Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nézz rá az adatlapjára, és megtudod hogy mit vett!
Francokat, ez nagy részben olasz, egy pici osztrák beütéssel.
Csak azt ne mond hogy angol motor, mert abból már túl sok van itt
Nem Bmw, vasárnap este feltolom majd a képeket a hétvégi motorozás után. Megint egy ritkaságba sikerült bele szeretnem, szerintem páran nem is ismerik itt.
Takarítani jól lehet vele a láncot :) csak kicsit drága. Majd INI mondja mivel lehet olcsón helyettesíteni
Szerintem egy kardános gépen lenne bizar a láncolajzó, nem a tieden
Látszani nem látszik belőle semmi ha jól csinálod, és egy macerával kevesebb.
Na kösszentyű mindenkinek, lassan meglesznek az alapok, spray, ponyva, lakat. Innentől már csak a gumikban és a ruházatban kell eligazodnom valahogy.

Vadi új Michelin PilotRoad4-es gumikkal adták a motort, szerintem az pár szezonra bőven megteszi.
A sisakom iszonyat szélzajos, arra füldugó lesz a megoldás, de kell még komolyabb kabát, nadrág, csizma és minden álló kesztyű, mert a 1,5 méteres karjaim végén az ujjak nagyon fázósak.
Ezeket valami téli expo-n felpróbálgatással fogom kiválasztani, rendelni nem merem.
Nem kell ezen aggódni. Minimális olaj kell a láncnak és elég tág határok között nincs gond vele, szóval egyszer beállítod és el is felejtheted.
Szóval azt már tudjuk hogy nem BMW

Lánckenés durva téma itt szerintem ne erőltesd

Na de komolyabban, én 80W90-es hajtómű olajjal kenem. Ez nekem a gyári ajánlás.
Felrakom állványra, kis ecset (még Levi poénkodott vele, de igazából tök jó ötlet volt) meg egy fél deci olaj és szépen átkenem. Ezzel a kosz is lejön róla.

A spray-ket utálom, csak akkor használom ha nincs jobb, mert nehéz levakarni és összeszedi a szennyeződést.
Ami eddig jó volt, az pedig pont úgy viselkedett mint a hajtómű olaj, az meg mégiscsak olcsóbb

Legjobb felrakni egy láncolajozót, de én is lusta voltam még erre.
Ha valakit esetleg érdekel: holnaptól automata akkutöltő, motortakaró ponyva és defekt-spray akciós a Lidl-ben:
https://www.lidl-flyer.com/fb0...
NEKEM SE VÁLT BE. tÖBBET KENTE A FELNIT MINT A LÁNCOT!
Egyszer vettem WD40 lánckenősprayt a kútról, mert otthon hagytam a láncspraymet hosszabb útra indultunk és kellett, Na olyat se vegyetek!
Amúgy felénk LFS-nek mondják (lófasz a seggedbe) ezért nem állt össze a kép.
Elektro tanárom is mindig ezt mondta nekünk, amikor nem tudtuk megjegyezni, hogy induktivitáson milyenek a fázis viszonyok: "LFS fiam LFS!!! Az L a tekercs jelölése, F a feszültség, S a siet" Mindenki tudta ez után.
inkább fújkálom kicsit,,, ha meg kuka a lánc cserélem. Túra gépre oké, az enyémen bizarr lenne.
A Repsol láncspray a legsz*rabb az összes között: anno a Givi dobozomhoz, konzolomhoz adtak kettőt ajándékba. 100 km alatt eltűnik a láncról, és az égvilágon mindent összeb@sz.... A második flakont a nejem biciklijére fújkáltam el.
Fogja kenni rendesen meg ha valami tákolt vacak is !
Aha, akkor mindent értek
Tényleg ilyen jó lehet ez a spray? Majd kiderül, még a Repsol-nál is olcsóbb.
Jaja olyan 2 kiló fölött is kenje meg nekem az a láncolajzó rendesen!
Lófaszt! Csinálj lánc-olajzót. 3-4 flakon spray árából és a problémát elfelejtheted. 1 liter olajjal évekig kenheted a láncodat.
Ha találsz még valahol MOL-osat, azzal nem lősz mellé: olcsó és nagyon jó. Sajnos állítólag nem gyártják már, csak a maradék készletek vannak belőle.
Lánc spray-ből mi a fontosabb, hogy jó drága és márkás legyen, vagy lehet középkategóriás, csak fújjam sűrűn? A szoci gépeim láncát sima renolit zsírral kentem, azoknak bőven megfelelt.
Locsifecsipályások, fiatal vagy még itt...
Attól függ! Neked sem hagytam hogy bekapd! Ezt ki kell érdemelni!