Érdekes ez a "kezdő" motor téma... Nagyon sokan vesznek minimum 600 de inkább 1000-es sportgépet zéró tapasztalattal, nehogymár véletlenül kezdőnek nézzék már, aztán 120 lóerő alatt csak harmatos buzimotor, meg ilyesmik...aztán ha eszesebb az illető akkor csak finoman járkál vele, hogy még a 125-ös gépekkel is lealázzák mondjuk a Bükkben, rosszabb esetben meg egyéletemegyhalálom húzza neki rémült arrcal aztán jön a csatt... Tudok erre is arra is pár példát...
Az enyémet MINDEN 300km-es túra után feszíteni kellett, 12k km után már nem volt hová.....
A nem sokkal drágább DID láncomban is 12k km van, és még EGYETLEN EGYSZER SEM kellett feszíteni rajta. Miről beszélünk akkor?
Szép a géped druszám! Zoli SV-je se volt kutya. Rk láncot 300 km után állítottam (ezt írta a leírása is) egy pöttyöt azt több mint 5ezer óta nem kellett remélem még a dupláját elfut mire kicsit lóg (nem a zacsi).
Az enyém is beszámított motor volt a pécsi Suzuki márkakereskedésben, a HaHu-n az akkori második legdrágább GS500. 50k azonnali javítani valót találtam rajta (gyári Yuasa akku kuka, hátsó féktárcsa betétekkel kuka), ezt le is bírtam belőle alkudni, 500-ért lett az enyém. Szinte vadiúj láncszettel (sajnos ótvar Regina - élt 12k km-t), nullkilométeres Michelin Pilot Street Radial gumikkal (éltek 21k km-t, most cseréltem újakra őket) és vezetett szervizkönyvvel. Ehun-e:
nekem mindegy ki mivel hogyan motorozik, amíg az én épségemet nem veszélyezteti, mert ne madja ki a kanyar akinek ez nem jó, vegyen mást, ami tetszik neki... részemről minden motor jó, csak nem mindegyiket venném meg...
A nem sokkal drágább DID láncomban is 12k km van, és még EGYETLEN EGYSZER SEM kellett feszíteni rajta. Miről beszélünk akkor?
Mondtak jó lesz az kezdésre.
És tényleg jó volt.