Ha már ruha....
Idén lesz 26 éves az Arlen Ness ruhám, meg a StylMartin csizma is. Ez utóbbi már csereérett, de a ruhának csak az a baja, hogy már nem tudom begombolni...
(van benne kilométer bőven - mielőtt valaki megjegyezné - régen sokat motoroztam, nem csak 2-3 hetente)
Nem lettem gombóc, de azért 15-20 kilóval többet nyomok, mint akkor...
Ellenpélda,165cm 45 kg,vasággyal.
Tény hogy nem dagadt mint én.
Na mindegy majd elmagyarázom esszében neki a generátor életét jó hosszan,attól bealszik.
Na jó,töredelmesen bevallom.................a cbr-em (amiért pénzt adtam,tehát vettem) jobb mint az összes europai együttvéve,kár hogy nem narancszínű csak piros,mer az még dobna rajta,de így is alázza az össze triuffot.
Megint okos vagy :) te akkor vennél észre nagy különbséget ha lefogynál 30kilót. Nincs az a plexi ami eltereli rólad a szelet :) de a Laller képét meg kell nézni milyen szép az új motorod és te milyen vagy mellette :)
Ne kúrjál fel hogy van pénz 3,5millás motorra de nincs egy rendes ruhára ?!
Nem nem érted.
Tényleg annyira visszafogjon a szél hogy érezzem átlagos utcai tempón?
És ez KB menni?
5 Km/h10..........30?
A kicsit lustább kicsit élénkebb az nem egzakt.
Ha felrakom a plexit,motul 7100,at teszek bele,fecsavarok egy akrapovicot,bepadolom,100-as shell benzint vagy omv-t tankolok akkor busákat fogok reggelizni?
Tehát mégegyszer.
Persze,ha a nagy sóstó fövenyén rendezett 670Km/h sebességrekordnál minden számít.
De hogy annyira visszafogjon a szél hogy érezzem átlagos utcai tempón.................
És ezért feltegyek egy hótolót mert nem birom ki...............
Meg a 125-ös csettegőn nem 90-el hasítok hanem alig bir 40-el menni mert nincs rajta plexi........
Én igen, a túraplexivel 200felett már lusta nagyon a motorom, a kisplexivel meg 220 után kezd lusta lenni. Ha pici szembeszél van sokkal észrevehetőbb.
Te könnyen beszélsz. Áramlástanilag ideális az alakod, szép gömbölyű
MZ-n is meg van adva gyárilag a tankra hasalva és ülve a végsebesség.
Sokat javít ott is a fejidom a hatékonyságon.
A légellenállási erő, meg cw*homlokfelület. És egy tenyérnyi plexi jól elhelyezve csökkenti 2-5%-al a cw-t.
Nagyon apró dolgok is tudnak javítani ezen.
Arról nem is szólva hogy kényelmesebb lehet a motor, ha nem cseszik el. És utólagosból is találkoztam már jóval.
A szuper kocka kamionokon, pl. a sarkainál van egy kis kiemelt burkolat. Az is javítja a kamion fogyasztását.
10 éve is 110+ voltam.
Idén lesz 26 éves az Arlen Ness ruhám, meg a StylMartin csizma is. Ez utóbbi már csereérett, de a ruhának csak az a baja, hogy már nem tudom begombolni...
(van benne kilométer bőven - mielőtt valaki megjegyezné - régen sokat motoroztam, nem csak 2-3 hetente)
Nem lettem gombóc, de azért 15-20 kilóval többet nyomok, mint akkor...
Tény hogy nem dagadt mint én.
Na mindegy majd elmagyarázom esszében neki a generátor életét jó hosszan,attól bealszik.
na nem mintha annyira érdekelne,csak ha már ezzel dobálózol...
Fontos,mert a csinos ember alatt jobban megy a VAS.
http://youtu.be/DgdP5U28jHc
http://youtu.be/sl_pxCAcJz4
http://youtu.be/et281UHNoOU
Nadrág meg nem vót a méretben.
Vagyis van kettő is de még fel kéne varratni.
30-at a büdös életbe nem fogok lefogyni.
Tehát ha aszondod még költök picit ruhára akkor mencibb lennék a szemedben?
Ne kúrjál fel hogy van pénz 3,5millás motorra de nincs egy rendes ruhára ?!
Tényleg annyira visszafogjon a szél hogy érezzem átlagos utcai tempón?
És ez KB menni?
5 Km/h10..........30?
A kicsit lustább kicsit élénkebb az nem egzakt.
Ha felrakom a plexit,motul 7100,at teszek bele,fecsavarok egy akrapovicot,bepadolom,100-as shell benzint vagy omv-t tankolok akkor busákat fogok reggelizni?
Tényleg érdekelnek ezek a motoros hiedelmek.
Persze,ha a nagy sóstó fövenyén rendezett 670Km/h sebességrekordnál minden számít.
De hogy annyira visszafogjon a szél hogy érezzem átlagos utcai tempón.................
És ezért feltegyek egy hótolót mert nem birom ki...............
Meg a 125-ös csettegőn nem 90-el hasítok hanem alig bir 40-el menni mert nincs rajta plexi........
Egy gyengébb motornál feltűnőbb, de itt mindenki 1000-es motorral kezdett, ezért vagytok ilyen okosak.
MZ-n is meg van adva gyárilag a tankra hasalva és ülve a végsebesség.
Sokat javít ott is a fejidom a hatékonyságon.
A légellenállási erő, meg cw*homlokfelület. És egy tenyérnyi plexi jól elhelyezve csökkenti 2-5%-al a cw-t.
Nagyon apró dolgok is tudnak javítani ezen.
Arról nem is szólva hogy kényelmesebb lehet a motor, ha nem cseszik el. És utólagosból is találkoztam már jóval.
A szuper kocka kamionokon, pl. a sarkainál van egy kis kiemelt burkolat. Az is javítja a kamion fogyasztását.