Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Örülnél te ilyen izmos szálkás testnek!
Schölkpass most is olyan. Erre az évre letudva a salakpélya.
Van egy ismerősöm aki az f800gs-el olyan 120-140 tempókkal ment a murvan. Utolérhetetlen.
De olyan fos utakon is hogy én ott ilyen 70-80-al merek csak menni
Ja és egy csomó ideje nyugdíjas
szintén nincs rá igény
mondjuk ausztriában kétszer sikerült kanyarból murvára érkezni, (egyik a sölkpasson a másik egy alsóbbrendű úton, a tavalyi óriási vihar után még nem sikerült a teljes helyreállítás) az elektronika megdolgozott rendesen
Én biztosan nem, kivéve a szükségszerü rövid szakszokat, de nem is akarok.
És nem is szeretnék.
Sanszos hogy egyikőtök sem motorozott még murván...
Én meg a murva.............
Aha
Na jó, de nem böven 100 felett
Ott azért nem olyan mosolytfakasztó, ráadásul iven haladva
már látom is, ahogy a murván kapaszkodik fel a kanyarba döntve 130-al
Pont most voltam arra.
Murván kellene edzened, ott ezek a 20-30 centis kilengések teljesen természetesek
Amikor már 3-4 métert halad a motor 2 nyomon akkor már kezdődhet az izgulás hogy mi lesz a vége ennek
Láttam többször építéskor hogy a kopóréteg alá egy gép erít folyékony feket szurokszerű cuccot és úgy jön rá a 20 centis forró aszfalt.
Megmondom őszintén ha ilyen tizméterenként 20 db méteres félcentis kanyargós kígyót kéne egyenként lekövetve felvágnom akkor inkább az ereimet vágnám fel.
És kurvasok helyen ennyi van.
Engem a judenburg-köflach úton az erdőben tett allrébb ilyen vagy 30 centit,szerencsére a hátsót.
de így is bef...tam.
A repedéseket végigvágják, kiöntik szurokkal majd valami fehér port szórnak rá, nem kavicsot mint nálunk. Párszor végignéztem ahogy csinálják, de Lavamündnél kegyetlensok csík van összevissza, ott lehet feljön valami szurok bar nem hinném hohy szurok az alapban.
Elvileg azok nem kiöntések hanem az alaprészben a szigetelő jön fel nagy melegben.
Vagy valami ilyesmit mondtak nekem.
majdnem megmutattam a múltkor én is ausztriában... ott is dívik a repedések kiöntése szurokkal. két személlyel, csomagokkal jobbos kanyarban az első kerék egy 20-30cm csúszott, jobb lábbal rúgtam vissza, mint a szuperlotyósok...
Főleg a gixxeresek.
Persze mert ilyen alkatod van mint a kepen...
na ugye.... többen kanyarodnak így itt
Nekem? A könyököm leteszem minden kanyarban
2cm majre ?
Plusz másképp is érzed a sebességet, egy csupaszon a 100 is intenzív, egy idomoson mintha sétálnál.
így is lehet