45 év de legalább 70 évnyi szopással áldtak meg az égiek
Szóval igen, teljes mélyponton vagyok így nem tervezek sok mindent
Egy gátőrház és egy korlátlan peca lehetőség lebeg öreg szemeim előtt .
De csak ha meghal a puska mert addig nem menne ez a remete élet
Ha használatból eredő kosz van rajta, az más, de bazki itt álló helyben lesz olyan, mintha kint hagytam volna a sivatagban 1 hónapra. Biztos szereti majd a finom szemű homokot a lánc meg úgy minden.
Már múlt héten megrendeltem rá a mindenálló ponyvát, nagy lakatot, mindent, de a kesztyű, amit vele rendeltem nem volt készleten, ezért az egész motyó csak holnapra érkezik ide, szóval eső után köpönyeg, cseszhetem már.
Nem utcán van, felülről fedett, oldalról nyitott "kocsiszín" szerűség alatt és sajnos máshova nem tudom elrakni, ez van.
A mester alkotott egy jó videót.
MT09.
Fikázás lényege.A blokk öntvény egyben van a henger perselyekkel.És 60e után lehet kidobni.A régiek meg milyen jók,mer ezt kitalálták 10 éve.
Azt az apró tényt kifelejti hogy az összes 600-as CBR-CB-CBF 94-2005-6 környékéig ugyanazzal a blokkal csinálják amiben fixen benne van a persely.Csak fúrni lehet ha kikopik.
Míg a triumphnál lehet perselyt cserélni.
Szóval fikázás élből helyett inkább tájékozódni kéne.
Nekem már volt dolgom vagy 40 éve hasonlóval ! Egy kis forgalmú vidéki úton egy új piros kocka Lada egy éles kanyarban át tért a menetirány szerinti bal oldalra, és frontálisan ütközött a szembejövő Volga-val, és mindkét sofőr meghalt! A rendőr kért meg, hogy segítsek kivenni a halottakat az autóból, és az út szélére fektettük őket, hogy ne ülve merevedjenek meg!
Jövő héten avval mászom meg a Bihar csúcsot
Szóval igen, teljes mélyponton vagyok így nem tervezek sok mindent
Egy gátőrház és egy korlátlan peca lehetőség lebeg öreg szemeim előtt .
De csak ha meghal a puska mert addig nem menne ez a remete élet
Nem utcán van, felülről fedett, oldalról nyitott "kocsiszín" szerűség alatt és sajnos máshova nem tudom elrakni, ez van.
lesz az még merő sár meg hó is
MT09.
Fikázás lényege.A blokk öntvény egyben van a henger perselyekkel.És 60e után lehet kidobni.A régiek meg milyen jók,mer ezt kitalálták 10 éve.
Azt az apró tényt kifelejti hogy az összes 600-as CBR-CB-CBF 94-2005-6 környékéig ugyanazzal a blokkal csinálják amiben fixen benne van a persely.Csak fúrni lehet ha kikopik.
Míg a triumphnál lehet perselyt cserélni.
Szóval fikázás élből helyett inkább tájékozódni kéne.
Na megyek nézem tovább.
Magyarósi féle utazás blog jó drágán.
http://youtu.be/L-a0NYQm0Uw