Na jó, lépésben nem kell menned sehol a gyakorlatban..a szűk visszafordítós kanyarok azért kicsit ügyes technikával bevehetők 30-40-el. Nekem tetszett maga a V2-es Suzuki blokk. Kár hogy nem gyártanak rendes motort belőle ezzel az erőforrással :-)
A motorjával csak a "lépésben" haladásnál: alig alapjárat fölött (nyolcasozás, ugye) rángatott, csapkodta a láncot rendesen.
Egyszerűen nehéz, és nem akar fordulni. A bójákat szinte érintve lehetett a nyolcast megcsinálni, ugyanott a GS500-zal egy méterrel a bójákon belül tudtam menni (az első rutin órára GS-t kaptam, csak utána a Gladiust)
Menj egyszer így magas fordulaton egy ilyen kis 600-assal. Tök ideges, hevesek a terhelésváltási reakciók, meg állandóan váltogatsz. Egy 600 km-es kanyarvadászatba belefáradsz...gyári kipufogóm van, nem a hangereje zavar...ja, és sokat is fogyaszt ilyen üzemmódban.
Az SV650-re átülve a 81-es bölcsővázas CB-ről csak annyi változást érzékeltem, hogy ez nem bírja a fordulatot, és szar hangja van, mert kihagy a 3. és 4. henger
A futómű kb. ugyan ott volt. Egy újabb motornak atom stabil ezekhez képest.
Persze olcsó első motornak jó az SV, még valamennyire sportos is. Nem véletlenül vették mint a cukrot 0%-os hitelre 1.6milláért, de ha lehet válogatni akkor van jobb választás is.
Egyszerűen nehéz, és nem akar fordulni. A bójákat szinte érintve lehetett a nyolcast megcsinálni, ugyanott a GS500-zal egy méterrel a bójákon belül tudtam menni (az első rutin órára GS-t kaptam, csak utána a Gladiust)
A forgalomban viszont már imádtam.
A futómű kb. ugyan ott volt. Egy újabb motornak atom stabil ezekhez képest.
Persze olcsó első motornak jó az SV, még valamennyire sportos is. Nem véletlenül vették mint a cukrot 0%-os hitelre 1.6milláért, de ha lehet válogatni akkor van jobb választás is.
az összes utcai motor futóműve szar még annak is amit 10 év múlva kezdenek fejeszteni