Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

óra vagy gps szerint?
127,4 re.
akkor már felmegy 130-ra is
Hátszélben meg a motort is leállíthatod.
nekem még ez mögött is zajos és rángatja a bukót a szél..pedig ez aztán véd, még esőben is csak a bukó teteje lesz vizes.

https://s.cdnadcom.net/sm/up/f...
Én sem vagyok alapból száguldozó, forgalomtól, pillanatnyi hangulattól függően 90-120 között szeretek gurulni itt a kies Alföldön. Viszont minden, 300-400 km-es túrámon néhány percre "le szoktam dobni a szíjat", és 10-20 km-t nyélgáz körül megyek. Aztán vissza a nyugger tempóra, és kész. Plexivel ez sem zavaró, előtte az volt, nekem legalábbis.
Nekem a 110 az kellemes. Annál nagyobb tempóban meg nem szoktam tartósan motorozni, én kerülnöm az autópályákat...
Stadlerrel mi van?
Akasztón tudok embert aki csinál saválló anyagból olyan doboz tartót hogy a KTM gyár tó vigyázzban áll mellette
És szinte biztos vagyok hogy fele annyiért....
A sportmotor nagy sebességre van tervezve,200-250 re.
Utcán mikor mész sokáig ennyit?
Szóval aki meg nem bírja a 130-160 at legalább fél óráig az tényleg üljön kocsiba.
Sziasztok!
Én is utólagosan tettem a banditra egy univerzális plexit amivel sokkal jobb lett. Viszont kísérletezni kellett mert először zajosabb volt. Érdekes de mitán lejjebb került kb. 2 centivel hakabb lett igaz a dőlésszög is változott.
ez azért így nem igaz...nem kell nagyobbnak lennie a plexinek... ülj fel egy idomosra.pl az enyémre.egész biztos,hogy ki fogsz lógni a sziluettjéből,mégis véd...
Való igaz: a szélzaj a bukóban nagyobb lett. Ezt beismerem.
A GS 'öccázam se jobban, se rosszabbul nem megy a szép nagy pleximmel, és ugyanannyit is fogyaszt. Cserébe plexi nélkül már a 110 sem volt kellemes hűvös időben, plekóval meg a 130-140 sem gond.
És az miért jó nekem, hogy koncentrálva a testemre irányítom a szelet? Amúgy a legtöbb nakeden a lámpa és műszerfal egység úgy van tervezve, hogy optimálisan terelik a levegőt...amikor meg rájuk mekmesterkedsz valamit, utána zajosak lesznek és légörvények lökdösnek a nyeregben....aztán maikor eladáshoz meg leszedik, utána írják, hogy mennyivel jobb lett újra, csendes és nyugodtabb a motor :-)
Mekkora az a plexi, ami egy motoros felsőteste elöl kifogja a szelet? És mitöl áramvonalasabb? Egy hatalmas nagy lap, ami beleáll a szélbe...Ráadásul, hogy a motorost védje, nagyobb felületűnek kell lennie, mint a motorosnak...(korábban sok motornak volt csupasz és fejidomos változata, a katalógus adatban ugyan akkora végsebesség volt megadva és fogyasztás...)
Ne is mondd, egy nagyon öreg ismerősömnek (nyugdíjas tanárbácsi) volt hasonló méretű plekója a Yamaha RD125-ös kis kéthengeres kétüteműjén. Na szóval neki volt szivargyújtó és hamutál is felszerelve!
emögött már előrefelé lobog a hajad,meg konkrétan rá tudsz gyújtani
Kisebb teljesítménynél nagyon is. Mért lenne szélzaj? Nem a bukóra terelteted a szelet hanem mellkas irányába.
Növeli? Még a legócskább plexi is áramvonalasabb, mint egy motoros felsőteste....
620-asnál marhára észrevette miután eladtam róla jól visszafogtam mint debella.
Mit számít? Növeli a légellenállást? Mert mögötte többnyire több zaj van és légörvény....
Öhöm..................
Igazad van, rohadtul számít egy kéttenyérnyi kis fejidom is.
Frászt.
De mindegy.