Egy bowden szakadás azért nem a világ teteje - a tapasztaltabb túrázóknál mindig van tartalék, a profik meg előre be is fűzik a gyári mellé, hogy csak át kelljen akasztani.
Nagyon sokat tűrt tam mar társaságban is, eddig amivel probléma volt: gsxr (generátor), 2db dl1000 (kuplungbovden tartó lemez tört, gyújtás elektronika), Fazer 1000 (szerelési hibák, szerelő miatt) varadero (ac pumpa), fazer600 (bovden szakadás).... csak japánoknak volt probléma
érdekességképp
egy régi 1000 éves trafóval (volt vagy 50 kiló alig bírtam odébb tenni)olyan függőleges varratot csináltam egy futó alvázon hogy még én is meglepődtem
2 menetben csináltam olyan 1 centis varratot mintha co-val hegeszetttem volna
ja és a futó alatt fekve
Azért javasolnám, hogy motorozz le egy szeles tavaszt nem 100 lovas csupasz motorral, mielőtt ilyenben biztos lennél
Én meg abban vagyok biztos, hogy kerékpározni sem kerékpároztál komolyan soha, mert akkor tudnád, hogy nem a hanghatárnál, de már 30-körül is a szél a legnagyobb ellenség!
Viszont tuti biztos vagyok benne hogy egy 125-ös nem a plex hiánya miatt gyengébb,csak egyszerűen szimplán gyenge.
Amúgy a plexi és úgy igazából az áramvonalazás a nagy sebességnél lényeges,amit egy közúti motor átlaghos helyzetben tud ott ez nem jelentkezik,nem a hanghatár áttörése a cél.
egy régi 1000 éves trafóval (volt vagy 50 kiló alig bírtam odébb tenni)olyan függőleges varratot csináltam egy futó alvázon hogy még én is meglepődtem
2 menetben csináltam olyan 1 centis varratot mintha co-val hegeszetttem volna
ja és a futó alatt fekve
Te meg menj többet nakeddel.
Én meg abban vagyok biztos, hogy kerékpározni sem kerékpároztál komolyan soha, mert akkor tudnád, hogy nem a hanghatárnál, de már 30-körül is a szél a legnagyobb ellenség!
Viszont tuti biztos vagyok benne hogy egy 125-ös nem a plex hiánya miatt gyengébb,csak egyszerűen szimplán gyenge.
Amúgy a plexi és úgy igazából az áramvonalazás a nagy sebességnél lényeges,amit egy közúti motor átlaghos helyzetben tud ott ez nem jelentkezik,nem a hanghatár áttörése a cél.
a motoron van elektromosan állítható memóriás plexi... a piktogram sem a bulkósisakra mutat...
De nem nyávogtam mert nem vagyok buzi