Akkor egyszer fordulj egyet az Rotax 1000-es blokkos Aprilia-val. Nem igényli a fordulatot, van tűz bennük rendesen. Ráadásul én a leggyengébbet vezetem, 114 lovas. Egy 126 lovas
gömb Tuono, vagy a még erősebb, 140 lovas már-már gonoszan hirtelen adja le az erejét középfordulaton is.
Én kimondottan vágyom egy olyan motorra, amit nem kell agyon forgatni, hogy elvánszorogjon a 2000 m feletti hágókon is. Hiába 102 Le-s a motorm, ha az idegeimre megy, hogy 8000 alatt a robogósoktól is félnem kell :-)
OK, de egyrészt ennek 5900 a legnagyobb teljesítményhez tartozó fordulata!
Ez egy kisautó motorja lehetne, ha takarékos.
Másrészt olyan nincs, hogy minden legyen. Mindig valamit valamiért. Ha valami erős, nyomatékos és nem turbó, akkor az nagy köbcentis.
Ez a legtöbb esetben plusz súly és részterhelésen plusz fogyasztás.
Mindent nem tudhat egyszerre.
Ó, egyszer ülj fel arra a 55 Le-sre. 80 Nm nyomaték és már szinte alapjárattól. (nyomatékcsúcs 3300-on). Szóval kb fél fordulatig pörgetve megy mint az állat...igaz fölötte elfogy (nem jön meg a még több erő, mint ami megszokott a pörgős sor négyeknél), de ez nem zavaró. Ja, és ez egy könnyű, 200 kg-os motor...ezzel a nyomatékkal..lehengerlő. Én erösen gondolkodom rajt, hogy lassan egy ilyesmire kellene váltanom. Gyorsan soha nem megyek, otthon hazavárnak, a stílus tetszik...
Ezt már múltkor sem értettem, hogy miért kell kötelezően 10-12 ezret forognia nálad egy motornak, de talán olyasmi lehet, hogy mint nálam az, hogy nem óhajtok várni a teljesítményre, alacsonyabb fordulaton is legyen kakaó.
OK, de lásd be, ahhoz már komoly fan-nek kell lenni, hogy ezeket megkülönböztesd.
Az egyszeri motorosnak ez mind csak klasszikus sorkettes Triumph.
Egyébként az tény, hogy nagyon szép, és iszonyatosan kéne! - De megvárom amíg lesz belőle olyan, ami elforog tízezerig
Vagy azért, mert eljutnak odáig ezzel a blokkal, vagy azért, mert kap egy 3-400-as kéthengerest. Mindegy.
"A jelenleg futó Thruxton 97 ló és 112Nm mindezt 6700-5000 fordulaton leadja.
KB mint az 1200 as bandit.
Nem 20 lóerő és ha szabad ilyet mondanom a régi 1000f ahoz képest kőhüllő."
Ja megvan honnan vettem. Az olcsóbbak nem ilyen erősek. Most olvasom a Street twint pl.
"55 Hp (40.5kW) @ 5900rpm"
Érted, 55 azaz ÖTVENÖT lóerő! Egy 120 kilós egyhengeres 300-asban megérne egy tyűhát.
Ez biztosan nem eszi meg az 1000F et sem ebédre sem vacsorára...
Most meg felment 5,75-re.
gömb Tuono, vagy a még erősebb, 140 lovas már-már gonoszan hirtelen adja le az erejét középfordulaton is.
Ez egy kisautó motorja lehetne, ha takarékos.
Másrészt olyan nincs, hogy minden legyen. Mindig valamit valamiért. Ha valami erős, nyomatékos és nem turbó, akkor az nagy köbcentis.
Ez a legtöbb esetben plusz súly és részterhelésen plusz fogyasztás.
Mindent nem tudhat egyszerre.
Miben más? A színe, a kormány vagy az ülés? Most ez komoly?
Ez még nem is igazi testreszabás, nemhogy más modell!!!
Igen, legyen nyomaték, de azért legyen teljesítmény IS!
Nem.
Igazából fordítva.
Legyen teljesítmény, de azért legyen nyomaték is.
Az egyszeri motorosnak ez mind csak klasszikus sorkettes Triumph.
Egyébként az tény, hogy nagyon szép, és iszonyatosan kéne! - De megvárom amíg lesz belőle olyan, ami elforog tízezerig
Vagy azért, mert eljutnak odáig ezzel a blokkal, vagy azért, mert kap egy 3-400-as kéthengerest. Mindegy.
http://www.iroszer24.hu/spd/37...
KB mint az 1200 as bandit.
Nem 20 lóerő és ha szabad ilyet mondanom a régi 1000f ahoz képest kőhüllő."
Ja megvan honnan vettem. Az olcsóbbak nem ilyen erősek. Most olvasom a Street twint pl.
"55 Hp (40.5kW) @ 5900rpm"
Érted, 55 azaz ÖTVENÖT lóerő! Egy 120 kilós egyhengeres 300-asban megérne egy tyűhát.
Ez biztosan nem eszi meg az 1000F et sem ebédre sem vacsorára...
Avval a kis gépeddel kicsit nehezebb nyomni
https://www.emag.hu/tuzogepkap...