Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na jó, lépésben nem kell menned sehol a gyakorlatban..a szűk visszafordítós kanyarok azért kicsit ügyes technikával bevehetők 30-40-el. Nekem tetszett maga a V2-es Suzuki blokk. Kár hogy nem gyártanak rendes motort belőle ezzel az erőforrással :-)
Kézcsókom b@szom alássan!
Hatost baszki.
Mennyire nagyok?
Szerpentinen bőven elég egy hármas,néha visszafordították kettes vagy hosszabb egyenes 4 és,lavamundnel kéri a hatóságok is lefelé
Az a hándey difije .
A motorjával csak a "lépésben" haladásnál: alig alapjárat fölött (nyolcasozás, ugye) rángatott, csapkodta a láncot rendesen.
Egyszerűen nehéz, és nem akar fordulni. A bójákat szinte érintve lehetett a nyolcast megcsinálni, ugyanott a GS500-zal egy méterrel a bójákon belül tudtam menni (az első rutin órára GS-t kaptam, csak utána a Gladiust)

A forgalomban viszont már imádtam.
Neeeemmmm.az igaziba nagy csöcsök vannak :-)
Megzavarta a sebesség
Biztos meghúzta a gázkart rajta.
Legalább látod hogy van-e benne olaj... amíg csepeg van
Igaz...akkor mondjuk úgy, hogy vannak kevésbé szarok is :-)
Az R 1200 R is jó, még a telelever változatban, de az meg drága...
nem hintaló az...
Az igazi triumphok alá tálcát kell tenni megállás után.
Na de nem a motorjával volt bajod gondolom...
Menj egyszer így magas fordulaton egy ilyen kis 600-assal. Tök ideges, hevesek a terhelésváltási reakciók, meg állandóan váltogatsz. Egy 600 km-es kanyarvadászatba belefáradsz...gyári kipufogóm van, nem a hangereje zavar...ja, és sokat is fogyaszt ilyen üzemmódban.
Az SV650-re átülve a 81-es bölcsővázas CB-ről csak annyi változást érzékeltem, hogy ez nem bírja a fordulatot, és szar hangja van, mert kihagy a 3. és 4. henger
A futómű kb. ugyan ott volt. Egy újabb motornak atom stabil ezekhez képest.
Persze olcsó első motornak jó az SV, még valamennyire sportos is. Nem véletlenül vették mint a cukrot 0%-os hitelre 1.6milláért, de ha lehet válogatni akkor van jobb választás is.
A sor 3 Triumph nekem nem az igazi, a Twinek az igazi Triumphok.
Nem hintázott a futómű? Vagy mi volt a baja?
melyiknek nem?
az összes utcai motor futóműve szar még annak is amit 10 év múlva kezdenek fejeszteni
én egyszer mentem sportgéppel, olyan szar volt hogy azóta is elkap a sírás ha erősebben rágondolok
Nem csak az a baja, a futómű is elég buta.
Ha bájert vennék akkor az R1200R jöhetne szóba de akkor inkább az 1100 evo vagy 1200 monster.
Tedd vissza a gyertyapipát.