Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem ez a lényeg
ha egy étteremben kapsz egy pacalpörköltet, mint egy másikban ugyanannyiért egy pacalpörköltet és le is szop a csinos pincérlány mennyit kell gondolkodnod az étterem választáson?
Nem azert tartod az asszonyt hogy kitermelje a koltsegeket es a free francia is meglegyen?
azért nem lebecsülendő összeg ez
pl xt600 1200ft a szűrő, 3x 1500 az olaj
lc4 3500 a szűrő(és ebben nincs semmi tömítés ami a cseréhez sajnos elengedhetetlen szóval marad a gyári szett inkább) és 2x 4500 az olaj
ennyi pénz különbségből ( nem gyári szett 7 gyárival számolva 10 ezer) simán megvan egy sos francia
Mi a fasznak vettél kátéemet??? hisz a másik tipuson háromezerrel olcsóbb az olajcsere tényleg pont ez számit egy XYZ mijjijós motoron
Maffia szakma.
Nézd csak druszám mit találtam, itt biztos nem gyújtják rád a házat
mégis előbb elkopik mint az xt660, igaz kicsit erősebb
nem értem miért van 2db cserélhető szűrő benne, mert a 3. egy picike fémszűrő ami különben okos ötlet
1papír, 3700a gyári és 2db durvaszűrő smit csak mosni kell. Ez ugye bent van pl az sv1000brn is az rgyik de azt nem tudod kintrol tisztitani
Ahogy nrztem a vattas videot vagy 3 helyen volt szuro benne.
Kerdes,itt a 2. resz profi a mekkelek,aki ismeri az usakos mekkelekeket mondja mar mert hasznal mind L type allen wrench-et patentfogot es franciakulcsot racsnis bit es villaskulcs helyett?
Tovabba az a kalapacs nagyon old school. Ocsem aszongya valami spec usa ball pein hammer.De hogy mire jó zombiirtason kivul.

http://youtu.be/INmmJBI0_iw
ha megnézzük a lc4 és az xt600 olajcseréjét az lc4 lényegesebben drágább alsó hangon is 3x annyi
a gyári olajszűrő szett több mint 7 ezer az lc4nek
a többi alkatrész nem sokkal több vagy ugyanannyi
Vegyék csak az angolt... a francnak hiányzik hogy minden sarkon ktm-be botoljak
Engem nem zavar,mind hulye aki nem angolt vesz.
Nekem az a kedvencem, hogy a japán beleélők akiknek soha nem is volt európai motorjuk, fillérre pontosan tudják hogy mi mennyibe kerül egy európai motoron.
Kijelentik hogy drága a kötelező karbantartás még drágább nagyszervíz és baromi drága ha valami beszarik rajta.
De igye egyiknek sem volt ilyen motorja csak hallott valamit
A társadalom tagjait az zavarja jobban hogy a másiknak BMW (KTM) motorkerékpárja van vagy az hogy nekik nincs Mellesleg érdekes de a béemvés réteget éppen pont egyáltalán nem érdekli ez által nem is zavarja hogy ki milyen típusú motorketékpárt birtokol. Van egy egyedi stílus amit e két márka képviselői képviselnek, node tegyék ű dolguk tisztelet itt is a kivételnek
ismerős öccse mindig valami leharcolt lomot vesz, aztán hajtja amíg megy kb olajat is alig önt bele
aztán amikor széthullik vesz egy másikat
az is ilyen bmw fanatik szerintem átírásra többet költ mint ruhára
Hát kiégek rajtad

Ennyi irigységet ami benned van

Na meg annyi hülye embert aki megveszi a bmw-t. Ha ekkora szar és drága a szerviz, miért abból adnak el a legtöbbet és nem a csodajapánokból?

Egyetmondok, a japánoknak csak le kellene másolni egy európai motor ergonomiáját de azt se tudják, nem tudnak egy rendes turaendurot csinálni.

Vicc amiket írsz
nem baromság pöcskalap, a valóság ! csak ti alulról ugatjatok a holdat, ruoppótlan nagypofájúak vagytok ugattok a bmw-ről , közben ha meg kellen venni fönntartani szervizelni akkor sírnátok. nagyszájú pöcsök !
nem bmw fikázó, csak realitások talaján állok. a bmw-a mentalitás, 1 fokkal az út felett járnak mert a kék fehér villámon ülnek ! próbálják azt felfedezni amit már a japán gyártók rég felfedeztek. az őskövület boxer elvet pedig még mindig próbálják lenyomni a sok buta hívő torkán. van olyan ismerősöm aki -mivel elérte és megtehette- a japán verdát levedlette, r1200 r valamire, majd 1 szezon után már egy cross runner nyergében láttam, persze meg rőkönyödve, nos, nem hozta az elvárható élményfaktort a boxer
Ennyi baromságot hát meg ne hatagudj de csak nevetni tudok azon amit írsz

Mondom én, valami őskövület 2-es golfot kell venni meg őskövület kawát mert azt olcsó fenntartani. Sőt, ha a lejárt párizsit veszi az ember a boltban az is olcsóbb mint a kobe marha
ez is egy pont bmw szakszerviz !
szeva ! a motoros keresztapám adta a nevem, ami ugye........., nos, nem kawát kell venni ezt minden ilyen esetben minden töklevélnek leírom, csak ez a bömbölő mánia már annyira fel van nagyítva hogy ha autós motoros oldalt nyitok, bmw bmw bmw. ami addig igaz is amíg a megcélzott gazdag réteget keresed, ezeket a reklámokat a villa és lakópark valós vagy hitel-es lakóinak kellene minden nap olvasniuk, mindenkihez bekopogni és hinteni hogy itt az új x5 x6 x12 x helyből felszálló masina. sajnos a családomban is van egy olyan aki a bmw bűvöletében él, mikor mások még a 2 -es vagy 3 as golf világában éltek már akkor 325i je volt, és on line egyenesben tudom mi pénz borított a kék fehér márka életben tartására. annó akkor az egyik jó húzás volt a pala tetők festése tisztítása majd a zsindelyezés, ömlött a pénz, én pedig hordtam szerelőtől szerelőig a bömbölőjét és hallgattam hogy kinél mennyit hagyott. ment is a tütü tudta a 5-6 pörgőt a 3x3 sávon és vitte is a pénzt. később 522i je volt -hja e 60- vitte a pénzt az is de ment is ritkán vezettem akkor 230 felett autót, ha jól vágom automata volt, mikor beült a volán mögé állandóan az infókart nyomkodta, mint utólag kiderült nem akarta látni hogy mennyi az átlag fogyasztása, amit láttam 16L légkondi nélkül, igaz volt hogy a kilincs ált a kanyar irányába nem az első lökös. most pedig x5 egy kocka tank. ezt hál isten már nem vezettem pedig felkínálta, 2-3 száz ezer alatt nincs szerviz a járgányon, 2-3 m ft -nak állandóan készenlétben kell lennie ha valami megáll de használni akarod, a felni szett talán gumikkal 1m ft volt rá, és hinnék annak a sok hülyének az 5 literes fogyasztásról amikor 13,6 volt a minimum, 17 felett járt mikor városban pöckölte a tankot. van egy ML 320 is neki, azt P állásban hagyta a háza előtt ,de már a következő indításkor nem találta a fokozatokat 200 e ft-ért újra megtanították váltani. az A 160 mercije ezt 3-4 x játszotta el. épp most azaz pár hónapja hozta ki az új x5-öt 26M -ért, igaz még nem láttam mert mint újgazdag beköltözött a gazdagok lakóparkjába, egyszerű emberek közé pedig már nem jár őfelsége, de ha elvisz egy körre akkor úgy is elárulja hogy mikor mennyi száz ezer vagy milla repült ki a zsebéből a játékszerére. szépek atraktívak a bmw tütü-k , kényelmesek, csak annak sok nagypofájú ide irogatónak üzenném hogy ha nem lenne a hátatok mögött több milla kp akkor ti sem tudnátok fenntartani egy bmw-t ugattok hogy kimegy a világból és az isten király hú elájulok verda, de azt nem meritek kiírni hogy milyen áron !
ha bmw t fikaznek ilyen szethullott csapagyasat tennek fel,a szereplo mekkelek inkabb a tasi fele foldon fetrengos de lelkes es valamennyire ert hozza.
De ez meg mindig nem a "bele van kodva a hiba" meg a "szethullik a gyarudvaron" csak egy sima javitas,amitol a szereloknek orulni kene hogy van melo nem hoborogni.

http://youtu.be/GaJRMzTMLm0
Pont linkelni akartam vón.