Mivel nem esett, ezért úgy határoztam ,motorral megyek! Bár az út felszáradt , de a hülye szél miatt akkorákat lökött amikor oldalról kapott el , hogy nagyon kellett kapaszkodnom. Még nem az a kimondott motorozós idő, bár tegnap remek volt! A maival össze nem hasonlítható!
Fektarcsa, betet, fekcso, fofekhenger, lengokar, lanckerek, stb. Sot, meg lehet az olajat is lecsereltetem. De ha csak tarcsa betet csere lenne akkor is elvinnem, mert nem csinaltam meg magamnak, nem fogom most elkezdeni. Problem?
Mivel szemüveges vagyok (és nagyon sokszor állok meg fotózni / cigizni / pisilni, stb.), így nagyon vágytam egy nyitható sisakra, ráadásul ez még éppen megfizethető, és alapárban pinlockos is. A Kappa ilyen időben rohadtul párásodik, nyitva kell tartani résnyire a plexit, szóval az sem jó... (másképp sz*r).
Ja, a 2 héttel ezelőtti közel 200km-es kanyaron volt rajtam először a Duke, és nagyon szenvedtem tőle: próbáltam felállni a lábtartón, behajolni a plexi mögé, és bár változott a hang, de minden esetben rettenetesen hangos. Nem szeretem. Sőt: utálom!
Az eddig használt Kappa KV4 Jade-m sem csendes sisak, de ugyanezen plexi-beállítással az csak 140 fölött süvít, ez meg 80-nál is (de 100-tól igazán zavaró).
Szia! Ha jól látom Puig a plekó amit használsz. Lazítsd meg emeld fel addig amíg a felfogatás engedi és rendesen fogja még a csavar a föleknél, meg döntsd meg magad felé amennyit enged a műszerfalig, majd húzd+ a csavarokat (de ne úgy) és láss csodát sokkal csendesebb lesz a bukód!
Motoros összetartás bazz.
Köszi amúgy, végre sikerült Yoshi e1 számot találnod nekem
http://www.jofogas.hu/budapest/GSf_600_650_1250_1200_bandit_Slip_on_Suzuki_Yoshimura_dual_Veszp_oval_43671473.htm?first=1