Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Famous van ott!
Sziveszen.
Motoros összetartás bazz.
Nem teljesen :D Ez annyiban hasonló, hogy dual exites.
Köszi amúgy, végre sikerült Yoshi e1 számot találnod nekem
Nameg nem ilyen?

http://www.jofogas.hu/budapest/GSf_600_650_1250_1200_bandit_Slip_on_Suzuki_Yoshimura_dual_Veszp_oval_43671473.htm?first=1
Kenguru nem felejt.
Mér itt van Jó fej szerintem a motorgya is teccik a két legratyibb márka közül az 1ik.
Rémeket látsz?
Meg van az utószőr ami a fogad közül kerül elő...
Majdnem azt is írtam először
F@szom...
Először azt olvastam kisebb kupec...
Nincs az az isten.
Mivel nem esett, ezért úgy határoztam ,motorral megyek! Bár az út felszáradt , de a hülye szél miatt akkorákat lökött amikor oldalról kapott el , hogy nagyon kellett kapaszkodnom. Még nem az a kimondott motorozós idő, bár tegnap remek volt! A maival össze nem hasonlítható!
Plusz kenguru baratom kezdvenc kipufogoja.
Fektarcsa, betet, fekcso, fofekhenger, lengokar, lanckerek, stb. Sot, meg lehet az olajat is lecsereltetem. De ha csak tarcsa betet csere lenne akkor is elvinnem, mert nem csinaltam meg magamnak, nem fogom most elkezdeni. Problem?
Mivel szemüveges vagyok (és nagyon sokszor állok meg fotózni / cigizni / pisilni, stb.), így nagyon vágytam egy nyitható sisakra, ráadásul ez még éppen megfizethető, és alapárban pinlockos is. A Kappa ilyen időben rohadtul párásodik, nyitva kell tartani résnyire a plexit, szóval az sem jó... (másképp sz*r).
Az gáz akkor bevásátá szabadulj tőle...
Azt gondoltam magasabb. Azért egy próbát +ér jobban megdöntened a motoron a plekót.
Ja, a 2 héttel ezelőtti közel 200km-es kanyaron volt rajtam először a Duke, és nagyon szenvedtem tőle: próbáltam felállni a lábtartón, behajolni a plexi mögé, és bár változott a hang, de minden esetben rettenetesen hangos. Nem szeretem. Sőt: utálom!
Szerelő?? Féktárcsához és társaihoz?
177 cm
Millen magas vagy Bogyeszkó
Az eddig használt Kappa KV4 Jade-m sem csendes sisak, de ugyanezen plexi-beállítással az csak 140 fölött süvít, ez meg 80-nál is (de 100-tól igazán zavaró).
PS! Csak én professionalisabb vagyok GyP Pilotnál
Szia! Ha jól látom Puig a plekó amit használsz. Lazítsd meg emeld fel addig amíg a felfogatás engedi és rendesen fogja még a csavar a föleknél, meg döntsd meg magad felé amennyit enged a műszerfalig, majd húzd+ a csavarokat (de ne úgy) és láss csodát sokkal csendesebb lesz a bukód!