Oda meg vissza van az idomos sport motorokért, de ha túra-sport lesz, az is megfelel, idomos és sportos, tetszeni fog neki. :)
Mivel éves szinten pici lesz a futott km, igazi hobbi motor lesz csak, így még egy jó állapotban megmaradt régi 250-es, sor4-es, karbis kis méregzsák is szóba jöhet, azok talán a leg felhasználó barátabbak.
10 ezer alatt is komoly hang, de kb. semmi veszélyes teljesítmény, hümmög meg visít, de nem kapar ki.
Amúgy igen, én is pont ezen vagyok, hogy egy 8-10 ezer alatt erőtlen kis sor4-re beszéljem rá, ott kb. büntetlenül lehet húzni a gázt, semmi nem történik, csak hümmög picit.
ez sok mindentől függ, nem ismerem a személyiségét, paramétereit a kedvesednek.... kormányzás miatt a zizi kicsit nehéz kezdőmotornak, általában 2.-nak ajánlottabb inkább, de nem vészes :)
Mindennel lehet esni kelni
Full kezdőnek is lehet adni egy Busát, ha eszénél van akkor túl jut az első sarkon
És igen kezdésnek egy döglött sor4 80-120le között amúgy is kevés
A dugóban amugy is 8ezernél kapcsoljuk a másodikat
Hoppá, macsek, képzeld asszony is motorozni akar, z750, meg ilyen agyament gépek tetszenek neki, de azokról inkább lebeszéltem. Zzr-400 milyen lenne egy teljesen kezdőnek szerinted? Legyen inkább a 250-es?
Azért kérdezem, mert a Kawasaki-k jönnek be neki a legjobban.
Mondtam is az oktatónak, hogy ne aggódjon, eddig sem voltak jobb állapotú motorjaim, otthonosan éreztem magam rajta, fél-kuplunggal, 1500-ös rángatós fordulaton úgy írtam a 8-asokat, mint a szél, ennyitől nem fogok beszarni.
Az, hogy szlalomban összeül, intenzív fékezésre meg kopog az eleje, az sem érdekel, szinte új a gumi rajta, tapad az amennyit kell. A végén már azzal játszottam, hogy a rutin pálya végi visszafordítóhoz 3.-ból 1-be, rádobtam a kuplungot, had hörögjön, szépen mászott is a hátulja, jó játék egy könnyű 600-as.
Mondjuk bal kanyarban felpörög 3-4 ezerre, feszül a bovden.
dehogy, nincs is, majd jövőre, most ,meg már úgyis jön a tél, tegnap összeírtam mi az új, de még nem teljes a lista, többit már nem is követem :D
- új vezetékei vannak sok helyen
- új kapcsolók, csatlakozók
- új fejidom
- új fényszoró
- új indexek
- új fejbetétidom
- új kerékjárati ív idom
- új dekli
- új tápszivattyú
- új benzincsövek
- másik felni szet IS ( téli-nyári)!
-új légszűrőház
-új tükör
-új gyertyák
-új gyertyapipák
-új főfékmunkahenger
- fék full felújítás (minden IS)
-új féktárcsák
Innen szép nyerni
Feleségemet amikor tanítottam vezetni egy lepukkant 120-as Skodával amin nem volt rendes alapjárat, és kidobálta 1-esből a váltót, szóval egyszerre kellett 3 pedált nyomni, és kézzel tartani a váltót. Na ezzel megcsináltattam vele az összes rutin feledatot. Ő volt az egyetlen aki hibapont nélkül vizsgázott egy rendes kocsival, és a csapat jó részét meg is húzták.
Mivel éves szinten pici lesz a futott km, igazi hobbi motor lesz csak, így még egy jó állapotban megmaradt régi 250-es, sor4-es, karbis kis méregzsák is szóba jöhet, azok talán a leg felhasználó barátabbak.
10 ezer alatt is komoly hang, de kb. semmi veszélyes teljesítmény, hümmög meg visít, de nem kapar ki.
Full kezdőnek is lehet adni egy Busát, ha eszénél van akkor túl jut az első sarkon
És igen kezdésnek egy döglött sor4 80-120le között amúgy is kevés
A dugóban amugy is 8ezernél kapcsoljuk a másodikat
Bármilyen s4 600 körüli jó lesz,amilyen döglöttek alul ha nem húzza nincs gebasz,
Azért kérdezem, mert a Kawasaki-k jönnek be neki a legjobban.
mitas????!!! Miről beszélsz Te, mitas gumi, úristen.... igen, a festett Zümire megy mindig, és k73-mam van , téli.
Az, hogy szlalomban összeül, intenzív fékezésre meg kopog az eleje, az sem érdekel, szinte új a gumi rajta, tapad az amennyit kell. A végén már azzal játszottam, hogy a rutin pálya végi visszafordítóhoz 3.-ból 1-be, rádobtam a kuplungot, had hörögjön, szépen mászott is a hátulja, jó játék egy könnyű 600-as.
Mondjuk bal kanyarban felpörög 3-4 ezerre, feszül a bovden.
Amit régen posztoltál Mitas gumi, azt még festetted is a felíratót... én azt hittem az a zümire megy
- új vezetékei vannak sok helyen
- új kapcsolók, csatlakozók
- új fejidom
- új fényszoró
- új indexek
- új fejbetétidom
- új kerékjárati ív idom
- új dekli
- új tápszivattyú
- új benzincsövek
- másik felni szet IS ( téli-nyári)!
-új légszűrőház
-új tükör
-új gyertyák
-új gyertyapipák
-új főfékmunkahenger
- fék full felújítás (minden IS)
-új féktárcsák
Feleségemet amikor tanítottam vezetni egy lepukkant 120-as Skodával amin nem volt rendes alapjárat, és kidobálta 1-esből a váltót, szóval egyszerre kellett 3 pedált nyomni, és kézzel tartani a váltót. Na ezzel megcsináltattam vele az összes rutin feledatot. Ő volt az egyetlen aki hibapont nélkül vizsgázott egy rendes kocsival, és a csapat jó részét meg is húzták.