Kolléganőmnek volt kettő is (A-S), férjének valami nallámpás sedan szintén csillagos. Szoptak vele mint torkosborz mikor eladták három napos bulit tartottak tűzijátékkal. Azt vett egy vityarát természetesen azt is automatát. Tökéletesen elégedett vele. Az A-s merga dettó az A2ő ódival erről is van történet... de minek is...
Az urasabb kordély..az A 150 jópofa,elegantos kis szekér..monnyuk már két jelentkező van rá ha asszonkámnak télleg nem köll,szeretik a népek a kis mercit én meg szervizelni szeretem
Miért ne legyen 10-12bar? Utana nyomasszabalyzoval oda allitod aova akarod... ritkabban kapcsol be a kompresszor, igaz hogy akkor tovább megy. A mienk 100literes és 12,5bart tud de visszavettük 10-re, felette már nem nagyon sokat dolgozott.
Amúgy az a gond hogy nekem nincs nyomás kapcsoló aztán ha bedugom megy ha kihúzom nem...
Szóval ha felnyomja 10 bárra akkor egy csomó ideig van levegő a nyomás csökkentő úgy is annyit ad amennyi akarok
Anno a ganzair-ben megkérdeztem mennyi egy ilyen nyomás kapcsoló aztán több lett volna mint az égész komplett kompresszor
Mi a fenének 10BAR? Rakétát akarsz indítani?
Nekem 2.2kW-os 230as motor van rajta, de gondolkodok hogy át kéne kötni 3 fázisra akkor jóval erősebb lenne, viszont csak léghűtéses a kompresszor és így is izzik a hengerfej, bár egy jobb ventillátorral lehet ez a gond is megoldható lenne.
Teljes vezérlés felrakva, hidrotőkék újak, vizpumpa új, önindító felújít, majd vissza a futómű a motorral, lehúz és már csak pár apróság monnyuk a párom kitanálta hogy mégse kell neki az autó tök jó hogy egy valag pézt meg munkát beletoltam
Ha látsz működő ilyen szomoruszart az jöhet gombokert.Piros vagy kék.