Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

volt er-5...
amikor a banditra felültem, gsr600 volt, hát az is izgalmasabb volt, mint a bandit. utána vettem x11-et, nem is lehet összehasonlítani....
Ülj fel egy GéeSöccázra! Az olyan, mintha csak az egyik henger menne!
ráültem, lecsavartam a gázt és azt hittem elromlott a motor.... mintha nem csináltam volna semmit.... a nyomatékkirály bandit biztos nagyon megbízható, meg minden, de én eret vágnék rajta, annyira semmilyen motor
Ezer alatt nincs èlet.
Ne csodálkozz, 205 a végsebessége. 160-ig biztos nem megy rosszul.
Mostanában komolyan gondolkodtam azon, hogy az 1000f-et SV 650 származékra cseréljem, de aztán megnéztem egy 0-200 videót, és elment a kedvem
Én Gladiuson tanultam - a motor jó, tényleg nem agresszív, viszont kis sebességnél, visszafordítókban (rutinpálya, nyolcasozás… ) nem létezik nála utálatosabb dög szerintem. Annál még egy csopper is jobban akar kanyarodni....
Elvileg mindenki elalel tőle,egy pár km mentem vele,olyan Astra szintű "semmi sem mozgat" érzés volt.
Ment,dudalt,világított.
Mi bajod a fordulattal? Ne tegyél fel sportkipufogót, és akkor nem üvölt. A fordulatmérőt meg takard le....
Ha nyomaték kell akkor egy 1600-1800as v2
hát az 1200 banditot én kihagynám... egyszer ültem egy újon, hát se nem megy se nem halad
Amúgy egyszerű a képlet valami baromierős sor 4-est kell venni.Mondjuk Bking.

A bandit 1200-1250 sem rossz,de ott meg nem szabad alacsony fordulaton magas fokozaton erőltetni,a blokk birná,a váltót úgy megterheli hogy kéregleválás lesz a vége a fogaskerekeken.
Egy sor3-as Triumph azért minden, csak nem papás. De ha ennyire körül jártuk, akkor meg is van a két befutó, Monster és valami sor3-as Triumph, ezek a legjobb metszetek erre.
Sokat fejlődtek ám azok a motorok, már a Gladiusban is sokkal kezesebb volt..A Suzuki nagyon érti a befecskendező programozást.
Igen. Az már valami...Eddig négyhengereseim voltak. A következő kevesebb lesz. Már csak azt nem tudom, hogy valami sportosabb legyen, mint a Monster, vagy papásabb mint a Triumph...
Pedig de,300-alatt csapkodta 8000 felett már csak hangja van.
Volt van V2,sor3 sor 4 motorom,mind 600-765-ig bezárólag.KB 25-30000 Km-es tapasztalat.
Az SV 650 kezdésre szinte lelőször go dolomitok.
Néha harcoltam vele rendesen a visszafordítókban.
Nem véletlen maradtam a sor3-nál.
Hétvégi (motorozás)
Futóműre és fékre meg nem lehet panasz rajtuk.
Monster széria fiatalabbjai? Könnyű, nyomatékos ördögök.
Nehezek...
Isten ments...max 200 kg, jó fék és jó futómü...a motorral szemben csak egy fontos, legyen nyomatékos, és lehetőleg minél kisebb fordulaton...
Nem gondolom, tudom...A Hornetem sem lehet több 8000-es fordulat alatt. Már pedig felette csak akkor használom, ha nagyon muszáj.
Nagyobbat meg végképp nem akarok, hisz nincs szükségem teljesítményre. Nyomatékra van szükségem, alacsony fordulaton.
És 200kg-nál nehezebb motort sem szeretnék.
Ezért írtuk, liter feletti naked-túra sor4-ek.
Nekem olyan motor nem kell, ahol ö mondja meg hogy mi a jó neki...Alapjárattól középtartományig lehessen használni bárhol
A Suzuki kis 650-es V2-je nem ilyen. 2000-es fordulattól csapkodás nélkül tol szépen. Ha lenne normális futómü és fék az új SV 650-en, azon is elgondolkodnék.