Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azok mind belpiacosok, jellemzően nagyon öregek, széthajtottak és horror összegeket képes felemészteni a fenntartásuk.
Nagyon könnyű vele bólyákat kerülgetni, soha nincs semmilyen váratlan reakciója. Egyetlen hátrányaként én azt érzem, hogy óra sz. 140 fölött (GPS: 122-123) hajlamos instabillá válni oldalszélben, de az sem vészes - egyszerűen "lebeszél" az ennél gyorsabb haladásról.
Egy 250-400-as s4-en íratnék valami programot ismerőssel, hogy 8000-nél leszabályozzon, 3000-8000 között használva mindenre elég lesz neki.
Az ER5 és a CB500 egy picit vadabb mint a GS500, és azokra nem elég az A2 jogsi sem.
Akkor ez az idomos GS 500 F szimpatikus lehet. Bár én csak valami 125-ös power szelepest adnék neki, érezze picit a súlyt és a rúgó erőt, de azok nem túl veszélyesek és könnyűek is.
Ugrik, és hamar el is fogy a nyomaték, ahol a S4-nek jön a hátba rúgás.
Mivel a normális közlekedési dinamikánál érzi magát legjobban ez a motor, ezért a normális tempót jutalmazza.
Eléggé jól bevált általános tapasztalat hogy a GS500 és klónjai nagyon kellemes és ésszerű kezdőmotorok.
Első 2 évben bőséggel elég lesz. Aztán 2 év múlva ha kevésnek érzi, tudja mit akar ténylegesen, nem csak a kinézet alapján választ motortó, és már rutin is van, akkor legfeljebb lecseréli.
Itthon vagyok! Jó volt Misano!
Van még olyan, csak már nem emlékszik
Köszi!
Olyan van most is
ER-5 / GS500 / CB500, stb. - én ezekből választanék.
Ez igaz lehet, de ö vigyáz rá
Ültem már rajta
De utasként 1x és utoljára mentem

Ne felejtsd el hogy csak sárga&fekete
De a H2SX az nem is olyan félelmetes
Az nagyon tetszett
De pénz hiányában max egy ezres csupasz K5 játszik maaajd ecööö
Tudom, csak mellékágként gondoltam rá, kb. lehetetlen küldetés. :)
Mennyire szelíd a blokkja? Sok ilyet vezettem és szerintem egy 250-es vagy 400-as sor4 a nyomaték szegénység miatt kevésbé veszélyes egy kezdőnek, mint egy morgós, nyomatékos 500-as sor2, ami azért egész jól ugrik a nyomaték miatt.
"egy jó állapotban megmaradt régi 250-es, sor4-es" - ez tuti jó lesz, az igazi szopóroller.
Hát igen: az egó meg az IQ általában fordítottan arányos.
bár lehet, hogy a kezdők tudnak vele menni, a profik meg fektetik
Az idomos GS500F nem játszik? Az kényelmes is, ráadásul végtelenül jóindulatú. Ha nem egy "szétvert" példányt szerzel belőle, akkor a fenntartása is nagyon kis költséggel jár.
asszem... egyet tudok, az motorskilleré....
"ha nem húzza" naja, de ezt egy kezdő nem tudja mennyire nem szabad húzni, márpedig ha megindulnak akkor mennek.
Nem véletlenül a 2 hengeresek a kedvelt kezdőmotorok, mert az ár mellett nagyon jóindulatúak.
A régi 750-esekben pedig nyomaték is van, meg súly is. Nem női motorok.
s4 600 akkor reális ha túlélte az első 2 évet
Van olyan is?
jó lesz a 250-es zizi kezdésnek.
nemigen vezettél még busát
kezdő motornak amúgy a k5 ezer megfelel, ha nem az oldalán fexik
Csak a hangja, így értem. Pont a nyomaték szegénysége miatt remek lenne asszonynak, könnyű, tiszta száguldás érzés, de valójában teljesen kezelhető kis vackok.