Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

"Az sem kizárt, hogy GSX-R1100 blokkból okosabb lenne kiindulni."

Sok kitaposott lehetöség van már rá...van megoldás a 6 fokozatu 750-es váltó beépitésére is...
http://www.rrys.net/gsxr/umbau...

http://www.achimm.de/files/200...

Ebay-en láttam már 70€/ db Wiseco 80 mm-es dugattyút (komplett)...
Guy Martin akasztott rá befecskendezést is turbó mellett...

Szerintem az eredti 1100 váz sem olyan szörnyen takony, de ha van elképzelésed hogy hol kell merevíteni rajta még, mivel most hegesztettem össze 2 db-ból a 2. gixerem vázát, tudom, hol csinálnak jó munkát. A vizes 1100 erősített lengővillája azt hiszem 1:1 ben passzol bele... elöre meg szerintem bármit be lehet akasztani futómünek minden komolyabb átalakítás nélkül.

Szerintem a gyenge pontja hengerfej, vagyis a szelepvezérlés, mert régebbi csavaros-himbás 89-90-es nem tűri úgy magas fordulatot...91-92-ben módosítottak rajta, de ott meg a vezérmű tengely bütykei kezdenek pittingesedni, kitöredezni, és már nem sok van a piacon bontottan, így inkább 11000 alatt kelll tartani a fordulatot és kihozni belőle amit a növelt térfogat kiad...

Ìrom ezeket úgy, hogy eredetiben építem a motorokat, és nem izgat a tuning ilyen szinten, csak a gyári konfigurációból szeretem kihozni amit egy szép beállítással (tuning) ki lehet.
Ez egy érdekel oldal. Kíváncsiság képpen betápláltam az én motorm adatait. ahhoz hogy elérjem a 300-at ami már csak a keletkező menetszél miatt is irreális ahhoz nálam elöl +2 hátul -2 kéne és csak így érné el a 300-as határt 10.000-nél (10,5-tól már piros kezdődik) Szóval nem űrrakéta az én motoromból az már bizonyos. Viszont az is brutális hogy mennyi csal az órám. gondolom ezek az adatok a valós sebességet adják eredményül. Nálam a gyári áttétellel 9000-nél 230,5-öt ad ki direktben. Amikor próbáltam akkor olyan 7000-nél vagy picivel felette már 255 felett járt a mutató. Szóval a sebesség mérőm alaphangon csak 15%-ot felfelé. Mondjuk mindegy is mert egy naked dizájnú motoron már az a szél is durva tud lenni de azért nem semmi mennyit csal a sebesség mérő. (Tudtam hogy csalnak a sebesség mérők de ekkorára nem számítottam)
Nem ertek hozza egyatalan, de utanaolvasva talan az FI tuner "okosabb", mint a PC.
A PC eseteben ugye kapsz mondjuk 3 terkepet, ami az adott konfighoz van beallitva. De ha idokozben lecsereled mondjuk a kipuffot, akkor kell egy uj terkep. Ezzel szemben az FI tunerre azt irjak, hogy automatiksan beallitja magat a valtozasokhoz, meg olyan szinten is, hogy homerseklet es nyomas, vagy oxigenmennyiseg valtozasok.
Cserebe az FI tuner joval dragabb, mint a PC.
Ha 4 év alatt nem tette ezután is remélem hogy a motoron nem múlik.
Csak elmúlik sok év már 7 éves szegény,és jó lenne a fagyizó előtt egy 2016-ossal menőzni.
Még vennék hozzá egy új pupos bűrruhát is.

Utána felébredek és megyek raktárt pakolni.
Jó ez a veterán na.
Szeva Olivér!
Tegnapi bukótémára a válaszok!
Felprobáltam az is17, fg17 és az fgst sorozatot! Nekem az XS-s a jó (55cm a fejem)
Az S-s is kényelmes de az xs jobban tart és nem szorit a homloknál!

Nincs csajosab fazon az fg17 force-nál!
Fgst-ből volt az a tipus amit belinkeltél!
Áfa mentes ár nincs!!
Fgst 74900
Is17-fg17 64900
Mért feltételezed, hogy hamar kinyír a barkas blokkos csoda?
Ezt az oldalt már fejből ismerem, annyit nézegettem meg próbálgattam már a különböző variációkat Csak azért kérdeztem Cápától, hogy maga a blokk mit tud, mert a -2+3 sztem önmagában rakétát csinál bármelyik ezresből.
Az szép, biztos jó gép, főleg arra amire neked kell. Jut eszembe Ago-t is meg akarom kérdezni majd, de szted melyik lenne a jobb megoldás, egy PCV vagy FI tuner az enyémbe? Látom neked FI van benne.
Áh,az nem én lennék.
Bejön ez a kis bizgere.
Ami 750-1000-ből elképzelnék azok 1-1,1 milla.Annyit meg nemadok mert ha lenne rá hozzácsapnám a narancs árát és lenne utódja neki.
Venni suzukit hát szerintem már nincs annyi időm a földön hogy mégegyszer megtegyem.
Itt egy fasza oldal:
http://www.gearingcommander.com/

Kivalasztod a motorod pontos tipusat, aztan "Load gearing".
Alatta atallitod km/h-ra.
Aztan "Current" reszen beallithatod a mostani ertekeit a motorodnak, vagy ha gyari minden, akkor ez kihagyhato, illetve a "Custom" resznel tudod allitgatni a gumi meretet (hogyha azt is valtoztatni akarod) es a "Final Drive Ratio" resznel az elso es hatso lck meretet. Igy az alatta levo tablazatokban egy csomo erdekes es hasznos dolgot kiir
Peldaul sebesseg tekinteteben a -2 +3 6. sebessegi fokozatban 11500-ig kiforgatva 227.9 km/h, mig a gyari allapot 276.8 km/h.
Jelentos kulonbseg van a ketto kozott, viszont cserebe mindenhol egykereken kozlekedhetsz
És ha vennél egy 750 gsx-rt, vagy netán egy ezrest? :)
Jah mint az árokásás magyar módra 1 ás a többi 5 támasztja a lapáttal a földet.

Amúgy ha netszerelünk a hiperhondámhoz simán lehet kapni 67 mm-es wiseco dugattyúszettet.637 köbcenti tömény izgalom egy 20 éves mosógépben.
110 ló keréken.
Nem tudom. Annyit talán tud, mint egy K5 gyárilag. A lényeg, hogy az eredeti állapotánál jobb. Valamivel. Viszont agresszívebb így, mert a rövid áttétel, a könnyű főtengely és a gyorsgáz együtt azért behangolta. Amúgy az áttétel ne tévesszen meg, mert ehhez olyan nagy gumi van, ami az első 100km-en súrolta a villát. -1+3 az "eredeti" cápa áttétel. -1+2-n gondolkodom, azzal szerintem jobb lenne.
Persze néha rá kell jönni, ha egy ember valóban dolgozik, akkor öt helyett is elvégzi a teendőket.
Fantasztikus jó érzés lehet,volt nekemis,jött a 2008.Azóta egyszemélyes vagyok.
Látod, nekem vannak embereim. Ők dolgoznak
Nem,bár néha úgy érzem annyi lapraszerelt szart kell összehekkelnem,csak a rendelés,emailezés megy számítógépen és olyankor ránézek.
De azért imitálom a melót.
Ez LE-ben kb mit jelent? Csak mert értem én, hogy megy, mint az állat, de -2+3 áttétellel az én gyárim is mindenhol kerekezne.
De ha már elméletben motorozunk akkor elméletben lehetne tuningolni is gondolom te sem a gyártósor mellett tengeted az életed
Fene se fog erre költeni.
Ha ennyire könnyű hajrá.
Miért ne bírná? Meg kell csinálni normálisan.
Szelepcsészék kifáradása, és eltörése miatt szoktak szétmenni a TL hengerfejek. Csészéket érdemes motor vételkor átnézni, repedés esetén cserélni. Azt nagyjából ennyi. Az R-es tengelyt, meg elbírja a gyári rugó, ha fordulatot nem emelünk.
A hengerfejek meg szelepek birnák ezt?
Nemtudom, hogy megbíznék-e benne. Én egy jó Hengert csesznék szét, és lenne 1200ccm R-es veztengely már benne van, még egy nagyobb rendszerrel Fi-vel, szelepek basztatásával elvileg 150-160ló, 130Nm-ig felmehetne. Rövid áttétellel már menne is Bár értelme nincs a dolognak, de elméletben elterveztem.
Ismert a NiCaSil-ozás intézménye, csinálják pár helyen. Feltehetőleg nem lesz olyan jó, mint a gyári SCEM bevonat, de a semminél jobb. Sérült a henger, amiből gondoltam csinálni, uh. rontani már nem lehet rajta. Erre van félre téve. Persze lehet, hogy nagyon sokba kerülne és nem szánom rá magam. Az sem kizárt, hogy GSX-R1100 blokkból okosabb lenne kiindulni. Az sokkal jobban túl van méretezve. Sokkal jobb konstrukció is. Csak akkor meg hogy raksz bele 6-os váltót (bár lehet, hogy nem kéne) és hogy fér a K1 vázba.... Sehogy sem egszerű a rock szakma.