Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tehát akkor asszem igazam van abban hogy sebességet,és erőt nem ad a géphez csak a pilótának ha jó testalkat (vagy punnyadt,gyenge puhatestű,nem kemény macho ) kényelmesebb.
Nem, a kis méretű univerzális plexit sebességben kb. észre sem veszed - viszont ha jól állítod be (szerencsés alkatú és magasságú vagy az adott plexihez / motorhoz!) akkor kényelmesebbé teszi / teheti a motorozást. Nekem a GS-en a kis Puig plexi például nem vált be, ezért vettem a jóval nagyobb és más alakú Givi-t. Ez NEKEM jobb, méghozzá sokkal.
nem fogalmaztam elég jól.a szabadeséses szakaszra gondoltam
Az ejtőernyőnél az a cél, hogy a Cw minél rosszabb legyen, adott nagyságú ernyő minél nagyobb erőt képviseljen.
Tehát mégegyszer,ha ráteszem a csupasz motorra mondjuk a givi népszerű plexijét ami az órát takarja meg túlnyúlik rajta mondjuk cirka 15-20 centit,akkor számottevően és igencsak észrevehetően nő a végsebesség?
Mint ahogy a biciklis videóban mindenki lehagy?
Csak a plexi miatt.
Ez a légellenállás is olyan, mint a bacik. Attól mert nem látod, még ott vannak. Értelem szerű, hogy egy jól tervezett burkolat még nagyobb felület esetén is kisebb légellenállású, mint egy kacifántos felülettel rendelkező emberi felső test és az össze-vissza álló kormány körüli műszerek.
Én nem vagyok mérőműszer, de például a full idomos GS500F gyárilag megadott végsebessége 167 km/h, míg a nakedé csak 161. Úgy, hogy minden (végáttétel, kormány, stb.) azonos, sőt az idomos 7 kg-mal nehezebb is.
a mozgásra merőleges felületet kell számolni. mint az ejtőernyőzésnél...
Te észrevetted a CW érték változását a plexi felrakása után?
Mármint egy megfelelően ívelt plexi esetén, természetesen nem egy síklappal.
A felület valóban nem lesz kisebb a plexitől, de a légellenállási tényező (Cw) az sokkal - így az erőhatás is.
A légellenállás ereje ugyanaz lesz,nem fog csökkenni a felület ha eléteszel egy plexit.Csak tereli a levegőt.Hogy ne téged érjen,és mivel a plexik nagy része kisebb mint te egyszerűen áttereli más tájékra,jellemzően fejre.
A gyári szélcsatornás tervezésű idomos sportmotoroknál elérik hogy zavaró turbulencia nincs,de egy bármi ráekecselt kéttenyérnyi plexi különösen úgy hogy a csupasz motoron lévő egyébb kiálló felület nem változik csak azt éred el hogy a vállad meg a fejed kap több turbulens levegőt,ezért rágatja sok esetben ide-oda a hab tested.
És ha te űrugrást végzel egy 125-össel mert magad elé teszel mondjuk 3 tenyérnyi általában lapos felületet akkor minden tiszteletem.

Ezt a videót kerestem én is. Sokan alábecsülik a légellenállás erejét, de ez jól mutatja a valóságot.
Azért az ásványi olajos kuplung folyadéka inkább olaj mint bármi más, szóval az lehet olaj, a flakonra is az van írva
A DOT fékfokyadék meg inkább más mint olaj azért simán kijár a seggberúgás
Köszi.
Folyamatosan kérik a rendőreik hogy szálljon ki. Gondolom gyanús volt a tag. Az meg nem akar. És egyszer csak eléri a pisztolyát, talán az ajtón volt. A rendőrt eltalálta, érdekes aki hátrébb állt. Legalabbis ugy hallom: I got hit
Bocs hogy szólok de már kezd zavarni kicsit. Olyan hogy kuplung olaj meg fékolaj nem létezik. Az nem olaj. Folyadék. Ugyanúgy mikor villanyszerelő tanuló voltam a gyakorlaton az egyik srác madzagot mondott a vezeték helyett. A mester úgy seggbe rúgta hogy soha többet soha senki ki nem merte ejteni ezt a szót. Csak mikor teregetett a hátsó udvarba otthon.
Ugyanígy amikor katona társam golyót mondott. Hogy az megy az amd-be. 2 hónapig nem ment eltávra.
Tibi UA!
Ezért a bandáért örökre hálás leszek neked

http://youtu.be/mDFBTdToRmw
http://mobil.boon.hu/#!mobilenews/detail/4011212
Hogy bassza meg a rendszer.
Nemhogy plexi, de már egy könyöklő is más dimenzióba helyezi a tekerést. Nem nagy plexi kell, hanem jól megtervezett. Az ember előrehajló teste egy komplett szélcsapda. De nem magyarázok, próbáljátok ki tavasszal vagy ősszel amikor nagy szelek vannak.
Megint elment egy motoros, pár órája tölünk nem messze ütközött egy személyautóval