Annyira nem vészes, nem csillagászati a lóerő, csak 114 pajkos póni, mondjuk azokat hirtelen le is adja. A vétel előtt kb. 35 km-t motoroztam vele, nagyon szépen, finoman vezethető, annyi, hogy előzéskor 2-3-ban egy pici dőléssel is aprókat bemoccan a hátsó kerék, el szeretne kaparni, 1-2-ben meg a motorfék ha rádobom a kuplungot megállítja a hátsó kereket. Ezen kívül egy igazi kezesbárány, sokkal jobban fekszi az utat, mint a "csak" 750-900-as motorok közül néhány, amit vezettem.
Könnyebb, nagyobb, erősebb, mint a 750-900-as részleg, nekem a hosszú végtagjaimhoz nagyon passzol, elférek rajta.
Ahogy nézegetem kicsivel olcsóbb mint nálunk...a helyi boltok is ott veszik szerintem.
Ami meg olcsó, az szar.
Én a Shox-nál szoptam be. Egész jó árú ruhát vettem, de már lehalt az összes cipzár.
Ne próbálgasd meg ne expozz. Ülj be a maffiakocsidba és menj ki bécsbe a lajosba. Kibaszott nagy valasztek, szinte az osszes normalis marka ott van, egy helyen raktarrol minden.
Hibátlan. Igaz nem járok tartósan 200felett de 2-3km rendszeres. Cobrra nemo2. Igen, többet dob fel a motorra belőle mint a sprayből de nem sokkal, ezt viszont a mosó leszedni 90%-ban míg a sprayt nem. Sőt az olajzóval mindig dzsuva mentes a lánc, ellenben a sprayvel mindig tele van poros ragaccsal.
Nem, annak karcos volt az oldala, mert letördelve a gyári tükrei, km órája nem megy, nekem túl gyanús volt, így egy másikat hoztam el, olcsóbban, sokkal szebb állapotban. Új aksival, új gumikkal, új lánc szettel és új fékbetétekkel, a fényezése karcmentes szinte. Km több van benne, sokkal reálisabb is, de hidegen is füstmentes a motorja.
Könnyebb, nagyobb, erősebb, mint a 750-900-as részleg, nekem a hosszú végtagjaimhoz nagyon passzol, elférek rajta.