Nem Bmw, vasárnap este feltolom majd a képeket a hétvégi motorozás után. Megint egy ritkaságba sikerült bele szeretnem, szerintem páran nem is ismerik itt.
Na kösszentyű mindenkinek, lassan meglesznek az alapok, spray, ponyva, lakat. Innentől már csak a gumikban és a ruházatban kell eligazodnom valahogy.
Vadi új Michelin PilotRoad4-es gumikkal adták a motort, szerintem az pár szezonra bőven megteszi.
A sisakom iszonyat szélzajos, arra füldugó lesz a megoldás, de kell még komolyabb kabát, nadrág, csizma és minden álló kesztyű, mert a 1,5 méteres karjaim végén az ujjak nagyon fázósak.
Ezeket valami téli expo-n felpróbálgatással fogom kiválasztani, rendelni nem merem.
Na de komolyabban, én 80W90-es hajtómű olajjal kenem. Ez nekem a gyári ajánlás.
Felrakom állványra, kis ecset (még Levi poénkodott vele, de igazából tök jó ötlet volt) meg egy fél deci olaj és szépen átkenem. Ezzel a kosz is lejön róla.
A spray-ket utálom, csak akkor használom ha nincs jobb, mert nehéz levakarni és összeszedi a szennyeződést.
Ami eddig jó volt, az pedig pont úgy viselkedett mint a hajtómű olaj, az meg mégiscsak olcsóbb
Legjobb felrakni egy láncolajozót, de én is lusta voltam még erre.
NEKEM SE VÁLT BE. tÖBBET KENTE A FELNIT MINT A LÁNCOT!
Egyszer vettem WD40 lánckenősprayt a kútról, mert otthon hagytam a láncspraymet hosszabb útra indultunk és kellett, Na olyat se vegyetek!
Amúgy felénk LFS-nek mondják (lófasz a seggedbe) ezért nem állt össze a kép.
Elektro tanárom is mindig ezt mondta nekünk, amikor nem tudtuk megjegyezni, hogy induktivitáson milyenek a fázis viszonyok: "LFS fiam LFS!!! Az L a tekercs jelölése, F a feszültség, S a siet" Mindenki tudta ez után.
A Repsol láncspray a legsz*rabb az összes között: anno a Givi dobozomhoz, konzolomhoz adtak kettőt ajándékba. 100 km alatt eltűnik a láncról, és az égvilágon mindent összeb@sz.... A második flakont a nejem biciklijére fújkáltam el.
Lánc spray-ből mi a fontosabb, hogy jó drága és márkás legyen, vagy lehet középkategóriás, csak fújjam sűrűn? A szoci gépeim láncát sima renolit zsírral kentem, azoknak bőven megfelelt.
Látszani nem látszik belőle semmi ha jól csinálod, és egy macerával kevesebb.
Vadi új Michelin PilotRoad4-es gumikkal adták a motort, szerintem az pár szezonra bőven megteszi.
A sisakom iszonyat szélzajos, arra füldugó lesz a megoldás, de kell még komolyabb kabát, nadrág, csizma és minden álló kesztyű, mert a 1,5 méteres karjaim végén az ujjak nagyon fázósak.
Ezeket valami téli expo-n felpróbálgatással fogom kiválasztani, rendelni nem merem.
Lánckenés durva téma itt szerintem ne erőltesd
Na de komolyabban, én 80W90-es hajtómű olajjal kenem. Ez nekem a gyári ajánlás.
Felrakom állványra, kis ecset (még Levi poénkodott vele, de igazából tök jó ötlet volt) meg egy fél deci olaj és szépen átkenem. Ezzel a kosz is lejön róla.
A spray-ket utálom, csak akkor használom ha nincs jobb, mert nehéz levakarni és összeszedi a szennyeződést.
Ami eddig jó volt, az pedig pont úgy viselkedett mint a hajtómű olaj, az meg mégiscsak olcsóbb
Legjobb felrakni egy láncolajozót, de én is lusta voltam még erre.
https://www.lidl-flyer.com/fb0...
Egyszer vettem WD40 lánckenősprayt a kútról, mert otthon hagytam a láncspraymet hosszabb útra indultunk és kellett, Na olyat se vegyetek!
Elektro tanárom is mindig ezt mondta nekünk, amikor nem tudtuk megjegyezni, hogy induktivitáson milyenek a fázis viszonyok: "LFS fiam LFS!!! Az L a tekercs jelölése, F a feszültség, S a siet" Mindenki tudta ez után.