Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Új motort kell venni nem bowdent .
én motor vétel után vettem másik bowdeneket rá aztán nem kellett szopni az út szélén a cserével
Persze.... mindent megoldottunk.... én a többiek miatt hordok magammal bowden javító készletet mert akiknek kellene azoknál nincs
Egy bowden szakadás azért nem a világ teteje - a tapasztaltabb túrázóknál mindig van tartalék, a profik meg előre be is fűzik a gyári mellé, hogy csak át kelljen akasztani.
*turaztam
Nagyon sokat tűrt tam mar társaságban is, eddig amivel probléma volt: gsxr (generátor), 2db dl1000 (kuplungbovden tartó lemez tört, gyújtás elektronika), Fazer 1000 (szerelési hibák, szerelő miatt) varadero (ac pumpa), fazer600 (bovden szakadás).... csak japánoknak volt probléma
érdekességképp
egy régi 1000 éves trafóval (volt vagy 50 kiló alig bírtam odébb tenni)olyan függőleges varratot csináltam egy futó alvázon hogy még én is meglepődtem
2 menetben csináltam olyan 1 centis varratot mintha co-val hegeszetttem volna
ja és a futó alatt fekve
Nem nyert,3 évet húztam le 50 és robogók,ott se a szél miatt voltam lassú
Te meg menj többet nakeddel.
Azért javasolnám, hogy motorozz le egy szeles tavaszt nem 100 lovas csupasz motorral, mielőtt ilyenben biztos lennél

Én meg abban vagyok biztos, hogy kerékpározni sem kerékpároztál komolyan soha, mert akkor tudnád, hogy nem a hanghatárnál, de már 30-körül is a szél a legnagyobb ellenség!
Öreg Suzukihoz nem kell tréleres: nem ér annyit a gép, mint a szállítás díja volna. Árokba gurítjuk, levesszük a rendszámot és csók a családnak!
Erre a funkcióra nincs szükség ez nem Suzuki
így köszönöm meg, amikor lehúzódsz előlem
Csak villog, vagy automatikusan hívja a trélerest is?
Nekem betették a tükörszár alá,be se tudom nyomni ha akarnám.
Azt nem tom, de van és müködik is
Hámér?
106.

Viszont tuti biztos vagyok benne hogy egy 125-ös nem a plex hiánya miatt gyengébb,csak egyszerűen szimplán gyenge.
Amúgy a plexi és úgy igazából az áramvonalazás a nagy sebességnél lényeges,amit egy közúti motor átlaghos helyzetben tud ott ez nem jelentkezik,nem a hanghatár áttörése a cél.
Viszont elakadásjelzö szinte mindegyiken van
Áh, innen már csak egy lépés a guminö
Az csak egy vakdugó,mert senki nem rendeli meg az extrát,minden közlekedőnek tudnia KELL merre megy egy bmw.
a bukósisak előtti vonal szimbolizálja a plexit, mögötte van a fel-le nyíl
nem mondom....
a motoron van elektromosan állítható memóriás plexi... a piktogram sem a bulkósisakra mutat...
Nem mondod hogy a bukósisakodon távirányítóval nyitogatod a plexit?!
pedig olyan szivárványos
Ezen én egy nap lenyomtam 600km távot
De nem nyávogtam mert nem vagyok buzi