csúnya sok zsetonért motort akkor legyen már annyi maradék hogy csináljon egy fullgenerált 4-5 évente futómű- fék téren
Igen. A GSX-R-nél ez ahhoz kell, hogy összenyomd a dugót és hozzáférj a felső kontraanyához, ami a felső dugó rész rögzíti a rúdhoz. Ha ezt oldod akkor már tudod mozgatni a rudat és fejjel lefele tartva kifolyathatod az olajat. Azonban, ha a teló alján levő csavart légkulccssal bontod, akkor ott is leengedhető az olaj (a teló alja ilyenkor leeshetne, erre figyelni kell). Utána visszaszereled és úgy tudod betölteni fentről, hogy kitekered a felső dugót, amit a rugó ellenében annyira fel lehet emelni, hogy alatta beférjen egy fecskendő. Tehát szerintem RC51 nem írt olyat amit nem lehet megcsinálni, vagy ami "káros" lenne a telóra nézve. Ez az összenyomósdi az egyik legerőszakosabb művelet.
Azért annyira nem, jó tudni, ha egy szerviz hajlamos elkövetni ilyen komoly hibát. Itt azért nem arról van szó, hogy az 5 kerékcsapágyból 1 nem volt meghúzva rendesen. Bár a számomra gyakorlati jelentősége már nem sok van, az igaz.
Nem is feltétlen kell összenyomó, csak ha olyan a teló. És akkor is csak akkor, ha mindenképpen ki akarod venni a rugót is (valamiért). bigoneoszi erre gondolhatott, azért írtam. Neki van összenyomója, amit én is használtam.
Ez igaz,kiszedés előtt én is meglazítom a felsőt,majd mikor kész beszerelés után húzom nyomatékra,de akkoris,mivel nincs padom és utálok hajlongani így kiveszem.
Összenyomó meg eddig nem kellett,persze USD-t nem csináltam.
Nem hinném, hogy szívás az, hogy sem összenyomóval nem kell szórakozni, sem satuba nem kell ronggyal befogni és véletlenül sem fordul el, mert a villahíd a legjobb elem, ami egy telót megfogni tud.
Nem hiszem....
Ha bent van a motorban a telo akkor hogyan mosod el ? Ugyanis a telonak nincs olajszuroje...
Plusz Ok megcsinálod,de mivel nem mostad el valamennyi olaj marad benne,és ha még precízen kiméred a mannyiséget akkor sem lesz pont jó és a manual szerint légrést be kell állítani,ezt viszont berakva ferdén nehéz lesz.
Vagyis hogy ha ez nem olyan fontos akkor sima liba.Mehet a gyorscsere.
Bár vettem egy lidlis olajszívót azzal csak a felsőt kell megnyitni ledugom a szilikoncsövet és hajrá.
Ugyanez vonatkozik a fékre is.
Ha már vesz az ember csúnya sok zsetonért motort akkor legyen már annyi maradék hogy csináljon egy fullgenerált 4-5 évente futómű- fék téren
Összenyomó meg eddig nem kellett,persze USD-t nem csináltam.