Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Direkt csinalja.
Csak motorozni nem tud...egyik kanyarban sem tud a sávjában maradni....
Ment itt a nyáron az úton néhány olyan motor, durrogó csattogó hangos, kipufogóval, szerény megállapításom: a tulaja biztos nem volt gépésztechnikus!
Hát elég rikító de amúgy faja a gép a hangja meg brutál ennek a cizelláltnak.
Az egy 1gen oldie style gép.A levelibeka szint atfestenem.
Pogi01 gépe is faja!
Nem akarlak megtéríteni hogy vegyél egyet.
Imádom a hangját!
Igyál valamit baszki.
Kinézetre nem tetszenek a háromhengeresek...Még a korábbi Street Triple R-változat az elment, de ezek az újak teljesen eljapánosodtak kinézetre...
Atültem nem szültem baszki.
Egy szezont lemotoroztam 600f el,simán megszokható,az volt gond mikor szültem a másikra és ugyannal a gazallasnal ki akart szaladni a ménes alolam.
Ezek a nem igazi triumphokban az a jó hogy tudnak tatas fagizosnezegetosen menni stresszmentes én,meg tudnak így is.

http://youtu.be/U-NC5dnB_YE
ja és ez a 90es évek közepe fejlesztés..... és sosem romlik el, csak néha ki kell ganézni
az eleje egy tekerintés kézzel, a hátuljához kell egy csavarhúzó
az előfeszítéshez kell körmös kulcs, de azt nem sűrűn állítja az ember
Menet közben is tudod állítani, vagy mindig meg kell állni, és körmöskulccsal sz@rakodni?
kb olyan a futóműve mint a nyuszimotornak
enyém se hintázik, ha betekerem fullra szinte olyan szar mint egy sportgépnek, de azért annál jobb
ha kitekerem fullra akkor átmegyek úgy egy fekvőrendőrön hogy alig moccan a kormány, igaz ekkor gyors tempóban némileg instabil ha kanyarodni kell
Ha emelkedik az út, a Hornetnek fordulat kell. Minimum 6000, de inkább 8000. Akkor is ha nem sietsz...nem szeretem ezt benn.
Én észre sem vettem
A goocnert letolom 3 ban egybe,megy 30 al is meg 150-el.
2 és inkább stelvio.1 esben a kotvany hondaval mentem a nockalmon.
Ja, ez az, nekem is. Szóval jó motor lenne nekem, ha én nem én lennék :-)
Mindegy, csak nagy legyen
Dehogy nem gyártanak: az DL650-nek hívják. Álmaim motorja lenne, de nekem is túl magas és nehéz....
Nem. De honnét tudod
Ja, kettes hármas, de az folyamatosan. Kanyar előtt vissza kettő, majd a kis egyenesekben, hogy ne ordibáljon jöhet a három, néha négy...ordít alattad a motor egyfolytában...aztán mész 30-120 között....
Azért fogadni mernék, hogy Te sem a dínót vetted észre legelőször a képen....