Mi is a baj az én jó kis immáron több mint 20 éves 1,9 Td Focusommal. Kicsit rohad kissé füstöl de megy. :-D No meg nem ám ilyen nano mikro koromszemcséket köhög fel hanem rendes Smoke & Sharm Dizel. Ez köp egy pamacsot és kultúráltan környezet károsítás nélkül 1-2 méteren belül leesik a földre mert akkorák benne a szemcsék mint egy kisebb aktatáska :-D
Pl opel egr hiba egy kis potmeter miatt van
Elkopik és hibás adatok mennék, ettől a szelep tökéletesen működik, szóval inkább a szervíz lámpa izzó megy a levesbe....
Á nem volt időm semmire az utóbbi hónapokban. Meló volt ezerrel. Egyszer volt csak idő egy pár napos Türnitzre meg egy Vasárnap délutáni Besztercebányás körre. Szóval minden minimális intenzításon van most nálam. Az emberi kapcsolataim is kb ilyen atom minimális szinten ketyeg. Ezért is váltok most melót, hogy legyen időm picit élni is. Meg motorozni. Mert bár kb 20E km-t raktam eddig a malacba de igazándiból szórakozás jelleggel nem motoroztam idén még szinte semmit sem.
Ja. Nem kell azt kenegetni. Legfeljebb a végén WD40-el, és kitörölni. Az nem sok vizet zavar.
Nekem így nézett ki a szívócsonknál az EGR port. Az állaga olyan mint a szuroknak. Ezt nem takarítod ki adalékkal.
Az dícséretes, de a szívócsonk EGR portjait ezzel nem tisztítod meg. Az okozza a problémát.
Mondom, szét kell szedni az EGR hűtőtől kezdve a szívócsonkig, cső tisztító kefével és EGR tisztító spray-vel ki kell pucolni minden járatot, szelepet, hőcserélőt, és újabb 150ezerig nem lesz gondod vele.
Ha meg diagnosztizáni akarod, simán lehúzod az EGR szelep vezérlést, és ha ettől megszűnik, akkor ez volt.
Ha nem akkor keresed tovább a hibát.
Elkopik és hibás adatok mennék, ettől a szelep tökéletesen működik, szóval inkább a szervíz lámpa izzó megy a levesbe....
Még a buzi dízeleseket is
Nekem így nézett ki a szívócsonknál az EGR port. Az állaga olyan mint a szuroknak. Ezt nem takarítod ki adalékkal.
Mondom, szét kell szedni az EGR hűtőtől kezdve a szívócsonkig, cső tisztító kefével és EGR tisztító spray-vel ki kell pucolni minden járatot, szelepet, hőcserélőt, és újabb 150ezerig nem lesz gondod vele.
Ha meg diagnosztizáni akarod, simán lehúzod az EGR szelep vezérlést, és ha ettől megszűnik, akkor ez volt.
Ha nem akkor keresed tovább a hibát.
m glepodtem hogy nyomja a hegyi szerpentint gp style ban.