Köszi! Ezek szerint sem rossz választás a Golf, igazából ahogy én kofiguráltam adott pénzből több kerül bele mint a Skodába. Meg hát minden Skodás buzi
Kurvareg vagy fuccsot,mobilt vagy amit kapok használom bele.Nrm az a baj.Az EGR nem nyit.
Amúgy a GM olaj nem rossz,csak 5w30 nem volt belole a cégnél.
Lofaszt,benn pihen a pinyoba,tulmelegszik,telo kipurcant,zéró műszerfal,vizhofok sincs,hátsó gátló elég béna.
A legfontosabb hogy ha van egy szabad hétvégem a fenének van kedve szerelni ha mehetek az angollal.
Majd télen újra megoldom ami kell.
Egyenlőre megy az új blokk,a nyomasok jók,finomabb a váltó.
A hengerenkénti szívócsonknál dugult el nekem 4-ből 3 járat, a maradék 1 pedig megkapta a 4-re való gáz mennyiséget.
De ha fogod és lehúzod az EGR szelep csatlakozóját akkor jónak kell lennie. Faszság az egész, szóval csak műszakira kell kipucolnod.
Vegyszerrel sajnos nem tudtam, mechanikusan is kell piszkálni az EGR tisztító mellé, szóval szét kell aprítani rendesen.
Alatta van a modvalto, index helyett néha váltók km,vizhofok,pillanatnyi fogyasztás kijelzesre.
Vagy fordítva,ha ezekre vagyok kíváncsi tuti indexelek.
Jól elvoltál tűnve ... dehát rosszpénz nem vész el
Mizu veled? Még mindig az energia vámpír után koslatsz, vagy már megjött az eszed?