Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem értem miről beszéltek? nekem nem dzsuvás, rendszeresen ellenőrzöm... dízelt tudni kell üzemeltetni is, aki nem tudja annak jó a benzines
Akkor szedd össze kulturáltan mint a kutya szart
Mi is a baj az én jó kis immáron több mint 20 éves 1,9 Td Focusommal. Kicsit rohad kissé füstöl de megy. :-D No meg nem ám ilyen nano mikro koromszemcséket köhög fel hanem rendes Smoke & Sharm Dizel. Ez köp egy pamacsot és kultúráltan környezet károsítás nélkül 1-2 méteren belül leesik a földre mert akkorák benne a szemcsék mint egy kisebb aktatáska :-D
Pl opel egr hiba egy kis potmeter miatt van
Elkopik és hibás adatok mennék, ettől a szelep tökéletesen működik, szóval inkább a szervíz lámpa izzó megy a levesbe....
Környezet gyilkos vagy. Aki kiiktatja az egr-t mindet meg kellene verni.
Még a buzi dízeleseket is
Ez király Astra ezen van. 16v és vadállat
Amúgy szép jó reggelt mindenkinek.
Á nem volt időm semmire az utóbbi hónapokban. Meló volt ezerrel. Egyszer volt csak idő egy pár napos Türnitzre meg egy Vasárnap délutáni Besztercebányás körre. Szóval minden minimális intenzításon van most nálam. Az emberi kapcsolataim is kb ilyen atom minimális szinten ketyeg. Ezért is váltok most melót, hogy legyen időm picit élni is. Meg motorozni. Mert bár kb 20E km-t raktam eddig a malacba de igazándiból szórakozás jelleggel nem motoroztam idén még szinte semmit sem.
Ja. Nem kell azt kenegetni. Legfeljebb a végén WD40-el, és kitörölni. Az nem sok vizet zavar.
Nekem így nézett ki a szívócsonknál az EGR port. Az állaga olyan mint a szuroknak. Ezt nem takarítod ki adalékkal.
Az dícséretes, de a szívócsonk EGR portjait ezzel nem tisztítod meg. Az okozza a problémát.
Mondom, szét kell szedni az EGR hűtőtől kezdve a szívócsonkig, cső tisztító kefével és EGR tisztító spray-vel ki kell pucolni minden járatot, szelepet, hőcserélőt, és újabb 150ezerig nem lesz gondod vele.

Ha meg diagnosztizáni akarod, simán lehúzod az EGR szelep vezérlést, és ha ettől megszűnik, akkor ez volt.
Ha nem akkor keresed tovább a hibát.
Azon az Astrán van egyáltalán EGR? Enyémen nem volt.
Reggelt!
Az egr szelepet ki kell iktatni majd ráirni és nem fog többet bekavarni.
persze,mindet neztem.
m glepodtem hogy nyomja a hegyi szerpentint gp style ban.
Andort nézed? Néha eléggé vakmerő dolgokat csinál:
Nagyon menci!
Szép napom volt! Mint mindig!
Nincs semmi baj a bevándorlókkal! A GuyGang-gel már van.
Áhh hülyeség. Még nagyobb ellenállást kapna és lassan, nehezen zárodna nem szolva jobban belekenödne a dzsuva...na nem mondtam semmit.
A fene tudja,a jaratokat is takaritsd,hátha.
Az EGR szelep csapját nagy hülyeség egy kis rézpasztával megkínálni? Valójába lehet még jobban beállna töle a csap.
Na mindegy, kitakaritom az EGR szelepet. Az 20 perc. (Kiváncsi vagyok azt a kis rángatás abba marad e). Azán bele öntöm ezt a csodaszert.