Csufos világ jön. Hamarosn csak k5ezer klónokat lehet kapni. Minden gyár azon küzd hogy egy 15éves technikát másoljon és alig tudják ellopni. Szóljon má nekik valaki, hogy menjenek be egy bontóba bár édeti példányt már nemigen találnak, mert törik mint a ropit.
Az oszes mai sportmotor hasonlit egymasra geometriara,ez a fejlodes,azonos feladatra ugyanaz a fizika altal alatamasztott megoldasok felelnek meg.
Nrm veletlen neznek ki tokugyanugy a sportmotorok ha leszedjuk a burkolatot.Legalabbis a fo meretek,villaszog,lengokar stb,persze milimeterek vannak meg a kinezet de nem sok,ember kell hogy feluljon ra es vezesse es a legcrlszerubb ergonomia kell.
Es a szamitogepes tervezes is legtobbszor ugyanazt hozza ki legjobbnak.
A feluletes szemlelonek ezek mar elegek hogy belelassa a koppintast.
Nem tudom a KTM múltját, igazából nem is nagyon van neki, tehát nyilván lopkodtak, ami nem baj, de akkor legalább jobbat csinálnának!
Tehát ez másolás. Értem én.
Ki csinálta az első sor4 blokkot ? Valszeg arról másolták a k51000-et.
Jó, más. Motogp-n kívül mit másolt a ktm ?
Gondolom a krosszokat is, meg az endurokat is.
-fiam ez egy sargafekete k5 1000.
Nrm veletlen neznek ki tokugyanugy a sportmotorok ha leszedjuk a burkolatot.Legalabbis a fo meretek,villaszog,lengokar stb,persze milimeterek vannak meg a kinezet de nem sok,ember kell hogy feluljon ra es vezesse es a legcrlszerubb ergonomia kell.
Es a szamitogepes tervezes is legtobbszor ugyanazt hozza ki legjobbnak.
A feluletes szemlelonek ezek mar elegek hogy belelassa a koppintast.