Nagyon könnyű vele bólyákat kerülgetni, soha nincs semmilyen váratlan reakciója. Egyetlen hátrányaként én azt érzem, hogy óra sz. 140 fölött (GPS: 122-123) hajlamos instabillá válni oldalszélben, de az sem vészes - egyszerűen "lebeszél" az ennél gyorsabb haladásról.
Akkor ez az idomos GS 500 F szimpatikus lehet. Bár én csak valami 125-ös power szelepest adnék neki, érezze picit a súlyt és a rúgó erőt, de azok nem túl veszélyesek és könnyűek is.
Ugrik, és hamar el is fogy a nyomaték, ahol a S4-nek jön a hátba rúgás.
Mivel a normális közlekedési dinamikánál érzi magát legjobban ez a motor, ezért a normális tempót jutalmazza.
Eléggé jól bevált általános tapasztalat hogy a GS500 és klónjai nagyon kellemes és ésszerű kezdőmotorok.
Első 2 évben bőséggel elég lesz. Aztán 2 év múlva ha kevésnek érzi, tudja mit akar ténylegesen, nem csak a kinézet alapján választ motortó, és már rutin is van, akkor legfeljebb lecseréli.
Ne felejtsd el hogy csak sárga&fekete
De a H2SX az nem is olyan félelmetes
Az nagyon tetszett
De pénz hiányában max egy ezres csupasz K5 játszik maaajd ecööö
Mennyire szelíd a blokkja? Sok ilyet vezettem és szerintem egy 250-es vagy 400-as sor4 a nyomaték szegénység miatt kevésbé veszélyes egy kezdőnek, mint egy morgós, nyomatékos 500-as sor2, ami azért egész jól ugrik a nyomaték miatt.
Az idomos GS500F nem játszik? Az kényelmes is, ráadásul végtelenül jóindulatú. Ha nem egy "szétvert" példányt szerzel belőle, akkor a fenntartása is nagyon kis költséggel jár.
"ha nem húzza" naja, de ezt egy kezdő nem tudja mennyire nem szabad húzni, márpedig ha megindulnak akkor mennek.
Nem véletlenül a 2 hengeresek a kedvelt kezdőmotorok, mert az ár mellett nagyon jóindulatúak.
A régi 750-esekben pedig nyomaték is van, meg súly is. Nem női motorok.
s4 600 akkor reális ha túlélte az első 2 évet
Csak a hangja, így értem. Pont a nyomaték szegénysége miatt remek lenne asszonynak, könnyű, tiszta száguldás érzés, de valójában teljesen kezelhető kis vackok.
Mivel a normális közlekedési dinamikánál érzi magát legjobban ez a motor, ezért a normális tempót jutalmazza.
Eléggé jól bevált általános tapasztalat hogy a GS500 és klónjai nagyon kellemes és ésszerű kezdőmotorok.
Első 2 évben bőséggel elég lesz. Aztán 2 év múlva ha kevésnek érzi, tudja mit akar ténylegesen, nem csak a kinézet alapján választ motortó, és már rutin is van, akkor legfeljebb lecseréli.
De utasként 1x és utoljára mentem
Ne felejtsd el hogy csak sárga&fekete
De a H2SX az nem is olyan félelmetes
Az nagyon tetszett
De pénz hiányában max egy ezres csupasz K5 játszik maaajd ecööö
Nem véletlenül a 2 hengeresek a kedvelt kezdőmotorok, mert az ár mellett nagyon jóindulatúak.
A régi 750-esekben pedig nyomaték is van, meg súly is. Nem női motorok.
s4 600 akkor reális ha túlélte az első 2 évet
kezdő motornak amúgy a k5 ezer megfelel, ha nem az oldalán fexik