ha kicsit barnásabb az olaj akkor lent az o-gyűrű már nem tökéletes és beledolgozik a motorolaj
na ilyenkor lenne jó azt kicserélni de a buzi ktm csak egyben árulja a munkahengert nincs külön o-gyűrű
itt-ott van hozzzá dugattyű módosított o-gyűrűvel, vagyis az o gyűrű helyett egy u forma van úgy funkcionál mint egy karmantyú állítólag örök élet.......
mondjuk én kerestem hozzá o-gyűrűt igaz minimálisat nagyobb volt (pár tized) de beállt-bekopott gyors és jó lett nem mindegy hogy 40 ezer vagy 120 forint
Azt mondjak az advosok hogy minden olajcserekor kell kuplungolajt is cserélni. Én azt mondom hogy amikor a kuplungba olajat cserélnek, szét is kell szedni és elmosni rendesen mindent. A lánckenő képes a karmantyú alá bekerülni, na meg az olajba is.
nekem ásványi olajjal ment, valami hígfos olaj 1 deci 3 ezer volt jó pár éve
és egy csomó 10 év alatti motoron volt már komplett hidrokuplung csere ismerettségi körben
olajat kell cserélgetni, ráadásul olyat ami nem minden boltban kapható
a fékkel ellentétben a kuplung munkahenger elég gyorsan feladja alkatrész nincs hozzá csak csere( bár okosba meg lehet oldani)
a karnál lévő ( főkuplunghenger ) van javító kitt de többnyire kár is vele kínlódni mert egyszerűbb és tartósabb a csere
most neketek sportgépeken lehet tovább tart mert nem kuplungoltok sokat
de endúrón 6-8 év és lehet mindenből újat venni hobbi szinten is
na ilyenkor lenne jó azt kicserélni de a buzi ktm csak egyben árulja a munkahengert nincs külön o-gyűrű
itt-ott van hozzzá dugattyű módosított o-gyűrűvel, vagyis az o gyűrű helyett egy u forma van úgy funkcionál mint egy karmantyú állítólag örök élet.......
mondjuk én kerestem hozzá o-gyűrűt igaz minimálisat nagyobb volt (pár tized) de beállt-bekopott gyors és jó lett nem mindegy hogy 40 ezer vagy 120 forint