Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha kicsit barnásabb az olaj akkor lent az o-gyűrű már nem tökéletes és beledolgozik a motorolaj
na ilyenkor lenne jó azt kicserélni de a buzi ktm csak egyben árulja a munkahengert nincs külön o-gyűrű
itt-ott van hozzzá dugattyű módosított o-gyűrűvel, vagyis az o gyűrű helyett egy u forma van úgy funkcionál mint egy karmantyú állítólag örök élet.......
mondjuk én kerestem hozzá o-gyűrűt igaz minimálisat nagyobb volt (pár tized) de beállt-bekopott gyors és jó lett nem mindegy hogy 40 ezer vagy 120 forint
Sziasztok segicségeteket kérem most vetem egy kawasaki klr 650-est halacodik a vezérlánc es aszt szeretném kérdezni hogy hogyan lehet meg fesziteni?
A zombi sziv is vele a TB-n.
Bar az egy akkut se tud szivas nelkul elvinni.
Egy az egyben versenytechnika, a lehető legkisebb cucc. A tartósság jóformán nem számított csak hogy király legyen
Akkor az egy bonyolult szerkezet
Úgy legyen!
Hat ez is igaz
Azt mondjak az advosok hogy minden olajcserekor kell kuplungolajt is cserélni. Én azt mondom hogy amikor a kuplungba olajat cserélnek, szét is kell szedni és elmosni rendesen mindent. A lánckenő képes a karmantyú alá bekerülni, na meg az olajba is.
hozzátenném hogy egy endúrós a hegyen egy-két nap kb annyiszor huzigálaja a kuplungot mint egy sportgépes fél szezon alatt
Egyáltalán nem....
nekem ásványi olajjal ment, valami hígfos olaj 1 deci 3 ezer volt jó pár éve
és egy csomó 10 év alatti motoron volt már komplett hidrokuplung csere ismerettségi körben
A ktm-ben nem, ásványi kell bele nem dot-os.
Meg harley
Mar terelés és melle szöveg van.... nagyon sok japán motorral nem volt probléma a turakon... az írás arról szólt hogy nálunk csak japán romlott el
Én igen
Vfr1200 nyugi nem romlik el
Ez hülyeség. Ráadásul ugyanazzal a,folyadékkal megy,mint a fék, de korántsem olyan érzékeny a cserére.
itt mitol borult ki a bili vegleg?
es ilyen kurvagyorsan?

http://youtu.be/HMlzW6iVrRA
Hogy elromolhasson.
olyannak se mennék föld körüli túrára.....
Ez igaz volt a régi zzr-mre meg az xx-re is, tehát nem csak a bmw képes erre a hihetetlen teljesitményre
A gáznál is potmeter van rendes motoron
olajat kell cserélgetni, ráadásul olyat ami nem minden boltban kapható
a fékkel ellentétben a kuplung munkahenger elég gyorsan feladja alkatrész nincs hozzá csak csere( bár okosba meg lehet oldani)
a karnál lévő ( főkuplunghenger ) van javító kitt de többnyire kár is vele kínlódni mert egyszerűbb és tartósabb a csere
most neketek sportgépeken lehet tovább tart mert nem kuplungoltok sokat
de endúrón 6-8 év és lehet mindenből újat venni hobbi szinten is
Nnna ez most óriási hülyeség volt... több régi BMW vel is mentünk a legnagyobb probléma az volt hogy egy Yamahas letörte az egyik BMW doboz zárat
Fellevegősödik. 950-990betegség, azt mondják az egybetartály miatt, ha félutas kb a betét fellevegősödik.