Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mitöl problémásabb? Csak ilyen motorjaim voltak, semmi gond nem volt velük.
Gyárt valaki Magyarországon fektarcsat? Mintha hallottam volna hogy igen de nem vagyok benne biztos. Vagy mégis?
nekem volt hidro kuplungos motorom
annyi előnye volt hogy ha felhevült a blokk(endúró) akkor is kb ugyanolyan volt a kuplung, nagyjából ugyanott kezdett fogni stbstb
de
úgy nagyjából 10x drágább, és ez a kisebb gond, de minimum 10x problémásabb az üzemeltetése
versenykörülmények között simán megéri a "problámásabb" de kiszámíthatóbb működés
otthonra ha választani kellene én mindenképp a bowdenes kivitelt választanám
Csak a kuplungnal.De jobb mint a bowden.
Túrákon érdekes gépekkel érdekes emberek jönnek.
A tukorkopott gumival érkező robogos akinek zagrabnal kifingott fesszabbal majd akkucserekkel életben tartott géppel hazafelé felhasadt gumi miatt hazajutast feladó történet jut eszembe és a Kopasz akinek szintén feszab miatt felrobban akkuja. Meg beporolt az árokba.
Aztán a bicajon szerinted segítene egy mafla nagy plexi széllel szemben? LOL
Arra oda kell figyelni, mert ha helyben javithato nem fizet szállitást, kint tartozkodást javitásra meg csak pár napig, asszem 4
nekem volt ilyen kis motorom még jó régen, söt Simsonom is, de azok nem voltak ilyen érzékenyek a szélre...
Egyréz, másészt meg csak a gáznál legyen bowen egy rendes motoron
Persze, mer ti uj bmwékkel jártok
Ilyen süketséget most is hallottam bmwésköl amikor volt egy fékfolyadék nem cserélése miatt fékpoblémák adodtak egy kawán, egy jamakkán meg defekt lett másnap
Egész életemben használt biztereket takarítok más trehanysaga miatt.Aprosagok de egyszer lehet nem szeretnék,különösen úgy hogy ez az utolsó.
levegős vagy megforrt?
én már nem egyszer forraltam meg hátsóféket mindig megjavult egy idő után
Aaaaaaa mind hülye
Nekem most a hátsófékem levegősödött fel, nagyon örültem neki terepen... meg volt hogy a kuplung munkahengerem. Nem hiába na, versenytechnika

Megint szros bmw-vel volt tele minden... hihetetlen kb 30 bmw-re jutott egy másik márka
A bowden vége egy meg hajlított lemezbe megy bele az eltört mint a szar.... a motorral amúgy nincs gond, most olyan 80e km van benne
Fosta
vegye meg az újat az aki teli van pénzzel és számít neki az a tény hogy új motorral járhat
bár utcára lehet én is vennék újat ha kicsit több volna az erszényben mint 0 forint
téblábolni egy nc750x kb jó is lenne......
de negyedáron(akár hatod) meg ott a tdm és az is jó
de amúgy tényleg ha tudnám azt hogy én még motorozni akarok 10-15 évig akkor nem lenne rossz választás egy új motor
bár az elmúlt 10 évben volt vagy 6 motorom szóval lehet nem bírnék ki 15 évet egy motorral
Az 1000-nek a gyújtás elektronika Costa el magát a kettes hengernel
Pedig a 650-es dl állitólag a világ legjobb túramotorja
Bocs 650
Kell kötni assistance szolgálatos utasbiztosítást, működik, küldik a mentőt ha a motor működésképtelen. Sajnos kipróbáltuk a nyáron.
Szerintem a dl1000-nek olajos a kuplungja
Jah,és a gyárban már spéci használt gépek jönnek ki.
Ha nincs új nincs használt sem.
nem látom értelmét
egy endúrónál ami azért néha meghever, vagy épp heréig érő sárban is közlekedik az új gyorsan és sokat veszít az értékéből
amúgy a jelenlegi 640es motoromtól (kategóriájában) nemigen van jobb, egyedül a vibrálás amit szokni kell a 690-től már ez megszűnik
ellenben a 690 már nem annyira terepképes
Nekem a kuplung bowdenem egyszerűen nem tetszett (pedig semmi baja nincs, csak nem jól nézett ki ), ahelyett vettem új gyárit. A régi ment az ülés alá tartaléknak, a többihez (szívató és gázbowdenek) meg van javítókészletem. Amúgy mind hibátlan, és évente tisztítva - kenve (nem teflonos, tehát kell is).