Kicsit jobb téma mint a clam kivagy,meglakolsz szemét,hétfőn feljelentelek.
Lehet mégsem kéne a kardjába dőlnie akinek 2000 után gyártott autója,90 után gyártott motorja van.Lehet mégsem döglik meg gyorsan az elátkozott csokipapír járgány?
Jah nem is mondtam. Tegnap folt szerencsém közelebbről is megcsodálni egy Kawa ZX10R-t egy vadi zsír újat (2016-ost) Még bejáratós volt így hang élmény elmaradt. De csoda szép masina nagyon tetszetős. Nem vagyok nagy barátja a méreg zöld masináknak a régebbi gépek csörgése miatt de a tegnapi nagyon szép gép volt. Semmi flanc gyári zöld fényezés. Minden gyári még a dobok is de tényleg csoda szép így is. Ha jól emlékszem talán 160 Km volt benne
Egyszer jó lenne kipróbálni milyen lehet az amikor neked kell bejáratni az új motorodat és nem azért mert új dugósort kellett bele fúrni. Egyszer remélem nekem is lesz ilyen szerencsém, bár rettentően félteném és 1-2 hétig az agyon párnázott 800 lakattal lezárt garázsból még napra sem merném kitolni.
Nekem ez a Random dolog zavar igazán. Ha valami műszaki jelenség produkálná a dolgot. Pl szelepszár szimering, akkor a jelenség állandó lenne szerintem. Azonban ez az időszakos dolog zavar. Igazán. De úgy látom mindegy is. Míg szét nem szedjük nem leszünk okosabbak.
A kartergázcső dolgot nem hinném, az égéstérbe kell kerülnie az olajnak, hogy füstöljön és az gyűrű, szelepszár szimering, olaj jut a szívótorokba valamiért, más nem nagyon van amiért füstöl, jelen esetben a szelepszár lehet mert azzal nem eszi annyira az olajat (bár a fene tudja), de azért jut az égéstérbe, a gyűrűnél már csipegeti is.
Valójában engem nem az zavar hogy füstöl mert effektív komoly gondra utaló jel nincs nem fogy az olaj nem lomha. Legfőképpen az zavar hogy nem tudom mi a jelenség forrása vagy azt hogy mikor jön elő. Többször meg akartam már mutatni a szerelőmnek, de olyankor mikor megmutattam volna sosem produkálta a jelenséget.
Az enyém csipegeti az olajat, de nem látok abszolút füstöt, nincs olajszag utánam igaz a betöltőmnél is menet közben szivárog, mindig olajos a blokk oldala egy idő után, bratyesz S2R-je dettó.
Igazából erre senki nem fog olyan választ adni amit már ne tudnál, jellemzően a kék az olajfüst és valahonnan odakerül (sportszűrőnél ha túlfújják akkor eleinte füstölgethet) és azt motorbontás nélkül nem nagyon lehet megoldani, ha nem fogy nagyon az olaj hagyd a fenébe, ha elkezdi zabálni akkor nem sok választás marad.
Csak olyan illúzió romboló a dolog. Nagy dög nem hangos szépen jár és közben induláskor meg ereszt maga mögé egy kisebb gomoly felhőt kb mint egy régi szarul belőtt 2T-s motor. Aztán meg abba hagyja. Szombaton Cseszneken kétszer is előfordult tegnap Bányoson meg egyszer sem. Pedig a motorozás ritmusa napirendje kb azonos volt. Üzem meleg motorral megálltam 1-1,5 óra beszélgetés majd indulás. Így Cseszneken füstöltem tegnap Bányoson meg nem. Rohadtul idegesít.
Basszus nálam is van valami hiba a malacnál. Random módon némely indításkor 10-20 s-ig kéken füstöl. Nem eszi az olajat és nem tunyult el de valamelyik karter gáz szellőző cső el van dugulva szerintem. De akkor is rohadtul zavar. 10 indításból 2-3-szor csinálja. Rohadtul idegesít.
Lehet mégsem kéne a kardjába dőlnie akinek 2000 után gyártott autója,90 után gyártott motorja van.Lehet mégsem döglik meg gyorsan az elátkozott csokipapír járgány?
Témának kíváló lehet rágódni rajta.
http://totalcar.hu/tesztek/201...
Egyszer jó lenne kipróbálni milyen lehet az amikor neked kell bejáratni az új motorodat és nem azért mert új dugósort kellett bele fúrni. Egyszer remélem nekem is lesz ilyen szerencsém, bár rettentően félteném és 1-2 hétig az agyon párnázott 800 lakattal lezárt garázsból még napra sem merném kitolni.