Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Henger nagyobbra fúrását hogyan oldod meg? Nem bevonatos henger van ezeken? Van aki ezt megoldja kis hazánkban?
El lehet vele bogarászni azért, nem olyan durva. Az oszi-tengellyel durvább volt, legalábbis a kigyorsításoknál. Most ott kicsit finomabb, határ jobban érezhető, de felegyenesedve már jobban tol. És ami a lényeg, hogy nem hagyja abba!
Van hozzá egy fölös blokkom, uh. egyszer lesz egy 1170cc projekt. Azt nyomatékra fogom hangolni, mert a nagyobb tömeg miatt úgy sem fog rendesen forogni. Szerintem K5 vezérlés késleltetve pont jó lesz. Már most vigyorgok, ha arra gondolok, hogy milyen erő lesz benne.
Nem olvasom mindig a gixxer topikot, de jól hangzik a dolog. A K5 tengelyről tudtam.
Érdekes motor lehet, az ilyenek már izgatnák az én fantáziámat is. Remélhetőleg nem túl felhasználóbarát
Azt hittem ez már közkincs. Alap tuning cuccok (kipu, légszűrő, FI-Tuner). Minden létező külső sallang le az EXCV-től a kartergáz visszavezetésig. Ezen kívül K5 vezérnyű, könnyített főtengely, balansz tengely ki, szívócsatorna növelés, síkolt henger, dugattyú egyensúlyozás, forgattyútér légcsatorna. Teljesen más ülés pozíció és kezelő szervek, erősebb kormányteló. Most építem bele a K8 1000 elejt nagy fékkel, hátulra megy ZX-10R teló és Hayabusa fék. K8 kuplung is megy be és remélhetőleg még idén kapja a nagyobb szelepsort K5. Más most nem jut eszembe. Mindez egyébként sem fogható ahhoz, amit a jelenlegi -2+3 áttétel módosítás nyújt.
Ne mondj neki, mert fel fog kötözni egy halom gallyat a hátsó ülésre, és milyen ostobán fog kinézni
Miket faragtál rajta?
Még arra is jó a többmilliós motor, meg a csilli villi bőrruha, hogy egy pályanapon alkalmával a boxból kijárva az első kavicságyba belebasszuk. Láttam már ilyet Nem értettem hogyan jött össze, hisz ott még tempó se volt
Sziasztok tzr vagy tdr 250 fotengelyt keresek nagyon. Köszönöm
Egyedül a legjobb motorozni! Elég elviselnem hétvégenként a sok balféket a Racingben.
Na meg egyedul is unalmas, mert ugye barataid sincsenek te ratyi :D
Látom kifogytak az ellenérvek. Akkor megyek.
Nekem az ilyen bejáratott útvonalak kimaradnak. Mondjuk motor nélkül nehéz is lenne....
Arra vettem a motorom.
Motorostúra Dobogókőre, 577-esen "szlovákiába". Ejj-ha...! Két szerverfrissítés közötti móka hétköznap délután.
Kfc ?
Meki? GP Pilot vagyok!
Akkor menj autoval :D mekihez kell ugyis csak a motor :D
Hát felmenni Visegrádra az nem is túra. Délutáni sétának mondanám.
Sátor? GP Pilot vagyok!
Miért halál? Kényelmesebb, tisztább stb. Menne a görcs motorral.
Ja igen kocsi és gyalog. Normálisan felfedezni egy tájat, amúgy sem egy hét. Kész vicc mikor mondják kirándulni voltam a tengerparton.
Az mitől lenne jobb. Hogy ott nem 5 kilométerenként érek utol valakit, hanem 50 méterenként? Tényleg sokkal jobb...
Latszik hogy sohasem turaztal :D na de mindegy is :D
Hosszabb turara menne a halal autoval, nem azert van motorom hogy autozzak. Capa mar menthetetlen az fix.
De Capa tenyleg, ha ennyire race akkor miert nem versenypalyan motorozol ?
Nehogy fával tüzet rakj, az olyan falusi. A nagy túramókus!